Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Jag är så duktig, nu har jag för andra gången denna termin vart i skolan kl 8 på morgonen, the future Ramz is here. Hade någon diskussion om macdonalds i marknadsföringskursen nu på morgonen, inte jätteintressant men åtminstone en gnutta lärorikt. Ska sätta mig och plugga lite med en kompis efter lunch också så kan man med gott samvete chilla lite i helgen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Plugg 3-4 ggr i veckan 8a på morgonen och sånt, vart där nästan varje dag förutom i måndags då jag verkligen inte pallade gå upp ur sängen. Köpt biljett till ekonomernas novischfest som är nu på fredag och även till malmö nations som är den 13e, där ska jag även vara fadder åt 2-3 tjejer :)

 

Tenta den 16e, EPT Köpenhamn den 17e och slakta 1-2 Omaha på Redkings nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett litet matexperiment på gång här. Köpte färsk kyckling i förrgår som stått i kylen 48h semiförpackad (någon glipa här och där kanske). När jag tog ut den för att tillaga så såg den jättefin ut som vanligt, men den hade fått en distinkt lukt som jag bäst kan likna vid lukten av kaviar ungefär.

 

Hur som helst så såg den fortfarande fräsh ut och kycklingen borde ju inte bli dålig på 48h i kylen? Jag tar nu ett skott och ska precis börja käka min kycklingwok som jag tillagad på högsta möjliga värme, wish me luck!

 

Frågan är dock, om jag inte blir sjuk, varför luktar min kyckling grovt illa av kaviarlukt om den inte är dålig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett litet matexperiment på gång här. Köpte färsk kyckling i förrgår som stått i kylen 48h semiförpackad (någon glipa här och där kanske). När jag tog ut den för att tillaga så såg den jättefin ut som vanligt, men den hade fått en distinkt lukt som jag bäst kan likna vid lukten av kaviar ungefär.

 

Hur som helst så såg den fortfarande fräsh ut och kycklingen borde ju inte bli dålig på 48h i kylen? Jag tar nu ett skott och ska precis börja käka min kycklingwok som jag tillagad på högsta möjliga värme, wish me luck!

 

Frågan är dock, om jag inte blir sjuk, varför luktar min kyckling grovt illa av kaviarlukt om den inte är dålig?

 

 

Att äta dåligt kyckling är verkeligen inte ok, du kommer bli fantastiskt dålig oavsett hur hårt du wokkar den =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, den smakar lite kaviar också, kan inte va gott tecken. Men ärligt den har stått 48h i kylen och såg fortfarande lika färsk ut som när jag köpte den. Blir man dålig av den här så borde ju folk bli dåliga till höger och vänster.

 

Nu är jag committad hur som helst, redan käkat halva, håll tummarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...