Gå till innehåll

Släpp på Hjort igen


Knapp_0

Recommended Posts

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vill klargöra att det inte är jag som rapporterat inlägget där han kallar mig fitta.

 

Vill också klargöra för Hjort att jag inte heller anmält det extremt grova PM han skickade till mig i samband med detta.

 

Kan någon Mod vänligen bekräfta detta?

 

Hans provokativa och kompromisslösa stil i samspel med ett jävligt skarpt huvud genererar stort värde för forumet.

Ett jävligt drygt huvud dessutom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjort en av dem som brukar uttala sig elakast om folk så jag är inte det minsta förvånad ;-)

 

Ett jävligt drygt huvud dessutom.

ok, men du är förmodligen forumets mest korkade medlem, så kan inte du bara göra internet en tjänst och logga ut för att aldrig mer komma tillbaka? eller nej förresten, avinstallera bara internet explorer. fortsätt spela poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjort en av dem som brukar uttala sig elakast om folk så jag är inte det minsta förvånad ;-)

 

Visst, Hjort är absolut inte en av de trevligaste här på PF, har både skrattat och blivit upprörd av många kommentarer han skrivit, men seriöst, har du bott i en låda? Läs vad han skriver, och varför han skriver som han gör!

 

OT: Kan mods läsa PM? Annars behöver väl inte folk säga att de inte anmält ett PM eftersom den bannade personen(tror jag iaf), får veta varför han blir avstängd.

OT2: Standarden har sjunkit grymt mycket sen Eury och Hjort inte kunnat skriva! Den som säger något annat kan skriva sina poster på Flsahback där det finns likasinnade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst, Hjort är absolut inte en av de trevligaste här på PF, har både skrattat och blivit upprörd av många kommentarer han skrivit, men seriöst, har du bott i en låda? Läs vad han skriver, och varför han skriver som han gör!

 

OT: Kan mods läsa PM? Annars behöver väl inte folk säga att de inte anmält ett PM eftersom den bannade personen(tror jag iaf), får veta varför han blir avstängd.

OT2: Standarden har sjunkit grymt mycket sen Eury och Hjort inte kunnat skriva! Den som säger något annat kan skriva sina poster på Flsahback där det finns likasinnade!

 

Kan hålla med om att Hjort skriver en hel del bra, men Eury's inlägg är ju till 95% skräp. Han läser fel och hoppar på andra istället för att bara läsa vad där egentligen står.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett jävligt drygt huvud dessutom.

 

Vet inte riktigt vad det är med Hjort och "nykomlingar". Av någon anledning ser dessa honom som otrevlig och dryg(jag var inte bättre själv, var tom med i ett av dom större korstågen mot honom för ett bra tag sedan).

 

Kanske slutar man tänka på hur han skriver och fokuserar på vad han skriver efter ett antal poster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är rätt lätt att vänja sig med idioter. Efter ett tag så tänker man inte längre på hur dryg nån är, för "han har ju alltid varit så". Arbetsplatser är väll det mest talande exemplet.

 

Krävs ofta nykomlingar för att få folk att fatta att nån faktiskt är jobbig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oberoende av om man gillar någon eller inte har forumet vissa regler och ingen står över dessa.

 

De som här förordar att vissa skribenter ska få ha undantag från reglerna borde tänka efter.

 

Personligen tycker jag väl inte att Eury tillför mycket, men att Hjort, när han är i rätt stämning, är en ovärderlig källa för pokerkunskap.

 

Men om han överträder reglerna så bör han få en tidsbegränsad avstäning, vilket har skett här.

 

Sedan att han själv varit såpass mogen att han insett att han överträtt reglerna, och vad jag förstått, själv bett om avstängningen, visar bara på en grad av eftertanke, ärlighet och förstånd som många i den här tråden saknar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är rätt lätt att vänja sig med idioter. Efter ett tag så tänker man inte längre på hur dryg nån är, för "han har ju alltid varit så". Arbetsplatser är väll det mest talande exemplet.

 

Krävs ofta nykomlingar för att få folk att fatta att nån faktiskt är jobbig.

 

Hjort är pedagogisk och extremt kunnig i poker och jag håller inte med dig om att det är lätt att vänja sig med idioter. Jag vänjer mig aldrig här på pokerforum trots den aldrig sinande strömmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, men du är förmodligen forumets mest korkade medlem, så kan inte du bara göra internet en tjänst och logga ut för att aldrig mer komma tillbaka? eller nej förresten, avinstallera bara internet explorer. fortsätt spela poker.

Faktum är att jag råkar tänka lite längre än vad sådana som du gör. Ifall du funderar lite på vad jag faktiskt syftar på i mina inlägg så kanske det går upp för dig att det finns substans i det jag skriver. Alltför många avfärdar ovanliga infallsvinklar redan innan de har tänkt till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst, Hjort är absolut inte en av de trevligaste här på PF, har både skrattat och blivit upprörd av många kommentarer han skrivit, men seriöst, har du bott i en låda? Läs vad han skriver, och varför han skriver som han gör!

Jag råder dig att även tänka till över varför Jag skriver som jag gör. De få som gör det bör inse att det inte är så dumt som det först kan verka. Folk med ett tillräckligt öppet sinne vågar inte ställa sig på min sida eftersom de då riskerar att få dåligt rykte i forumet. Varför då? Jo för att det tycks ha blivit en oskriven lag att aldrig hålla med mig. Har man en gång blivit kritiserad av ett antal besserwissrar så har man hamnat i dålig dager i mångas ögon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt vad det är med Hjort och "nykomlingar". Av någon anledning ser dessa honom som otrevlig och dryg(jag var inte bättre själv, var tom med i ett av dom större korstågen mot honom för ett bra tag sedan).

 

Kanske slutar man tänka på hur han skriver och fokuserar på vad han skriver efter ett antal poster.

Jag är iallafall ingen nykomling.. har bara bytt namn ett par gånger ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow jag hade ju trott att du lagt ner softish. Snälla snälla make my day och gör som jello säger.

Sluta nu. jag vill verkligen veta om Softish någonsin blir vinnande på FL. ;-)

 

BTW, jag reagerade också på stycket du använder i din signatur. På nått sätt har jag genom den meningen fått en väldigt tydlig bild i mitt inre av CDS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...