okocha Postad 14 November , 2010 Författare Rapport Postad 14 November , 2010 mm ska bli nice att se på bio till veckan Kul att ni frågar, jo jag har biljetter till premiären mmm, ska bli najs... nån i teamet som är sugen på att gå på den i veckan? harrypoker-filmen dvs. Citera
Teh_MoUsE Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Kul att ni frågar, jo jag har biljetter till premiären Being baller i norrland sas Citera
svint0 Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Övervägde d men blev fundersam om jag ville ha någon sån range. Det är ju helt klart det lättaste spelet iaf och svårexploaterat om nått... Men vill nog hellre syna med seten... = bör syna med den här med? På turn skeppa jag in. Vet inte vad jag ska göra lixom. fold lr skepp. Jag blockar seten han reppar bra. Dock är det ingen som kommer cr en kung på prima på floppen . Tveksam jag har ngt foldvärde öht mer än av några få färgdrag. Kan ju dö stendött mot Adxd också... Kanske är en fold på turn med detta flopspel? mtp turnkortet känns ju shove rätt kallt. hade de varit vad som helst utan A, så känns det väl rätt okej att stoppa. Syn flop tycker jag känns rätt givet i pos om du vill syna med setten också. Citera
Yxel Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Så vi viker vår fina hand? HAn hade 86 ruter o du vann med ditt par? Citera
Starfitter Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 wp sej, mkt standard imosch Citera
okocha Postad 15 November , 2010 Författare Rapport Postad 15 November , 2010 kom nog fram till med flugan att vi bör checka bakom flop... kanske... De bygger ny lekplats åt flugan så han har inte sovit inatt så mest yrande från hans sida tbh. Han hade 77 obv. Yxel du om nån vet väl att hans ranch är 77/55 Nu ska 3 delar av teamet luncha och eftermiddagsgrinda lite... //Limmet Citera
svint0 Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Så vi viker vår fina hand? Vet inte om jag själv gjort det i stridens hetta (är megastation/fisk ), men som spelat anser jag att det känns bäst med vik, ja. Citera
Gustaf112 Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Tyckte mig skymta XX på Prima idag...jag trodde ni hade lämnat det skeppet? Citera
freddyponken Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Limmet, du är den man kan anta att du är på Svs va ? Citera
svint0 Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Tyckte mig skymta HERO på Prima idag...jag trodde ni hade lämnat det skeppet? Såvitt jag vet, bytte de väl bara skin. Citera
okocha Postad 16 November , 2010 Författare Rapport Postad 16 November , 2010 Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $4(BB) Replayer Hero ($390) ($738) Dealt to Hero 9:spade: Q:heart: raises to $12, Hero calls $8 FLOP ($24) J:diamond: T:diamond: T:spade: Hero bets $17.25, calls $17.25 TURN ($58.50) J:diamond: T:diamond: T:spade: 5:club: Hero bets $43.12, calls $43.12 RIVER ($144) J:diamond: T:diamond: T:spade: 5:club: J:club: Hero checks, bets $101, Hero calls $101 shows 8:spade: 8:club: (Pre 56%, Flop 56.0%, Turn 70.5%) Hero shows 9:spade: Q:heart: (Pre 44%, Flop 44.0%, Turn 29.5%) Hero wins $345 Citera
okocha Postad 16 November , 2010 Författare Rapport Postad 16 November , 2010 http://www.poker.se/nyheter/77957265/team-unibet-upploses.html Team Unibets lagkapten Micke Norinder meddelar nu att proffsstallet i sin nuvarande form upplöses. Då det skett förändringar i Unibets regler och villkor väljer de flesta av spelarna nu att lämna teamet efter de ändrade förutsättningarna. Spelarna det rör sig om är enligt Norinder Anders Henriksson, Mats Rahmn, Davor Pavic, Jimmy Jönsson och Erik Dahl. Deras sista framträdande i Unibets färger sker under Unibet Open i London i december. Micke själv, liksom Dan Glimne och Tomas Brolin kommer att fortsätta att spela för Unibet. limmet och yxel lämnar unibet och de får ge upp proffsteamet Citera
Djens Postad 16 November , 2010 Rapport Postad 16 November , 2010 Det var de som rakade ihop till teamets inköp! Citera
Hintze Postad 16 November , 2010 Rapport Postad 16 November , 2010 Det värmer ju att se att den lilla människan fortfarande har något litet att säga till om. Egentligen vore det rätt effektivt att bilda "fackföreningar" bland folk som är stammisar på en viss sajt, för att kunna sätta lite press... Citera
Recommended Posts