RaMz Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Läst lite på vårdguiden nu, är förmodligen halsfluss. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 har haft hög feber själv nu i 1,5 dygn, med halsont och lite hosta/slemmigt. Även lite nackvärk men detta är nog högst säkerligen betingat med att jag sov på soffan inatt för att skona dottern och frugan. Blev nog smittad av en m8 på UFC-myset häromdagen. Det går en ny flunsa nu... inte betingad med swhine, alla i brorsans familj har haft. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Läst lite på vårdguiden nu, är förmodligen halsfluss. hört att dr fråga åsa söker deltagare till sin nya show. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 är det här "fml" uppfunnits? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 har haft hög feber själv nu i 1,5 dygn, med halsont och lite hosta/slemmigt. Även lite nackvärk men detta är nog högst säkerligen betingat med att jag sov på soffan inatt för att skona dottern och frugan. Blev nog smittad av en m8 på UFC-myset häromdagen. Det går en ny flunsa nu... inte betingad med swhine, alla i brorsans familj har haft. !! <------ 40 gradig feber, öm i kroppen,yrsel, ont i halsen & hosta. febern har dock nästan försvunnit nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 är det här "fml" uppfunnits? Made popular from the teen movie Superbad, in the scene where the employee at the liquor says "Fuck My Life". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Om du inte har hittat en inredare än så tycker jag att dom har en bra på Bokoncept i Malmö, är gratis om man köper för mer än 15k. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 !!<------ 40 gradig feber, öm i kroppen,yrsel, ont i halsen & hosta. febern har dock nästan försvunnit nu FOL - fuck our lives ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 brb Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 methadict was here Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 Kul igår? Wish I was there... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Kul igår? Wish I was there... Vet inte om jag minns helt åt fan nu, men grindade inte du $500 husngs på stars för länge sen? Hur gick det isf? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 Vet inte om jag minns helt åt fan nu, men grindade inte du $500 husngs på stars för länge sen? Hur gick det isf? Nope kan inte säga att jag grindat HU sngs direkt, kanske skottat nån gång Grindade en massa fullring sngs förut däremot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 Kul igår? Wish I was there... det var fett!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2009 ännu en söndag i papperskorgen, börjar bli rätt van nu iofs. reggade bara fram till 21 turrarna, för sliten efter febern för att spela sent. Påväg att bli frisk nu typ, tror jag kommer må relativt bra när jag vaknar imorrn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2009 jaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 gött ju Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2009 mm fint liv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 mm fint liv ryck upp dig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2009 ryck upp dig! lugn nu, mitt liv äger och jag är en av dom som är gladast i snitt på jordens yta. Måste ju få level-whina lite då och då i dagboken när man inte kan vinna en hand på 8a veckor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2009 nice booty btw Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 nice booty btw tyty ses i lunds nattvimmel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 tyty ses i lunds nattvimmel [x]hidden gayinvite Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2009 [x]hidden gayinvite stop killing my action Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Jag har inte haft en 1k+ cash på 2 månader, börjar verkligen bli sjukt nu. Hur många spelpass på dessa två månader? Hur långa? =/ Vad tycker du om NeverScaredBs spel i senaste handen, skulle du spelat annorlunda? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts