Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Hejja Ramzi frikt humör det är det som susen gör. HEJA HEJA HEJA! Vinn plo turren nu.

 

:( Kom 5a, AKJJ vs JT87 all in pre och vart rivrad efter floppen Q76r.

 

Bust i ALLT nu, iskallt :( Inte vunnit många potter idag, hade bra stackar i 100 1R1A och 55r men torska typ 2-3 all ins när jag va favorit i båda fick regga 70 freezouts istället :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Today is the day! :) Kört full grind senaste 9/10 dagarna, efter detta blir det rehab.

 

Började iofs med att 4-betbluffa pre och såklart så lasta han hela såsen blixt, jag kikar över på A4at som ligger bredvid mig där det står "4-Betta ALDRIG!" "Dom har ALLTID!" och "BLUFFA INTE!" och drar en djup suck :(

 

hejja hejja idag iaf, har reggat alldeles för många turneringar så vi får hoppas att jag kan dinga något :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klart du inte kan vinna på stars om du har stad: paris.... hur tänkte du då?

 

Kanske inte så smart, men Paris är harmoni stad så tänkte förut att det borde vara rungood, plus att det ju är nice om folk spelar ännu mer face up mot mig än vad dom brukar göra, fast jag kanske har fel där, jag snappar ju deras 4-bets al in med AQ och sånt fast dom alltid har en hand för dom tror att dom spelar mot en fransk fisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Today is the day! :) Kört full grind senaste 9/10 dagarna, efter detta blir det rehab.

 

Började iofs med att 4-betbluffa pre och såklart så lasta han hela såsen blixt, jag kikar över på A4at som ligger bredvid mig där det står "4-Betta ALDRIG!" "Dom har ALLTID!" och "BLUFFA INTE!" och drar en djup suck :(

 

hejja hejja idag iaf, har reggat alldeles för många turneringar så vi får hoppas att jag kan dinga något :)

 

Kan man få en kopia av detta A4a?:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va helt slut när jag kom hem från Lund i måndags, sliten som fan och öm i rygg och axlar efter 100 timmars spel på 10 dagar och avslutande söndag på 14h.

 

Hemma på rehab nu, tränat lite och degat framför fridrotten på tv typ. Vart jävligt lättirriterad senaste 2-3 dagarna, vet inte om det beror på att kroppen fått för lite kalorier under en längre period pga deffen eller om det beror på att jag spelade så mkt och har ont i ryggen etc. Klarar t ex inte av att se på tv-reklamer, blir ibland rosenrasande över hur dumma vissa är :)

 

Drar till Cannes om en vecka, vi har hyrt en lägenhet centralt bakom Martinez i 10 dagar för att hänga lite samt spela lite live events i San Remo och även i Cannes, efter det blir det nog att åka direkt till Barcelona för EPTn.

 

Min psykologikurs på Lunds Universitet startar 1a september men jag har beslutat att jag helt enkelt får missa början och läsa lite på egen hand, måste bara kontakta dom och meddela att jag missar uppropet, hoppas det är lugnt.

 

Snart är det Barcelona - City på Tv4sport, ska bli kul att se båda lagen, framför allt city med deras annorlundda nyförvärv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min psykologikurs på Lunds Universitet startar 1a september men jag har beslutat att jag helt enkelt får missa början och läsa lite på egen hand, måste bara kontakta dom och meddela att jag missar uppropet, hoppas det är lugnt.

 

No offense Ramz men jag får en känsla av att det inte blir nåt pluggande i Lund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No offense Ramz men jag får en känsla av att det inte blir nåt pluggande i Lund.

 

är ju bara en översiktskurs på 30 poäng, plus att jag faktiskt är genuint intresserad, så borde ju kunna klara av det. Läser ju inte för betygets skull utan mest för att det är intressant, sen så är d ju nice med lite csn så får försöka klara 75% iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är ju bara en översiktskurs på 30 poäng, plus att jag faktiskt är genuint intresserad, så borde ju kunna klara av det. Läser ju inte för betygets skull utan mest för att det är intressant, sen så är d ju nice med lite csn så får försöka klara 75% iaf :)

 

Lol. Vi får 2500 i månaden av csn. Ett inköp för dig ju=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Galet!

Får han va frisk tippar jag

QUOTE]

 

Om han fortsätter dopa sig så kanske, verkar orimligt att springa så snabbt utan doping, men tycker det är grymt ändå. Är han sådär snabb utan doping så är det något av det sjukaste världen skådat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...