Gå till innehåll

Ongame spelare NL600-NL1000


PinkFloyd

Recommended Posts

Tänkte att vi kunde sammanställa vad ni tycker om olika spelare på de här nivåerna. Jag kan börja med en del..

 

PAPAYA999 18/11/2.2 liten papaya som man gärna har vid bordet. rädd och dålig.

 

NinjaChippie 20.34/16.33/2.9 väldigt lik miedzinski.. tight aggressiv och seg att ha vi bordet bara. har dock klonkat en del mot honom

 

TheBlackBoxx 20.4/16.9/3.8 sitter och nötgrindar mest hela tiden. han viker oftast när han vet att du antingen har luft eller något som slår honom. oftast ganska lätt att sätta honom på en hand. dock ingen du jublar över att möta såkart.

 

1MiEdZinSki 21/17/3.74 tight aggressiv och stabil. onödigt att betala av honom, men helt klart vinnande spelare och seg att ha vid bordet.

 

dmitali 21.8/15/2.5 stabil och oftast smart. seg att spela mot.

 

Colostom 22/11.15/1.41 halvkass, lätt att manipulera så han aldrig orkar folda.

 

iskrennet 27/19/1.83 har massa konstiga grejer för sig, bettar väldigt lite med både nuts och luft. tycker allmänt han spelar dåligt och fegt dock.

 

Fixhult 28/19/2.24 mest stabil och seg kille. har lite trix för sig ibland som synar bakom efter en raise med AA och 4bettar mot en 3bet från blindsen.

 

ToppLuveLena 27/20.2/2.47 aggressiv och ganska loose. spelar oftast stabilt men har nog sett honom på tilt några ggr..

 

frizznatik 28/19/1.76 lite som iskrennet, fast degar in mer. småfiskig.

 

papany 44/28/1.75 riktig fisk, han sitter och spewar och foldar mot varje 3bet pre. ibland synar han men då viker han varje flop.

 

Mr_Satan1 31.8/13/1.12 älsklings fisk-grindern. sitter och spelar kasst hela dagarna.

 

romeosini 23/16/1.8 spelar som en mupp, han vet inte ritkigt vad han håller på med, ibland går det och han klonkar lite, men gör ändå mycket misstag.

 

Teskedsgumma (dåliga stats pga HU) LAG slask och trixar.. lite varierande i sitt spel förmodligen beroende på gällande sinnesnärvaro. allmänt duktig.

 

Apox1 64/12/0.75 vad ska man säga? oldschool fisk. vet inte om stege slår en färg.

 

 

Vad tycker ni om JustLuck-_-, laurentiuITA, Dajnomir, jero2Nade, TonyDope, ZeroAssoluto, 120035813, AAftermath, CozyCorner?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tycker det är oetiskt att sitta och kalla massa plussande average-grinders för "småfiskiga". Du var iallafall inte snäll mot många av dem i dina sammanfattningar men vi behöver inte göra någon diskussion av det, vi bara tycker olika helt enkelt. Dock bra att du la upp några exempel om vissa spelare angående fixhults AA t.ex.

 

För övrigt så tycker jag personligen att laurentiuITA är en av de bästa HU-spelare jag sett. En intressant tråd du la upp, ska bli kul att höra andras åsikter. Ha det bra Floyd! :) /CarlDenStore (som lånar min kompis Alex konto för att spana runt lite medan mitt fortfarande är låst ett par dagar till.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är oetiskt att sitta och kalla massa plussande average-grinders för "småfiskiga". Du var iallafall inte snäll mot många av dem i dina sammanfattningar men vi behöver inte göra någon diskussion av det, vi bara tycker olika helt enkelt. Dock bra att du la upp några exempel om vissa spelare angående fixhults AA t.ex.

 

För övrigt så tycker jag personligen att laurentiuITA är en av de bästa HU-spelare jag sett. En intressant tråd du la upp, ska bli kul att höra andras åsikter. Ha det bra Floyd! :) /CarlDenStore (som lånar min kompis Alex konto för att spana runt lite medan mitt fortfarande är låst ett par dagar till.)

 

Borde du inte typ, inte skriva alls då ditt konto är låst av en anledning? ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är oetiskt att sitta och kalla massa plussande average-grinders för "småfiskiga". Du var iallafall inte snäll mot många av dem i dina sammanfattningar men vi behöver inte göra någon diskussion av det, vi bara tycker olika helt enkelt. Dock bra att du la upp några exempel om vissa spelare angående fixhults AA t.ex.

 

För övrigt så tycker jag personligen att laurentiuITA är en av de bästa HU-spelare jag sett. En intressant tråd du la upp, ska bli kul att höra andras åsikter. Ha det bra Floyd! :) /CarlDenStore (som lånar min kompis Alex konto för att spana runt lite medan mitt fortfarande är låst ett par dagar till.)

 

Stor humor, carl den store pratar om etik.

hahaha, skaffa lite självinsikt kompis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Justluck-_- stackar av hela tiden, inser aldrig när han är slagen..

 

CarlDenStore betalar av mkt oxå, riktigt skön att ha vid bordet, försöker alltid göra hjältesyner för att kunna posta i dagboken, men nu när han inte har nån dagbok kanske han drar ner lite på synfisktendenserna..

