Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Ronaldo gjorde 42 mål och som den fria rollen han hade så är det inte så svårt för en spelare som honom. Han var verligen inte högermittfältare som han är "skriven" som. Han stod ofta som anfallare på laguppställningen också.

 

Han kommer att göra om det någon gång.

 

Tråkigt att han lämnade United. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

och som den fria rollen han hade så är det inte så svårt för en spelare som honom.

 

HAHA vadå inte så svårt? Om du menar för en spelare som honom med att han är bäst någonsin och är så överlägsen allt och alla vad gäller fotboll så håller jag med dig. Om du inte tycker det så är det nog rätt svårt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2004 noterade Bolt juniorvärldsrekord på 200 meter då han den 11 april löpte på 19,93 i Devonshire. Genom rekordloppet blev Bolt den förste i världen (och fram till ingången av säsongen 2008 den ende) att löpa 200 m på mindre än 20 sekunder innan han fyllt 20 år.

 

Coolt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÄVEN om det kommer fram att Bolt är dopad så är tiderna han krossar om och om igen sjukt jävla awesome. De som visat sig vara dopade har ju aldrig krossat och varit så överlägsna som Bolt är nu?

 

Hans prestationer är helt otroliga och att krossa världsrekord med 11 hundradelar... det är bara sjukt. Sen suger det obv att två av hans träningskompisar visat sig vara dopade. Men dem lär ju ha testat Usain Bolt 832902429 gånger.

 

Aja... Bolt är jävligt bra för sporten.

 

Helt klart värt att se..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHA vadå inte så svårt? Om du menar för en spelare som honom med att han är bäst någonsin och är så överlägsen allt och alla vad gäller fotboll så håller jag med dig. Om du inte tycker det så är det nog rätt svårt :)

 

Den säsongen han hade var ju sjuk, han gjorde allt och lyckades med vad han än gjorde. Den säsongen var överlägsen allt och alla.

 

Messi eller Ronaldo kommer att göra minst en sån säsong till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den säsongen han hade var ju sjuk, han gjorde allt och lyckades med vad han än gjorde. Den säsongen var överlägsen allt och alla.

 

Messi eller Ronaldo kommer att göra minst en sån säsong till.

 

Ja, jag säger inte emot dig. Men att du kalla en sån sjukligt imponerande prestation lätt tycker jag är fel. Ronaldo är ju kanske den fotbollsspelare som tränar bäst och mest på sin individuella skill. Så det ligger i stort sett bara talang och hårt jävla slit bakom den säsongen. Ok, en viss del tur oxå. But still. Att kalla det lätt är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag säger inte emot dig. Men att du kalla en sån sjukligt imponerande prestation lätt tycker jag är fel. Ronaldo är ju kanske den fotbollsspelare som tränar bäst och mest på sin individuella skill. Så det ligger i stort sett bara talang och hårt jävla slit bakom den säsongen. Ok, en viss del tur oxå. But still. Att kalla det lätt är fel.

 

Okej, lätt kanske är fel ord. Men du förstår vad jag menar hopps jag, allt är möjligt för Ronaldo och Messi känns det som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den riktiga Ronaldo är förmodligen en av världens mest talangfulla idrottare genom tiderna. Kanske att Gretzky och Jordan kan mäta sig med honom.

 

Synd att han spelade tv-spel -98 och sen blev så fet.

 

Hoppas han kommer tillbaka på allvar och inte bara i brasilianska ligan.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den riktiga Ronaldo är förmodligen en av världens mest talangfulla idrottare genom tiderna. Kanske att Gretzky och Jordan kan mäta sig med honom.

 

 

Skrev ett ganska långt inlägg där jag jämförde Ronaldo med resten men tog bort det, alla tycker olika men jag vill bara säga att jag verkligen inte håller med, han får inte ens plats i top50 för mig, blev nästan lack av att läsa det där (=

 

Tycker vi här i Sverige när vi gör såna här listor aldrig tar hänsyn till NFL, baseballen o basketen i Usa där det verkligen finns great ones (Jordan är väl enda undantaget).

 

Finns ju typ 50 pers bara där som gjort mer än Ronaldo/är mer talangfulla (=

 

Sen Woods, Muhammed Ali.. ja listan är fan lång o det är svårt o jämföra sporterna. Men för mig är Babe Ruth t,ex så jävla mycket större, kanske en annan tid men grrr, känner inte ens att det ska va nåt tvivel vem som är mest talangfull (=

 

Nu börja jag igen, äh ska sluta nu, måste bara säga vart jag står, jag älskar fotboll mer än allt annat men jag tycker ändå inte det kommer ens i närheten (=

 

Pelé.. Maradona? Ska sluta hehe, men top100 kanske jag skulle gått med på att man kan tycka, men lägga han i "förmodligen världens mest talangfulla..", det är en tuff lista, platsar han verkligen?

 

Borde nästan va en seperat tråd, skulle vilja skriva flera sidor (=

 

Phelps? Federer! Kanske t.o.m Ingemar Stenmark ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...