Gå till innehåll

Ongame spelare NL600-NL1000


PinkFloyd

Recommended Posts

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilka tycker du är de bästa FR spelarna?

 

Finns många duktig på nl1000 men skulle säga just nu att de spelare jag tycker e stabilast vinnande är typ SuperLube, errormonkey, illsaki, BooIscareU, aureliux, RealPain4U...finns säkert lika många som jag glömt...Acehunter och BigKing var duktiga också men har nog nya nick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns många duktig på nl1000 men skulle säga just nu att de spelare jag tycker e stabilast vinnande är typ SuperLube, errormonkey, illsaki, BooIscareU, aureliux, RealPain4U...finns säkert lika många som jag glömt...Acehunter och BigKing var duktiga också men har nog nya nick.

 

Har lite svårt att tycka att en spelare (RealPain4U) som spelar 12.5/2.8/2 över 1000 händer är duktig. Tycker själv att det finns en hel drös med regulars på FR NL1000 borden som är duktiga. Ganska ofta är borden fulla med regulars och jag har svårt att se värdet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gillar ni Scor_pion70? Spelar nåt halvfiskigt spel som verkar gå hem tack vare att han springer sjukt bra? Eller bara en bra spelare med annorlunda spelstil? Eller så vinner han bara när jag ser på...

 

Åkte på storpisk mot honom HU. Han träffade varenda hand och stoppade in med alla möjliga drag. Jag gav upp efter att ha torskat 4 inköp. Han suckoutade på tre av fyra. Extremt LAG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lite svårt att tycka att en spelare (RealPain4U) som spelar 12.5/2.8/2 över 1000 händer är duktig. Tycker själv att det finns en hel drös med regulars på FR NL1000 borden som är duktiga. Ganska ofta är borden fulla med regulars och jag har svårt att se värdet.

 

Nja det jag baserar duktig på är inte alls vilka stats dom har utan bara hur mkt dom verkar vinna. Det tkr jag personligen är bästa sättet att utvärdera hur bra någon är. Kan ha fel just om RealPain4U men känner inte att det finns nåt värde i att spela mot honom. Du har rätt i att värdet ofta är dåligt på fullring borden, men från och till sitter det massa fiskar där, gäller att välja sina tillfällen.

En annan spelare som e bra som jag glömde är Five8s och en kille som e riktigt jobbig är romeosensini, han skjuter alla gator allt som oftast, blir sjukt jobbigt att spela med svag träff, men slänger man sina småträffar o slowspelar sina monster så funkar det bra även mot honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissar att du hör till dom som plussar helt ok. Visst kör du mkt på table selection, har för mig nånstans att du byter bord hela tiden :-P ?

 

Heh, game selection är nog en av de saker jag är bra på, sprider ut mig över några olika sajter. Beror kanske också på att 1kNL på OnGame mest är utfyllnadsbord för mig numera. Dels spelar jag mest högre nu, och dels är de inte alls samma guldgruva som de var under 2006-första halvan av 2007.

 

En spelare som äger mig hela tiden är Allinjompa. Tror det delvis beror på att han varit väldigt het när vi spelat tillsammans, men beror nog också på att han timar sina bluffar till ställen då jag inte är benägen att rebluffa, och är bra på att ha solida händer när jag har tröttnat. Tyckte först han var för loose-aggro, men nu tycker jag han har bättre timing än någon annan jag sett på ongame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...