 

10023452525 eller vad han nu nickar verkar rätt stabil, har köpt ut mig nångång då han gjort en fiskig syn, men när han inte är full/hög så spelar han bra ;-)

 

Dom andra har jag inte speciellt mkt koll på förutom romeosini eller va han heter som jag oxå tycker är en jävligt märklig spelare, verkar som han rätt ofta tomtar runt utan någon speciell plan, samt papaya999 som är supertight å kass, missar en jävla massa pengar på att han aldrig vågar värdebetta..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är oetiskt att sitta och kalla massa plussande average-grinders för "småfiskiga". Du var iallafall inte snäll mot många av dem i dina sammanfattningar men vi behöver inte göra någon diskussion av det, vi bara tycker olika helt enkelt. Dock bra att du la upp några exempel om vissa spelare angående fixhults AA t.ex.

 

För övrigt så tycker jag personligen att laurentiuITA är en av de bästa HU-spelare jag sett. En intressant tråd du la upp, ska bli kul att höra andras åsikter. Ha det bra Floyd! :) /CarlDenStore (som lånar min kompis Alex konto för att spana runt lite medan mitt fortfarande är låst ett par dagar till.)

 

Måste vara level:ning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur smart är man om man skriver ut stammisar likväl som fiskarnas brister på ett forum, man kan ju inte vara riktigt frisk om man lever på sitt spelande å sen berättar för sina motståndare vad dom gör för fel och således hur dom ska bli bättre... glad jag inte spelar på Ongame.

word

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller med jävligt bra om de du skrev om samtliga spelare faktiskt.

Teskedsgumma`s stats behöver inte vara fel pga hu. jag vet hans stats :) är typ 33/25.

 

tonydope är ganska stabil. man får inte ut nånting av honom. lite för tight kanskje.

 

justluck är fiskig. 3btar osv alldeles för mkt å stackar av med allt. vinnande dock.

 

laurentiuITA är inte speciellt duktig teoretiskt. men ganska jobbig att möta.. överspelar händer osv.

 

jero2nade är rättså fiskig av sig också. har sjukt dåliga betsizes. annarw rättså tight och vekdålig har jag fått för mig. bryr mig inte om han så mkt vid bordet.

 

10023452525 har jag fått uppfattningen av att han är duktig. inte helt säker dock. har gjort nåt dumt spel har jag för mig.. men vem fan har inte de.. kan ju va droger inblandade osv.

 

pippikort är duktig. tror han är riktigt duktig. men inte mött alltför mkt.

 

spiderpig är en duktig.

 

fearless har jag inte fått koll på. men rättså stabil iaf... tror han kan vara en av de bättre.

 

_broken_ är en av de bättre spelarna.. spelar dock 5/10+ bara tror jag..

 

dajnomir är rättså dålig.. gjort konstiga spel mot mig iaf.. överspelar händer tror jag.. kan dock förväxla han med nån annan.

 

mr_satan är bara totalt sämst av alla. efter apox1.

 

 

 

kmr inte på några fler nu... sammanfattningsvis kan jag söga nu att de som är bäst är: toppluvelena, teskedsgumma, spiderpig, tonydope, _broken_ fixhult och... hmmm finns nåra till som ja glömt..

 

på 5/10+ finns de lite fler duktiga, nutzen, beachjohan, hermaria, schteek, monkers, m.fl.

 

 

 

pinkfloyd, vad nickar du? PMa om du ej vill skriva här. mitt nick vet du säkert. fråga annars. =)

 

 

fyfan. hur fan orkade jag med att skriva detta.. fruktansvärt bakfull då ett par liter sprithelvete håller på och jobbar sig ur kroppen.

så skyller naturligtvis eventuella skrivfel på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur smart är man om man skriver ut stammisar likväl som fiskarnas brister på ett forum, man kan ju inte vara riktigt frisk om man lever på sitt spelande å sen berättar för sina motståndare vad dom gör för fel och således hur dom ska bli bättre... glad jag inte spelar på Ongame.

 

jag förstår tanken, och jag erkänner att jag inte var helt klar i huvudet när jag kom på idén till tråden :)

 

men hur som hellst så är de svenskar som hänger här och spelar nl600-nl1k rätt duktiga ändå. de spelare jag pekat ut brister och fisktendendenser på kan ändå inte svenska. är det någon enstaka av dessa som faktiskt hittar hit så kommer han inte direkt bli coola grindern för att jag säger att han spelar fegt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

__fearless tycker jag är bland de jobbigaste att ha vid bordet.

Dajnomir överspelar som du säger, du kan även förväxla honom med Dchad som är sämre.

 

statsen jag har på tesked var typ 37/28 f ö :)

 

ah han är nog riktigt bra fearless. snackade med j nutzen å han håller med.

okej.

 

hehe aha, riktigt så galna stats har han inte. lär nog vart HU/cannabis inblandat.

 

alla händer blir så otroligt roliga att spela med lite cb. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thumex har jag inte mött så mycket men tyckte han spelade riktigt aggro och bra då. kanske hade timing bara. han spelade bort sig själv tillslut med alla 3 och 4bets pre mot mig iof.. har honom på 19/14/5.3 kanske skeva stats va?

 

tesked vi lirade en hu och lite 3max när vi båda var under the influence vill jag minnas :). lixom vem är inte sjukt pluss på onyktert spelande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thumex har jag inte mött så mycket men tyckte han spelade riktigt aggro och bra då. kanske hade timing bara. han spelade bort sig själv tillslut med alla 3 och 4bets pre mot mig iof.. har honom på 19/14/5.3 kanske skeva stats va?

 

tesked vi lirade en hu och lite 3max när vi båda var under the influence vill jag minnas :). lixom vem är inte sjukt pluss på onyktert spelande?

 

Thumex är duktig, statsen kan inte stämma skulle gissa att han ligger runt 26/20 eller nåt sånt.

 

Jag är inte madplus på onyktert spelande iaf, snarare tvärtom :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...