Gå till innehåll

Tidernas mest rock n roll-foto


eurythmech

Recommended Posts

  • Svars 127
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Åh, den klassiska stå längst framme vid scenen och tråna-förälskelsen! Jag menar inte att ta ifrån dig ditt minne eller så, men... själv var jag nyss fyllda 16 år och stod längst fram och såg Strangelove. Och självklart var jag övertygad om att snygge Patrick Duff flirtade lite med mig.

Jo givetvis var det bara teater. Inte fan fick jag nåt backstage-pass.

 

Måste erkänna att jag inte har en aning om vem den där mr Duff är. Men avundsjuk är jag.

 

 

Hm... jag delar nog inte riktigt vare sig musik- eller tjejsmak med brainslicer och Saint_Bjorn.

Jo, jag har väldigt bred musiksmak! Jag gillar kvalitet!! (Och jag har aldrig påstått att jag gillar t ex WoW.) Al Green är en höjdare! Jag kan göra en bland-cd med :heart:min:heart: musik och skicka dig om du vill. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

27. För evigt!

 

Oj, hur gammal är man om man tycker det är bra att påstå att man är 27?

 

Nu får du väl kamma dig? Skulle Born in the USA albumet suga? Det får du banne mig motivera.

 

Visst Bruce har gjort starkare plattor men "att suga" känns helt fel?

 

Jag är ett stort Bruce-fan och dömer skivan efter det naturligtvis. Jag gör min bedömning efter förväntningar och både Born in the USA och the river är enligt mig sjukt överskattade skivor. När det gäller just Born in the USA så hade jag hört de flesta av låtarna innan på live 75-85 och tyckte om många av dem. Dock är ju inspelningen och produktionen riktigt mesig och tråkig och låtarna lyfter inte alls. Så ja, om man ser till mina förväntningar på skivan och låtarnas kvalité jämfört med vad de uppenbarligen kan vara så suger skivan enligt mig. Dock är ju i princip vilken Bruce-skiva som helst klart bättre än nästan all annan musik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...