Gå till innehåll

10 veckor - 10 tusen på poker - 10 kg lättare


martenmania

Recommended Posts

  • Svars 147
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

dag 39 - 25/7

 

Även idag spelade jag en WCOOP supersatellit på stars. Åkte ut tidigt.

Iskallt i primas freerolls. Spelade sedan Fixed holdem 0,5/1 i 4 timmar för att fixa ihop 50 raked hands, för att kunna spela ännu mera freerolls :). Var uppe på +$20 ett tag men slutade på +$1.38.

 

Summering dag 39: +$1,38

Totalt: +$374,68

 

 

flytta alla pengarna till ladbrokes, sätt dig med minimum buy-in på pokergirl1 (300$) det är typ 15/30 shorthanded no limit.

 

dubblahh! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dag 39 - 25/7

 

Även idag spelade jag en WCOOP supersatellit på stars. Åkte ut tidigt.

Iskallt i primas freerolls. Spelade sedan Fixed holdem 0,5/1 i 4 timmar för att fixa ihop 50 raked hands, för att kunna spela ännu mera freerolls :). Var uppe på +$20 ett tag men slutade på +$1.38.

 

Summering dag 39: +$1,38

Totalt: +$374,68

 

 

flytta alla pengarna till ladbrokes, sätt dig med minimum buy-in på pokergirl1 (300$) det är typ 15/30 shorthanded no limit.

 

dubblahh! :D

 

Verkar vara enda chansen att fixa 10000 :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förövrigt så har han ju plussat 450$ på 1 och ½ månad. Det är mer än man kan säga om de flesta pokerspelare.

 

Pengar/Tid hade varit intressant iof :)

Känns som mart lägger ner mkt mer tid än någon annan på sin poker.

 

Köra $10+1 tror jag hade passat dig perfekt mart, du behöver endast vinna 2 av 10 stycken och en ITM till för att gå plus. Vilket inte är jättesvårt för övrigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilka freerolls finns det? Än så länge har jag bara hittat Multipokers NL och NL Turbo som spelas var dag($100 turneringar om jag inte minns fel).

 

Varje dag 17.00 på Prima poker $1000 , tidigare även 20.00 men den är (tillfälligt?) ersatt med en supersatellitfreeroll till Monte Carlo Millions som kräver 50 raked hands.

7.00 , 19.00 och 00.30 har Prima $1000 som kräver 50 raked hands, spelar jag när jag kvalificerat mig.

Fredagar 16.00 brukar Ladbrokes ha en $500.

Lördagar 21.00 har Bet365 en $5000.

Lördagar 00.30 har Interpoker en $3000.

Nästa vecka har Ladbrokes många freerolls :D

Det är ungefär dessa jag brukar spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här tråden känns ungefär som att titta på när mormor spelar Bingolotto; man vet att det teoretiskt finns en chans att hon spelar ror hem storkovan, men i praktiken är den chansen väldigt väldigt liten.

 

Som det har sagts tidigare måste man oftast riskera något för att vinna. Är man intresserad av freerolls kan hellre man spela dem själv än att läsa om någon annan som gör det.

 

Jag följde inledningsvis den här tråden med stort intresse, när du jämförde dig med Schneid och allt, och jag höll tummarna för dig, men i slutändan blev den bara en gäspning. Inte ens tillräckligt många rakade händer för att få spela Primas freeroll.. *GÄSP*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...