hoppamera Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Wtf varför stänger svs ner precis när jag håller på att rensa fisken Hoppamera? Haha, asså vekare spelare får man leta efter! Bra värde där alla grinders Willros for president Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 klart du får problem mot honom om du foldar ak.Du verkar totalt missa hela poängen här? Vore det två veckor sedan shovar jag 28o oavsett stackdjup (eller, ptjah, <500bb). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Du verkar totalt missa hela poängen här? Vore det två veckor sedan shovar jag 28o oavsett stackdjup (eller, ptjah, <500bb). Låter bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Låter bra!It was!Saknar gamla goda Sao. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 It was!Saknar gamla goda Sao. Ja, han var guld Har inte spelat så mkt mot den nye dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Du verkar totalt missa hela poängen här? Vore det två veckor sedan shovar jag 28o oavsett stackdjup (eller, ptjah, <500bb). ja, vad var poängen? jag satt vid bordet vid den där handen och han hade 3bettat och synat 4bets med skit som en apa, och sen skriver du i chatten att du foldar ak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 ja, vad var poängen? jag satt vid bordet vid den där handen och han hade 3bettat och synat 4betsPoängen var att han helt slutat 3betta mig, för att inte tala om 4bet eller squeeze. Nada. Session efter session av mildhet. Kan inte tolka det som annat än att han faktiskt anpassade sig och istället väntade på en bra hand. ~300bb vore en soft spot för det. Sen att jag hade fel känns inte så relevant. Kan ju vidare säga att om jag skulle spela den optimalt pushar jag där ändå, men jag var så säker på att han gjorde det för värde och att vi alltså skulle flippa eller så. Marginellt värde. Palla swings. Var därför jag lämnade bordet direkt. Ang. att jag skrev det i chatten, är väl kul att jag är ärlig någon gång per sekel? Ja, han var guld Har inte spelat så mkt mot den nye dock.Låter ju som att han fortfarande är den gamla goda Sao mot alla utom mig. Fast iof, nämner jag en grej som att jag slänger AK - efter att jag squeezat!!! - antar jag att han börjar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Bo-Hane bäst Hej bo-hane? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 SantaFish > Alla (förutom Annica38) /thread Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Haha.. åh gud.. mrsupreme vet fan vad han gör. Garvar så jag inte kan andas. Ännu mindre spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Juni , 2009 Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Haha.. åh gud.. mrsupreme vet fan vad han gör. Garvar så jag inte kan andas. Ännu mindre spela. Är han GUL?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 5 Juni , 2009 Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 vilka är bäst på 25/50 nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 5 Juni , 2009 Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 vilka är bäst på 25/50 nuförtiden? På 25/50 (öre) äger jag ganska fett skulle jag tro . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 5 Juni , 2009 Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 vilka är bäst på 25/50 nuförtiden? hirst när inte joseguti lirar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Juni , 2009 Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 hirst när inte joseguti lirar naw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 vilka är bäst på 25/50 nuförtiden? Hirst är ett par nivåer före alla andra, sen tycker jag milla och nabbes kommer efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Hirst är ett par nivåer före alla andra, sen tycker jag milla och nabbes kommer efter. Ödmjuk nån är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Hirst är ett par nivåer före alla andra, sen tycker jag milla och nabbes kommer efter. Flugan ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Ödmjuk nån är Flugan ftw! Jag tillhör de sämsta spelarna, bara marginellt bättre än betongbarn, slaktaren och spädbarnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Winnie Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Har någon koll på en kjfjr som stört mig grymt den sista månaden? köper aldrig ALDRIG in fullt (åtminstone på 2.5) inne på kvällarna någon timme sen borta:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Har någon koll på en kjfjr som stört mig grymt den sista månaden?köper aldrig ALDRIG in fullt (åtminstone på 2.5) inne på kvällarna någon timme sen borta:evil: låter som any random nöjesspelare på svs? Är inte precis standard för fölk att köpa in fullt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Mewn 2,5/5? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2009 Mewn 2,5/5? Jag har då inte sett många Mewn där ute, men prima hade en tidigare och där höll han till på NL100 tror jag. Vinnande spelare i vilket fall. Kanske han har bytt till SvS nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Mewn 2,5/5? Riktig jävla semispelare imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 jag personligen tycker spelarna på nivån 7,5/15 verkar svårast Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts