Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jämföra Ronaldo med Gretzky och Jordan är en klar diss.

Om man tittar till pure talang så måste Messi vara det sjukaste som hänt idrottsvärlden på riktigt länge... redan dominerat samt 5 år kvar till möjlig peak.

 

Jan-Ove var klasser mer talangfull än Messi! :mrgreen:

 

1. Bolt

2. Maradona

3. Jan-Ove

4. Lance Armstrong

5. Jordan

6. Tiger

7. Phil Helmuth

8. Phelps

9. Carl Lewis

10. Anderson Silva

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har för små muskler för att vara dopad och som andar säger han lär ju vara den som har mest kontrollanter. Sedan ifall folk vill spekulera i osynliga preparat så faller det åter på det att han har så små muskler.

 

Mm, Bolt är den enda i friidrotten som inte dopar sig! :)

Som de ser ut nu så borde det vara tillåtet att dopa sig eftersom alla gör det i nästan alla sporter.

Pengar styr..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maradona borde knappt få borsta Baggios dojor imo. Vi snackar Baggio. Baggio.

 

Baggio e kung. Man växte upp med honom, mår fortfarande dåligt när jag tänker på straffmissen :( Han var värd att få sätta den, han va så perfekt i övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jan-Ove var klasser mer talangfull än Messi! :mrgreen:

 

1. Bolt

2. Maradona

3. Jan-Ove

4. Lance Armstrong

5. Jordan

6. Tiger

7. Phil Helmuth

8. Phelps

9. Carl Lewis

10. Anderson Silva

 

Alexander Karelin i brottningen? Kenenisa Bekele i långdistanslöpningen, killar som inte förlorat på många år i rad. Federer i tennisen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alexander Karelin i brottningen? Kenenisa Bekele i långdistanslöpningen, killar som inte förlorat på många år i rad. Federer i tennisen?

 

jo, alla dom tre är bubblare till listan imo. Federer hade varit med om han inte varit så svag mentalt i jämförelse med tex Nadal. Hade inte Nadal blivit skadad tror jag inte Federer någonsin hade kommit tillbaka. Och då är jag ändå ett STORT Federer fan.

(btw Helmuth var ett joke obv. :mrgreen: )

 

/sportnörden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marion Jones slaktade i typ 10 år och hade massa världsrekord, hon var dopad hela tiden och åkte aldrig fast. Hoppas dock att Bolt aldrig åker fast om han skulle va dopad så att man kan berätta historier om honom för sina barn och barnbarn.

 

Nu är jag visserligen rätt full, men hon slog väl inte ngt världsrekord? massa guld o skit men de grenarna hon sysslade med har väl idiotgamla världsrekord (längd, 100m och 200m).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...