RaMz Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Jag är så duktig, nu har jag för andra gången denna termin vart i skolan kl 8 på morgonen, the future Ramz is here. Hade någon diskussion om macdonalds i marknadsföringskursen nu på morgonen, inte jätteintressant men åtminstone en gnutta lärorikt. Ska sätta mig och plugga lite med en kompis efter lunch också så kan man med gott samvete chilla lite i helgen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 Ugh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 Jobba Roger Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Plugg 3-4 ggr i veckan 8a på morgonen och sånt, vart där nästan varje dag förutom i måndags då jag verkligen inte pallade gå upp ur sängen. Köpt biljett till ekonomernas novischfest som är nu på fredag och även till malmö nations som är den 13e, där ska jag även vara fadder åt 2-3 tjejer Tenta den 16e, EPT Köpenhamn den 17e och slakta 1-2 Omaha på Redkings nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 1-2 Omaha på Redkings nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 New life of Ramz obv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 såg dig på 25/50svs för nån vecka sen, eller vare utlånat konto? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 eller vare utlånat konto? Du får vänta några år tills boken med alla sanningar om mig kommer ut Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Du får vänta några år tills boken med alla sanningar om mig kommer ut :lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yodawg Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Satt och raila gammla aussi million på nån jävla kanal här på hotellet där AQ handen osv va med...Vilka snuskigt fina Laydowns det är....tål att upprepas nu blire kriggan aka krukan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 6 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Satt och raila gammla aussi million på nån jävla kanal här på hotellet där AQ handen osv va med...Vilka snuskigt fina Laydowns det är....tål att upprepas Äsch... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Dagen som alla har väntat på är äntligen här. Jobba nu Saints! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Dagen som alla har väntat på är äntligen här. Jobba nu Saints! Nej nej nej! jag trodde du va smartare än så. Heja Colts! Payton Manning! Manning fixar detta åt colts. Heja heja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Nej nej nej! jag trodde du va smartare än så. Heja Colts! Payton Manning! Manning fixar detta åt colts. Heja heja Hjärtat säger ju Saints, huvudet Colts. HEJA SAINTS! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Hjärtat säger ju Saints, huvudet Colts. HEJA SAINTS! Saints är TUNGA, Manning kommer få det svettigt som fan! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Hjärtat säger ju Saints, huvudet Colts. HEJA SAINTS! Men Ante du är ju fan microstakes Ingen lyssnar på dig! Manning passar hem det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Bam! inga jävla microstakes här! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Sitter och kollar reprisen från igår på viasat nu, så sjukt nice Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Men Ante du är ju fan microstakes Ingen lyssnar på dig! Manning passar hem det [x] failaments Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2010 Ni som bor i Malmö/Lund och ska spela EPT Köpenhamn nästa vecka, pendlar ni eller tar ett rum på hotellet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 Har ett litet matexperiment på gång här. Köpte färsk kyckling i förrgår som stått i kylen 48h semiförpackad (någon glipa här och där kanske). När jag tog ut den för att tillaga så såg den jättefin ut som vanligt, men den hade fått en distinkt lukt som jag bäst kan likna vid lukten av kaviar ungefär. Hur som helst så såg den fortfarande fräsh ut och kycklingen borde ju inte bli dålig på 48h i kylen? Jag tar nu ett skott och ska precis börja käka min kycklingwok som jag tillagad på högsta möjliga värme, wish me luck! Frågan är dock, om jag inte blir sjuk, varför luktar min kyckling grovt illa av kaviarlukt om den inte är dålig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 11 Februari , 2010 Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 Har ett litet matexperiment på gång här. Köpte färsk kyckling i förrgår som stått i kylen 48h semiförpackad (någon glipa här och där kanske). När jag tog ut den för att tillaga så såg den jättefin ut som vanligt, men den hade fått en distinkt lukt som jag bäst kan likna vid lukten av kaviar ungefär. Hur som helst så såg den fortfarande fräsh ut och kycklingen borde ju inte bli dålig på 48h i kylen? Jag tar nu ett skott och ska precis börja käka min kycklingwok som jag tillagad på högsta möjliga värme, wish me luck! Frågan är dock, om jag inte blir sjuk, varför luktar min kyckling grovt illa av kaviarlukt om den inte är dålig? Att äta dåligt kyckling är verkeligen inte ok, du kommer bli fantastiskt dålig oavsett hur hårt du wokkar den =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 Fan, den smakar lite kaviar också, kan inte va gott tecken. Men ärligt den har stått 48h i kylen och såg fortfarande lika färsk ut som när jag köpte den. Blir man dålig av den här så borde ju folk bli dåliga till höger och vänster. Nu är jag committad hur som helst, redan käkat halva, håll tummarna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 När kommer första symtomen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 11 Februari , 2010 Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 Nu är jag committad hur som helst, redan käkat halva, håll tummarna. Lite för trött och uppskattar poker liknelser lite för mkt.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts