Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Obs pluswhine läses ej av känsliga läsare:

 

Längesen jag skrev nått om mina resultat så tänkte göra d lite nu när jag summerat november.

 

Efter en riktigt fin vår så har det vart en jävligt seg höst. Iaf pokern. Egentligen enda sen Vegas faktiskt.

 

Augusti: Såg länge ut o bli en backmånad men vände till nåra laxar plus.

 

Sept-Nov. 40-50 laxar per månad. Misär. Ej nöjd. Mycket under alltinev. Spelar stundtals inte mitt A-game heller känner jag och gamesen blir svårare o svårare. Jada jada whine whine. Tänkte vinna ett race. RÄknade ut vad som behövdes för o vinna baserat på sista 4a racen. Räckte inte blev mosad och fick ge upp som 3a. Klart besviken på siten med som faila o uppdatera listan på över en vecka.

 

Byter microgaming site igen till ett av mina nu 3 microgaming skins...Och gör comeback på svs! Weeha missed it.

 

Når inte upp till mina personliga mål satta för året och 2009 blir ett bättre år än 2010 om jag inte gör en riktigt fin decembermånad. Hade hoppats på att 2010 skulle bli peaken på min pokerkarriär men får väl göra ett försök o slå 2009 nästa år helt enkelt.

 

Dags för nya tag och som alltid känns det som man får ta nya krafttag varannan vecka för o orka med grinden numera. 100k månad i december???

 

------

 

Ny skärm ska styras såsmåningom. Orkar inte med 1900x1200 längre utan söker större. Väljer mellan:

 

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=765338

och

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=539896

 

Men väntar nog ned priset en aning. Den ena har ju inte ens börjat komma in i lagren än. Dell-skärmen kostade bara 7k över en helg för ett tag sen. Ångrar jag inte slog till :(. tänker inte betala 8500 för den iaf...

 

-----------

 

Lirat 6-7 sc2 matcher idag då jag väntar med grinden tills imorgon. Slog en #2000 diamond terran i TvT som ledde sin ladder i min första match på 1½ månad. Ganska nöjd!

 

Kvalitén på spelarna på europe känns larvigt dålig.

 

Blir ett par games till nu. Såvida inte min favvofisk (han från nl600 ovan) dyker upp.

---

 

 

Ps. 56 raka plusmånader. ds.

 

Illamående. Även fast jag läste klausulen om pluswhine. Tänk om du hamnar i en downswing, alltså på riktigt, undra hur du kommer må då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är väl en av få här som inte haft några problem med pluswhine från linköpingarna, främst mtp volymen men även för att det blir så överdrivet mycket skit bara för att de verkar mer disciplinerade och flitiga än majoriteten. Men när det whinas om ett snitt på 40-50k i månaden under en downswing så blir det så jävla övervidrigt att det finns inte ens imho (är väl nl200 som spelas främst dessutom?)

 

Aja, jag vet inte vad jag ska säga egentligen. Är väl mer synd om dig som inte bara kan glädja dig åt sådana resultat under en downswing, utan dessutom bli mer än tiltad typ.

 

GL 2011

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog blir jag tiltad. Känns inte värt slitet på 150h i månaden.

 

40-50k på 150 timmars "slit".

 

Medel svensson tjänar under 20k i månaden om vi räknar bort highstakes som kamprad å co. En heltidstjänst är lite över 160 timmar i månaden och sen resväg på det. Iaf i sthlm är det inte ovanligt med en resväg på 1tim till jobb dvs 2tim om dan.. ca 44-46tim i månaden. 200 timmars slit för under 20k

 

Prova på ett riktigt kneg några månader och du plus whinar inte igen i promise.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...