Gå till innehåll

Tidernas mest rock n roll-foto


eurythmech

Recommended Posts

Då min avatar återigen har varit föremål för diskussion och beundran föreslår jag att vi snabbt riktar fokus mot det viktiga; den underliggande bilden, samt dess utmanare i kategorin mest rockiga foto.

 

Jag postar härmed den bilden (Johnny Cash), samt dess förste utmanare (Paul Simonon):

 

cash.jpg

 

theclashpaulsimonon400.jpg

 

Egentligen är väl tråden dömd att vara avslutad och perfekt innan den ens är påbörjad, men vem vet, kanske finns det något som kan utmana där ute bland internets tuber?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 127
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

d00dz - vilka rookies ni är.

 

These guys are mothafuckin' rock n' roll INCARNATE!

 

 

Snälla snälla Mjorich. Du är nog född 20år för sent. GnR kommer inte ens i närheten av just "RocknRoll". De må vara bra, och kanske spela bra musik, men att passa in i RnR-genren med en sådan stor bild håller jag på INTET sätt med om. Puderrockare funkar inte där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla snälla Mjorich. Du är nog född 20år för sent. GnR kommer inte ens i närheten av just "RocknRoll". De må vara bra, och kanske spela bra musik, men att passa in i RnR-genren med en sådan stor bild håller jag på INTET sätt med om. Puderrockare funkar inte där.

 

oj, så motley crue, alice cooper o sånt är inte RnR? Skulle själv säga att Motley Crue, Black Sabbath och Motörhead är killarna som levde/lever för Rock 'n Roll

 

Har ingen aning om hur man lägger in bilderna direkt så man får väl klicka på länken om man vill se bilden :P

 

http://www.omnientertainment.com/booking/bandimages/DrFeelGood.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oj, så motley crue, alice cooper o sånt är inte RnR? Skulle själv säga att Motley Crue, Black Sabbath och Motörhead är killarna som levde/lever för Rock 'n Roll

 

Har ingen aning om hur man lägger in bilderna direkt så man får väl klicka på länken om man vill se bilden :P

 

http://www.omnientertainment.com/booking/bandimages/DrFeelGood.jpg

 

Hahahaha. SJÄLVKLART har inte Mötley Crüe eller Alice Cooper någonting med rock att göra. Det där var bara pinsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det så MrKeen. Det är nog mera jag som har ngt emot just GnR =)

Men jag anser fortfarande att puderrockare inte hör hemma i genren "RnR", så motley Crue går mao bort. Sabbath och motörhead kan jag iof kanske ta med som ngn form av RnR även om det mera ligger åt "hårdrock/heavy metal", men det är ju igentligen bara varianter av samma sak, den älskade RnR-Rock.

Länken din verkar inte funka? =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...