Gå till innehåll

Tidernas mest rock n roll-foto


eurythmech

Recommended Posts

  • Svars 127
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Girlschool hade precis skaffat en ny gitarrist som jag tyckte var rätt sexig, och på konserten stod jag längst fram och hon flirtade med mig hela tiden.

 

Åh, den klassiska stå längst framme vid scenen och tråna-förälskelsen! Jag menar inte att ta ifrån dig ditt minne eller så, men... själv var jag nyss fyllda 16 år och stod längst fram och såg Strangelove. Och självklart var jag övertygad om att snygge Patrick Duff flirtade lite med mig.

 

Försökte för övrigt hitta ett bra foto med denne man, jag minns att han var rätt galen på scen. Kostym, barfota och slet stora tussar av hår från huvudet under konserten. Så väldigt britpopigt och känslosamt så. Äsch, han får komma med ändå:

 

chair.jpg

 

42.jpg

EDIT: Som ett personligt tack till Andrew för hennes fantastiska duster med Hjort...

Kul att man roar någon, även om jag inte riktigt förstår din plötsliga passion. Bra bildval förresten.

 

Hm... jag delar nog inte riktigt vare sig musik- eller tjejsmak med brainslicer och Saint_Bjorn.

 

fina fina fina fina fina fina Tori

Åh... såklart!

Edit: :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En gemensam sak med i stort sett alla nämnda metalbrudar är att de alla gjort nånting ihop med Motorhead. Fan, snubben har ju värsta vårtorna i nyllet! Vad har han i brallan egentligen? Ok, det kanske handlar om musik...

 

Hmm... han kör nog 'jag-är-snäll-och-låter-er-vara-förband-vill-du-knulla?'-tricket...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmmm, Wendy O började iofs sin karriär i Plasmatics, och de var väl rätt punk vill jag minnas?

Jo, mer punk än metall iaf... vad är eurys bild för nåt då? sims?:roll:

 

Nu får du väl kamma dig? Skulle Born in the USA albumet suga? Det får du banne mig motivera.
smaken är väl som baken, jag gillar inte bruce jag heller, trots att jag lyssnar på det mesta(bruce hamnar i samma kategori som hiphop o rap, sånt man aldrig lyssnar på)

 

Hm... jag delar nog inte riktigt vare sig musik- eller tjejsmak med brainslicer och Saint_Bjorn
kan inte precis påstå jag gillar allt jag postat...vixens, doro har jag aldrig lyssnat på destu mer, bara letade i minnet efter tjejband då det efterfrågades...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...