ANGRYKOREAMAN Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Har inget klipp från nattens basket, så vi kör på ett skönt basebollklipp istället. Gammalt men sjukt. Riggat? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lill_foppa Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Ja den är fejk, det är en gatorade-reklam. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Hur tänkte du här § Om/när vi går i konk så garanterar vi att du får resa med annat bolag hem. Förtroendet ökar inte imo med en sån paragraf. Jag tror inte fler biljetter säljs heller. Konkurs = Pengar slut. Sist i ledet av fordringsägare står kunder. ja varför skulle inte det fungera? något liknande bankgarantin? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 ja varför skulle inte det fungera? något liknande bankgarantin? För att förtroendet mellan branscherna verkar på två helt skilda "plan"(om man ska vara rolig). Pengar (produkt, substitut), Flyga (Tjänst, diff.substitut) I detta fallet har man valt ett sletet diff substitut på gränsen till djurtransport. IMO inger det mer förtroende att inte ha en sån garanti hos ett flygbolag. Varför ska staten betala för att flygbolagsentreprenörer på fullaste allvar tror att de kan få lönsamhet i liten skala. Det de flesta inte förstår är att ägarna tjänar stora pengar trots att företaget går i konkurs. Varför kan inte de betala för "sina" kunder? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Jag gillar Israel Kamakawiwo'oles hopkok av Somewhere over the rainbow och What a wonderful world. Första gången jag hörde den var i eftertexterna till Meet Joe Black - varför fick den filmen så dålig kritik? Jag gillar den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Det var en sommar när alla tycktes spela den. Eller åtminstone en rockerbrud från Gävle och en skön Gotlänning. Nära nog. Tror det var 2005. Väldigt mysig låt, indeed. Enda problemet är att den har fått mig att stava av orden i What a Wonderful World som Israel gör, fast å andra sidan - allt som får mig att sjunga mindre kanske är av godo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 För att förtroendet mellan branscherna verkar på två helt skilda "plan"(om man ska vara rolig). Pengar (produkt, substitut), Flyga (Tjänst, diff.substitut) I detta fallet har man valt ett sletet diff substitut på gränsen till djurtransport. IMO inger det mer förtroende att inte ha en sån garanti hos ett flygbolag. Varför ska staten betala för att flygbolagsentreprenörer på fullaste allvar tror att de kan få lönsamhet i liten skala. Det de flesta inte förstår är att ägarna tjänar stora pengar trots att företaget går i konkurs. Varför kan inte de betala för "sina" kunder? varför ska staten betala för att vissa banker utsätter sig för högre risk än andra? Orättvist tycker jag fast jag är ingen expert så jag missar säkert något. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Killen jag spelade mot nyss gjorde en lite rolig tiltsyn med 8-high på rivern efter en missad bluff. FullTiltPoker Game #8123976122: Table Alley (deep hu) - $1/$2 - Pot Limit Omaha Hi - 16:51:50 ET - 2008/10/31 Seat 1: BB ($333.05) Seat 2: Hero ($325.55) Hero posts the small blind of $1 BB posts the big blind of $2 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hero Hero raises to $6 BB raises to $18 Hero calls $12 *** FLOP *** BB bets $21 Hero calls $21 *** TURN *** BB checks Hero bets $60 BB calls $60 *** RIVER *** BB bets $198 Hero raises to $226.55, and is all in BB calls $28.55 *** SHOW DOWN *** Hero shows a straight, Ace high BB mucks Hero wins the pot ($650.60) with a straight, Ace high *** SUMMARY *** Total pot $651.10 | Rake $0.50 Board: Seat 1: BB (big blind) mucked - King Queen high Seat 2: Hero (small blind) showed and won ($650.60) with a straight, Ace high Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Han hade ju stege, om han fick använda tre kort från handen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Han hade ju stege, om han fick använda tre kort från handen. Jag tror mer på att han hade taggtråd virad runt kulpåsen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Han vill visa dig att du inte kan sno hans blinds hur lätt som helst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Jag provade just Mirrors Edge-demot till PS3an. Jösses vilken svindel. Jag menar...jösses. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Bra låt i #1405. Filmens dåliga kritik (utan att ha sett den) är nog att recensenter tyckte den gav lite "kejsarens nya kläder-känsla. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Jag provade just Mirrors Edge-demot till PS3an. Jösses vilken svindel. Jag menar...jösses. Man kan inte få svindel av ett dataspel. Inte sett det tidigare, påminner om assasins creed IMO. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Man kan inte få svindel av ett dataspel. Inte sett det tidigare, påminner om assasins creed IMO. Svindel, yrsel, förnimmelse av att falla. Åjo, det känns som att det var svindel jag fick när jag spelade spelet och ramlade från ett hustak. Det var inte likt Assassins Creed imho, men jag har bara spelat det i någon timma (tills man hoppar ned i höstacken och skall göra det på sju olika ställen eller vad det var). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Tight is right! (bordet dog efter sju händer) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Det är tre timmar tills indiska utvecklingsteamet kommer in på kontoret i Bangalore. Jag har ett fulltankat glas Red Bull, ett halvt paket tuggummi, det är mörkt i rummet och jag har solglasögon på mig. Hit it! (ok, jag har inte solglasögon, men jag vet inte hur jag annars skall parafrasera Blues Brothers). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Orginalet: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 varför ska staten betala för att vissa banker utsätter sig för högre risk än andra? Orättvist tycker jag fast jag är ingen expert så jag missar säkert något. Staten hatar det. Dock är det viktigare att ha en stabil finansiell infrastruktur än ett lågprisbolag. Att inte rädda bankerna hade varit en katastrof ur ett förtroendeperspektiv. Dels för det inhemska kapitalet men även för det utländska. Om du verkligen är intresserad: http://www.riksbank.se/upload/Dokument_riksbank/Kat_publicerat/Rapporter/2008/FS_08_1_sv.pdf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 lirade någon av er något SM-event igår? hur gick det isf? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2008 lirade någon av er något SM-event igår? hur gick det isf? Spelade. Förlorade. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 båda? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2008 Ja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 synd.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Jag spelade inte! Förra året spelade (nästan) alla moddar SM. Ingen kom ITM. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts