Gå till innehåll

Othello och gdaily har en dagbok ihop.


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tankar ner mirrors edge-demot nu, tack för tipset.

 

Tycker ni ger ass.creed oförtjänt dålig kritik, jag ska byta in mitt piss-COD4 mot ass.creed senare idag, oerhört skönt flyt i AC, och man kan fördriva många timmar med att bara slåss med riddare och sen fly iväg på taken :)

 

edit: Mirror's edgedemot var jävligt häftigt men alldeles för kort :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att jag är orättvis mot AC, mitt problem är att jag fått en attentionspan som en treåring när det gäller dataspel. Så var det inte förut. Igår spelade jag Fallout 3 i nästan 1 1/2 timma och tyckte inte alls det var roligt. Jag behöver bli vallad genom spelet, veta vad jag skall göra och varför och helst skall spelomgången kunna avslutas på 10 minuter.

 

Lösningen?

 

Bilspel och liknande, småspel av typen Super Stardust HD, fightingspel, vissa sportspel (helst arkadliknande), etc.

 

I teorin älskar jag dock konceptet bakom spel av typen AC, Fallout 3, DMC4, etc. I praktiken hinner jag nästan aldrig sätta av den tid som de kräver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg denna tråd för typ första gången nyss..

lästa första 2 sidorna och blev snabbt intresserad.

 

Så bläddrar man till sista så snackas det B a r a tv-spel ( i stort sett)

 

Abslout ingen kritik på nåt sätt, dock blev jag lite besviken då jag trodde det var samma linje genom hela tråden =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är av exakt samma anledning som jag ska köpa in mig på Little Big Planet när det släpps om ett par dar. Perfekt spel för såna som mig som inte fixar att lära in kontrollscheman mer avancerade än de till Super Mario Bros :-P

 

Jag gjorde värsta snålgrejen på inrådan av en kollega och köpte Madden 07 från Ginza för 99 spänn+20 kronor frakt och bytte in det och ett annat gammalt spel på EBGames mot att jag fick förboka LBP för 9:-. Så jag får LBP för motsvarande 240 spänn. :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde värsta snålgrejen på inrådan av en kollega och köpte Madden 07 från Ginza för 99 spänn+20 kronor frakt och bytte in det och ett annat gammalt spel på EBGames mot att jag fick förboka LBP för 9:-. Så jag får LBP för motsvarande 240 spänn. :ola:
Wtf! Går det fortfarande att nappa det erbjudandet eller ska jag tvingas betala fullpris på fredag :evil:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt jag har läst om Mirror's Edge har mest känts som obeskrivlig hype. Men å andra sidan kändes ju LBP så också - men det tycks faktiskt vara riktigt bra.

 

Sen allt prat om demos...tanken har inte ens slagit mig förr - men jag borde kanske börja ladda ner lite såna.

 

Något av XBox Classic-spelen som är värda ett köp btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde värsta snålgrejen på inrådan av en kollega och köpte Madden 07 från Ginza för 99 spänn+20 kronor frakt och bytte in det och ett annat gammalt spel på EBGames mot att jag fick förboka LBP för 9:-. Så jag får LBP för motsvarande 240 spänn. :ola:
Jag bonushorar SJ, du bonushorar EBGames.

 

Bonushora ftw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tänkt på en sak, länge.

 

Ibland (ofta) har mitt lokala Max (eller alla Max i Sverige, vad vet jag?) erbjudanden typ Maxburgare 19kr eller Supremeburgare 22kr.

 

Är det en bra idé att köpa 20st och frysa in dessa?

 

Blir kvalitetsburgare goda eller åtminstone godare än en Gorbyspirog vid upptining?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tänkt på en sak, länge.

 

Ibland (ofta) har mitt lokala Max (eller alla Max i Sverige, vad vet jag?) erbjudanden typ Maxburgare 19kr eller Supremeburgare 22kr.

 

Är det en bra idé att köpa 20st och frysa in dessa?

 

Blir kvalitetsburgare goda eller åtminstone godare än en Gorbyspirog vid upptining?

 

Sibyllas Superstar funkar iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tänkt på en sak, länge.

 

Ibland (ofta) har mitt lokala Max (eller alla Max i Sverige, vad vet jag?) erbjudanden typ Maxburgare 19kr eller Supremeburgare 22kr.

 

Är det en bra idé att köpa 20st och frysa in dessa?

 

Blir kvalitetsburgare goda eller åtminstone godare än en Gorbyspirog vid upptining?

 

Beror ju på vad de normalt kostar. Vad kostar de normalt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror ju på vad de normalt kostar. Vad kostar de normalt?

 

Maxburgare kostar 40kr, och Supreme 41kr. Har tidigare jobbat på Max, och då vet jag att vissa har köpt ett x-antal burgare som de har fryst ner. Annars, så rekommenderar jag att du lär känna någon som jobbar på Max. Så de kan ge dig rabatthäften, där finns kuponger för Maxburgare 19:- och Supreme 22:-.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tänkt på en sak, länge.

 

Ibland (ofta) har mitt lokala Max (eller alla Max i Sverige, vad vet jag?) erbjudanden typ Maxburgare 19kr eller Supremeburgare 22kr.

 

Är det en bra idé att köpa 20st och frysa in dessa?

 

Blir kvalitetsburgare goda eller åtminstone godare än en Gorbyspirog vid upptining?

 

För de är ju otroligt jobbigt att lägga en hamburgare i stekpannan och dra på lite diverse tillbehör på brödet..... :roll:

 

Misstänker att vi pratar om ungefär samma tidaspekt som att tina en komplett burgare med bröd i micron. Smakupplevelsen och näringsinnehållet lär ju dessutom vara EV+ på egengjorda burgaren!

 

Bara några tankar så här i höstmörkret...

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du bluffat ut dej eller ola, man såg dej på toplistan men nu blir jag ju orolig
Vann inte en enda på 20 raka potter typ. I början kunde man stjäla sig fet. Sedan gick det inte längre. Till slut försökte jag bluffa rakt in i triss i ess (hade förvisso stegdrag).
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...