Partyjack Postad 13 Februari , 2008 Rapport Share Postad 13 Februari , 2008 Min favvofisk har tightat till sig och spelar förmodligen vinnande poker numera Ja men jag är bara lite vinnande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FatherWalle Postad 13 Februari , 2008 Rapport Share Postad 13 Februari , 2008 Skulle vilja tillägga: Kallebalik Pokermand (redan sagt dock) Leahan Superlena + Spelare som jag tycker är svåra att möta, har ni mött dem? Uppfattning? Rolig spelare att möta: Perka01 (provocerar riktigt mycket) Mvh. Några åsikter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Februari , 2008 Rapport Share Postad 13 Februari , 2008 Ja men jag är bara lite vinnande. Lustigkurre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Februari , 2008 Rapport Share Postad 13 Februari , 2008 Några åsikter? Vet att Kallebalik och pokermand är duktiga.. Men har inga djupare tankar och åsikter om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 13 Februari , 2008 Rapport Share Postad 13 Februari , 2008 Några åsikter? Som Sture skrev, de är duktiga och några av de få spelarna man kanske inte sitter bredvid i onödan. Leahan hör också till de som har bra koll på saker och ting, han hänger även här på PF och läser en hel del skrev han för nån vecka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 15 Februari , 2008 Rapport Share Postad 15 Februari , 2008 Hur tycker ni "3.14145926" som spelar 10/20 är? Spelade en del mot han idag och han verkar helt okej. (blev tillochmed fiskförklarad av han) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aaalltid Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Hur tycker ni "3.14145926" som spelar 10/20 är? Spelade en del mot han idag och han verkar helt okej. (blev tillochmed fiskförklarad av han) Rent generellt säger det mest att han inte är så het själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Rent generellt säger det mest att han inte är så het själv. Jag brukar fiskförklara folk som kanske inte egentligen är så fiskiga.. hmmmm.. Men då med målet att bygga en diskussion som jag vet att jag påverkas minst av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emil Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 vad tycker ni om JustCuts, han spelar 25/50 mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anton1080 Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 vad tycker ni om JustCuts, han spelar 25/50 mest. MegaFisk FFS!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BaadBoooy Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Någon som spelat mot Baverx ? Han verkar ganska bra faktiskt, vet inte om han är regular men har sett han spela ganska så mycket på 5-10 och uppåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 sök på masen81 så ska ni få se på regular. Han har suttit och nött 0.5/1 dygnet runt i typ ett år. Brukar ha som nöje att söka på honom varje gång jag loggar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 sjukt här blir man kallad både fisk och duktig, antar jag är båda beroende på tidpunkt ;( gulen är jag ivf popoffer,RIBER och Iceman20 är utan tvekan största regularfiskarna. bästa spelarna jag mött på 2.5-5 är highr0llah och oestgard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 popoffer har ju typ blivit duktig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 popoffer har ju typ blivit duktig Spelade mot honom idag och är inte längre tokaggro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Han tog deg av mig igår. Gissningsvis runt 2.5k på ~4 timmars spel (3 bord). Nu var det visserligen så att jag spelade illa och han hittade set efter han synat i två 3bettade potter, men normalt förväntar man sig väl att han ska spotta pengar på en. Knugge däremot, där jävlar har ni spew. Vore kul om man hittat lite stål mot han nån gång under gårddagsnatten... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Han tog deg av mig igår. Gissningsvis runt 2.5k på ~4 timmars spel (3 bord). Nu var det visserligen så att jag spelade illa och han hittade set efter han synat i två 3bettade potter, men normalt förväntar man sig väl att han ska spotta pengar på en. Knugge däremot, där jävlar har ni spew. Vore kul om man hittat lite stål mot han nån gång under gårddagsnatten... :'( Och du synar mitt omslag till 140 pre med 22 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BrorFelling Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Slasktratt är en donator av rang på 2.50/5. Än värre när han skottar på 5/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Och du synar mitt omslag till 140 pre med 22 Jättestandard med svs djupa stackar ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 popoffer har ju typ blivit duktig Har ett A4 med notes på honom med alla hans läckor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Kungen på 2,5/5? Är den så dålig som h*n va i helgen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Jättestandard med svs djupa stackar ju. Och jag överspelade mina kungar postflopp då jag vet att deadinside är en kompetent spelare. Dock brukar ilskan över ens eget misslyckade spel gå ut över motståndarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Har ett A4 med notes på honom med alla hans läckor Hade jag också fram tills han började spela okej poker för några dagar sen.. Visst är han långt ifrån perfekt, men han kastar inte pengar på mig som han brukade. När lirade du mot han senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 18 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Spelade en del mot lakas igår på 5-10NL. Inte sett han tidigare, han satt på 4bord och körde fulla inköp. Någon som spelat mot honom? Har någon åsikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nikoraven Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Här kommer fler3lendil asawa IRRITATOR Andan Gusavo JJJ rados789 x-type NickLeeson Silbersky drakeld paymybills bonnen-_- radicalen Demi Andy QQ Janga gnussen NastySmoke Sven Weber Tajtrthnu CharmQuark tms TheCop _pkrplaya_ Mill@ Asleep Gert_Steel pokermand Alltså "radicalen" är en sån über-fisk egentligen, har spelat mot honom flera gånger, han är så lätt att spela ut, okej att han är det tightaste som excisterar men när han väl har typ J-J på en 4-6-7 flopp så tvekar han inte på att smacka in 4-500BB, han har läst skalinskys bok kapitel 1 skulle jag gissa, han är otroligt tight, spelar 100% efter position och kan endast ABC-poker, en sådan spelare kan endast gå plus på poker om han spelar mot Svenska spel-fiskar. (Vilket han iof gör, det enda kloka han nånsin gjort när det gäller poker!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts