FriSoren Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 va ere för priser? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Bra kommentarorer som tycker att man kan 4betsfolda QQ 60bb djupt med antes. Eller folda AK efter repop av aktiv spelare som visade 8 3 (?) senaste handen. "WOW I LOVE THAT PLAY, FOLDING AK IS FANTASTIC". Jeez. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 han sitter ju och levlar alla tittare obv, bra för pokern imo! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Starkt av micke att inte sätta honom på ett pocketpar nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 faaaaaaaaaaaan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Sjukt bittert. FAN OCKSÅ. Vidriga kommentatorer som har fått mig toktiltad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 22 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 hoppas det är okej med dressmann ändå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2009 hoppas det är okej med dressmann ändå. fml Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superted016 Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 GO i Million! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Jag kollade lite på Eurosport. Ledsamt vilken dålig kvalitet det var på programmet. Trist att det bommades av retaarden också i all missär. ul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Jag kollade lite på Eurosport. Ledsamt vilken dålig kvalitet det var på programmet. Trist att det bommades av retaarden också i all missär. ul Var det den som gick på eurosport live inatt? Låg och halvsov till FT, tråkigaste jag sett på länge! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Japp.. När allt är som sämst så ställer de in en snubbe med flottig munkfrilla... med långt hår, som ska hålla i micken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hubba Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 The plan is slowly coming into play. It was meant to be. Såg precis nu Tove på Åhlens i Malmö. Såg lite blyg ut där hon satt och signera skivor..Du kanske skulle passa på lägga in stöten nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Såg precis nu Tove på Åhlens i Malmö. Såg lite blyg ut där hon satt och signera skivor..Du kanske skulle passa på lägga in stöten nu? Tyst, hjälp han inte... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2009 Såg precis nu Tove på Åhlens i Malmö. Såg lite blyg ut där hon satt och signera skivor..Du kanske skulle passa på lägga in stöten nu? Hon är inte redo för mig än, måste låta henne mogna lite först. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 Hon är inte redo för mig än, måste låta henne mogna lite först. Jelassi123@ipoker? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 Tror jag ska va hemma och dega ikväll och spela lite turrar. Har inte hänt så mkt här på ett tag så vi kan köra lite mini-well idag, så hoppa på mig med lite roliga frågor om ni vill. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Hur går bowlinghallen? Vad har du för relation till TLK och hur går det för honom idag? Hur smart är han egentligen? Vilka turrar på de olika toursen rekommenderar du ifall man betalar allt själv? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 Hur går bowlinghallen? Började gå plus i oktober förra året efter ca 10 månader och rullat på helt ok sen dess. Största inkomsten är företagsbokningar så lite kallt med recessionen, men vi spår en god framtid Vad har du för relation till TLK och hur går det för honom idag? Hur smart är han egentligen? Vi är extremt bra polare som kan prata med varandra om allt. Han chillar med tjej och hus i Thessaloniki sen 2 år tillbaka, spelar i princip ingen poker alls. Han är extremt smart, men framför allt extrem IQ. Vilka turrar på de olika toursen rekommenderar du ifall man betalar allt själv? Allting i Frankrike och Italien är megavärde. I övrigt så är det väl liknande fält i dom flesta större turrarna om vi snackar typ EPT. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Hur högt upp på världsrankingen tror du Robin kan komma? Hur många år till kan Fedde hålla sig topp 3? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 Hur högt upp på världsrankingen tror du Robin kan komma? Hur många år till kan Fedde hålla sig topp 3? Max 4a kanske, men det tror och hoppas jag inte, ogillar honom som fan. Vi tror han lägger av om 2 år. Men teoretiskt sätt skulle han nog kunna hålla sig topp3 i kansk 4-5 år till, han har ju så sjukt bra teknik. PS. Berättar fortf bad beat storys om när du bustade mig på 20k eller vad det var i Indian Wells turren efter att dopade Guillermo Canas slog ut Roger i första omgången Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sundbop Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Om man springer på dig ute,vad ska man prata med dig om då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Vad anser du är din viktigaste egenskap som gjort dig duktig på poker? (man får inte säga tur;-) ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Klassisk fråga, vad är meningen med livet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts