Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

*jag blev leggad på konsum när jag köpte ipren idag.

*pokerz går inget vidare men jag har kul och det är snart ny månad =)

*köpt en mbp 17" så nu slipper jag spela på en trasig slapptopp.

*hade stuga med legenderna gretko. och mendieta19 när jag va i sthlm, dom är visserligen överbra på poker men visade sig ändå någorlunda mänskliga på nått vis...

*1års-kalas idag och 48års i morgon. tårta är bra 8-)

*har lite funderingar på att skriva lite mer seriöst här, antagligen försvinner dom ganska snart men får se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du är så jävla vidrig

 

/banna mig

 

plus 1, det är så sjukt vidrigt över hur mkt du whinar i förhållande till vad du råkar ut för. Så du vet är det inte sista ggn du kommer backa. Du skulle bara veta vad andra mkt duktigare spelare får utstå, det är duktigt irriterande å höra dina konstanta pluswhine. Ska sluta läsa här, påpeka det inte ens. Vad landade f.ö backet på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

plus 1, det är så sjukt vidrigt över hur mkt du whinar i förhållande till vad du råkar ut för. Så du vet är det inte sista ggn du kommer backa. Du skulle bara veta vad andra mkt duktigare spelare får utstå, det är duktigt irriterande å höra dina konstanta pluswhine. Ska sluta läsa här, påpeka det inte ens. Vad landade f.ö backet på?

 

Inte så lätt att pluswhinea när man inte inte plussar :roll: Så får la backwhinea lika mycket som alla andra? Är ju vad detta forum består av. Bakfylla och backwhine :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det lugnt att whina, men i mina ögon har ändå whinerättigheter en hyfsat stark korrelation till skicklighet. Dvs whinar en fisk över att han förlorar på poker så känns inte whinet inte berättigat. Tror det är det många reagerar på.

Alla sämre än dig är fiskar? Vad spelar du nu för tiden och hur går det? Skulle inte du sluta vara bitter snart btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla sämre än dig är fiskar? Vad spelar du nu för tiden och hur går det? Skulle inte du sluta vara bitter snart btw?

 

Jag sa aldrig nått om mig. Det enda jag spekulerade i var att fiskar inte bör whina. Yxel är absolut ingen fisk men inte såpass bra att han har enorm edge över sin nivå och borde kunna ta lite varians.

 

Jag spelar för övrigt 2/4e på prima med lite ibland lite 1/2 och ibland 3/6 beroende på värde, snittar 4,5 ptbb senaste 300k händerna, majoriteten på 2/4.

 

Måste hitta en ny avatar innan jag kan sluta vara bitter. Tills dess, HU 4 rollz.

 

edit: hur går det själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...