Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Baksida axlar och mage, lol?

 

Baksida axel är den viktigaste muskelgruppen ju :)

 

Men oroa dig inte, jag körde tungt bröst/rygg pass igår. Skolkar från benpasset imorrn och skyller på att jag inte hinner före Dublinflyget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bustade i Irish open efter halva första dagen typ med ATcc på QJXcc mot QJ. Var väldigt snabb struktur så det var inte så mycket att göra. Har spelat en del cashgames senaste 2 dagarna och det gick okej i början, plussa typ 4-5k men sen igårkväll så kom det en riktig cooler til dealer och ägde sönder mig på 7k så jag beslutade mig för att kliva.

 

Idag kör vi söndagsgrind med grabbarna, Ante har hyrt ett riktigt sjysst konferensrum som vi sitter och grindar i här, hur bra som helst!

 

glglgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konferensrummet har hittills cashat för ca 55k med 3 turrar kvar som går bra, så vi försöker jobba in 45k till för att uppnå målet att casha för 100k. Självklart så ligger jag sist i statistiken med mina 2.5k i cashar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi fick ihop det till 66k till slut iaf, en smaskig ROI på runt 20% :) Tur att vi hade några grindproffs med oss som kunde väga upp resultaten för oss backande spelare.

 

Nu är jag hemma i Lund igen, flög hem nu på kvällen, ganska sliten efter en oldschool pokervecka. Ska bli skönt att komma tillbaka till harmonin här i det vanliga livet.

 

Tror jag glömde min Ipod på planet när jag gick av i Köpenhamn, tilt, hoppas man kan ringa någon form av lost and found så att jag kan hämta upp den nästa gång jag är på Kastrup.

 

Nu ska jag kolla serierna som kom ut igår, wee.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra betat idag, bytte spår på frannskmötet och bombade Lyon till 1.27 och slutade bara lillback totalt på den matchen efter att jag bombat Bordeux innan första mötet. Turade ju även in mitt bet på Bayern Munchen som låg kvar sen sist till 3.4.

 

Fick tips om att spela Tiger i Masters när jag var i Dublin så lagt lite till 6.6 nu, hejja hejja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra betat idag, bytte spår på frannskmötet och bombade Lyon till 1.27 och slutade bara lillback totalt på den matchen efter att jag bombat Bordeux innan första mötet. Turade ju även in mitt bet på Bayern Munchen som låg kvar sen sist till 3.4.

 

Fick tips om att spela Tiger i Masters när jag var i Dublin så lagt lite till 6.6 nu, hejja hejja.

 

Du kan spela på Alexander Gustavsson på UFC 112 till 4.72 gr pengarna på Pinnacle. Sjukt övervärde, även om amerikanen som han möter är favorittippad så är Alex en grymt duktig boxare och allt kan hända...

 

/Mattias

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyger ner till Nice imorrnbitti, spelar dag 1B i San Remo på fredag. Verkar som att vi bor i Nice och kör med hyrbilar, så kan man pendla smidigt och pausa i Monaco ibland och kika lite på tennisen.

 

Startade deffan i måndags, känns riktigt skönt. Vart ute och sprungit både idag och igår, plus att jag körde gym med lite cardio igår också. Blir mycket chicken nu :)

 

Ska gå och handla lite mat och vin nu snart, jag bjuder upp till middag för att fira våren och inleda veckans rungood rush.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lyckades du komma iväg?

 

Ja inga problem. Hade ingen aning om vulkangrejjen före vi landat i Nice. Vi har en soft lägenhet i 3 våningar här i Nice 20 meter från stranden. Helt okej :)

 

Jag och Alex har vart ute på stan lite och spatserat, dom andra är i Remo och kör dag 1 nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bustade EPTn i näst sista handen för dagen igår :( Hade gått jäkligt bra hela dagen, slog upp mig från 76k till 150k ganska snabbt i början och sen vann jag monsterpotten mot Ante för 300k när han 4-betbluffa all in på river för 140k och jag hade A8 på 884JA. Balancerade där runt 300k hela dagen sen men på näst sista nivån torskade jag en stor pott med AK vs 9Ts som kall 4-betta all in från BB för 126k och lyckades dra ut. Efter det gick inget min väg sista nivån och jag spewade bort lite i taget, sista handen checkraisa jag all in på 357 för mina sista 100k med 34s mot 77 och så var den sagan slut.

 

Verkar som att det blir söndagsgrind här i huset idag, kanske hinner man ut och ta en löprunda efter frukost.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Juste, hade en ganska lollad pott igår som jag tyckte var kul.

 

Jag höjde med 45o utg någon gång och en grekisk gubbe gjorde ett ganska lite omslag på knappen så jag synade :shock:. Flopp kom AJ3 och jag checksynade 16k, turn kom en 2a ding! fast det ligger nu 3 spader. River spader T och jag har ingen spader, båda checkar, "ive got a straight" säger jag och skäms lite, men han visar upp 89o med 9an i spader för backdoor 9 hög flush :)

 

Maybe u had to be there, men jag tyckte det var ganska kul :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...