Gå till innehåll

Ongame spelare NL600-NL1000


PinkFloyd

Recommended Posts

ah thumex är duktig!

det gretko säger om laurentia stämmer bra. kan va jobbig att möta om man ogillar swings å har lätt för att tilta.

 

 

och madpluss på onyktert är jag nog inte. snarare tvärtom här med. :D

hade två bensodagars spel i maj som slutade -$35k tot. på ett par timmar :)

då var man inte allt för glad.

Mitt weed-spelande brukar dock gå bra :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad nickar du själv på ongame heltok?

 

ongame är enda nätverket där jag är anynom änsålänge. i tråden om att visa nick sa ni ju att det var så j*vla bra så jag testar att vara anonym och ser om det går bättre. änsålänge har jag verkligen inte märkt någon skillnad, men avvaktar med att gå ut med mitt nya screenname. är väl bara att leta efter någon fisk som pushar KJo preflop och liknande, då vet ni att det är jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laurentiulta kan jag tänka mig att folk har lite svårt att spela mot men han är rätt spewig och skön att möta om man lär sig hur man ska hantera galningen.

 

Jag tycker nästan han är lite väl passiv före floppen, så att säga.

Och sen överskattar han sina mellanhöga pp's stenhårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är oetiskt att sitta och kalla massa plussande average-grinders för "småfiskiga". Du var iallafall inte snäll mot många av dem i dina sammanfattningar men vi behöver inte göra någon diskussion av det, vi bara tycker olika helt enkelt. Dock bra att du la upp några exempel om vissa spelare angående fixhults AA t.ex.

 

För övrigt så tycker jag personligen att laurentiuITA är en av de bästa HU-spelare jag sett. En intressant tråd du la upp, ska bli kul att höra andras åsikter. Ha det bra Floyd! :) /CarlDenStore (som lånar min kompis Alex konto för att spana runt lite medan mitt fortfarande är låst ett par dagar till.)

 

Äckligt aggresiv spelare HU spelat mot honom 1 gång och aldrig mer:mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad tycker ni om xnwo28? 32/28/3 hos mig

 

måste även ge er tipps om en fisk som heter polle1965 som kan vara på 5/10 men kan även spela alla möjliga stakes. var uppe på 50/100 idag. han är jätteslaskig pre och spewar som satan.

 

http://www.pokervalue.se/poker/hh.php?hh=v&id=4784

 

hatar du pengar ?

du kanske hellre är snäll mot randoms på ett forum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sak31 är kass. har för mig han är överaggro och allmänt cp i spelet.

 

fylleborje är jättenit. tidigare under annat nick hade jag han på 27/5 i stats.

 

olivias vet jag inte mkt om.. mitt första intryck var att han/hon verkade som rätt stabil iaf.. inte mött mkt.

 

xnwho28 verkar duktig. inte helt säker på han heller.. men vädligt aggro och verkar ha bra koll det lilla jag sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Vad gillar ni Scor_pion70? Spelar nåt halvfiskigt spel som verkar gå hem tack vare att han springer sjukt bra? Eller bara en bra spelare med annorlunda spelstil? Eller så vinner han bara när jag ser på...

 

sjuk fisk, största "fiskregularen" tillsammans med Mr_satan1. Tror dock Scor_pion70 droppat rejält ner i nivåer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Vad tycker ni KingKebab? Han sitter typ hela dagarna på FR borden. Tycker han är dukitg men får inte riktigt grepp om honom.

 

KingKebab är en stabil FR spelare, tror inte att värst många har nåt värde mot honom. Han väntar in lägena lixom. Tkr dock inte att han tillhör dom bästa där.

 

 

Vad gillar ni Scor_pion70? Spelar nåt halvfiskigt spel som verkar gå hem tack vare att han springer sjukt bra? Eller bara en bra spelare med annorlunda spelstil? Eller så vinner han bara när jag ser på...

 

 

Scor_pion70 är en spelare som varit regular på både nl1000 och nl2000 under en lägre tid, är väl där han hör hemma. Sen spelade han mkt nl5000 och nl10000 med fulla inköp under en tid, tror det gick bra för honom ett par månader. Sedan när jag kom tillbaka efter att haft paus en månad så var han försvunnen, har tydligen spelat nl200-600. Enda förklaringen om inte kontot är utlånat är väl att han hade några rejäla backdagar på dom högsta borden.

Tkr han är sådär medelbra, men spelar väldigt konstigt, gillar tex ofta att toköverbetta in hela stacken på river.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...