Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

:oops:

Tycker nog inte du ska vara så blyg, tycker helt klart att du slår dig in i det där sällskapet.. Även om jag inte mött dig alls på väldigt länge!? But why?

 

EDIT; Vad tycker vi om radicalen? - har inga händer alls mot honom men alltid sitter han med stora stackar. Ska se vad han går för nu

 

Tack PJ.

 

Jag har turnerat en hel del i sommar, och min dygnsrytm har varit helt cp under alla spelningar, så jag grindar kvällar och nätter nuförtiden.

 

Jag har heller inga händer mot radicalen, men han verkar vettig.

 

Måste nämna Biz, fudge, shipdumper och Dr. Clementz som bra också, fast de har kanske gått upp i nivå nu? Jag har så dålig koll nu. Massa nya namn nu när jag gör höstcomeback.

.

 

 

 

Dr.Clementz har jag mött 10/20 och uppåt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vet att folk är trötta på "vad tycker ni om mig frågor!?", men jag gör ett försök iallafall. Har haft det lite tungt senaste två månaderna och tänkte bara checka hur folk ser på mig? Fisk, eller mittimellan?:-D.

 

TY på förhand //RIVALI @ SvS 2.5/5

 

Jag vill inte veta,eller jag vet, men jag vill inte höra andra kalla mig div mindre smickrande saker:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fiskbert verkar ju göra fina resultat, om man ser hans stackar. Men har en Väldigt konstig spelstil!

 

Annars på 2,5-5 så känns PartyJack som de bättre.

 

5/10 spelarna som jag tycker är de man får se upp med är Gruggel_, Jericho, Drakeld, HoLe, Stolpe-Ut och några till. Sen finns det spelare som det inte känns som det ens är värt att försöka spela mot, typ EmelieBoho, som jag inte sett spela något annat än nötter, vinner säkert en hel del dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nötförsäljare gör sällan mycket väsen.
Förvisso, men det som är så underhållande är alla kommentar jag får om att jag är spewig, överaggro, cp, bettar allt som rör sig osv..

 

Någon som å ena sidan får höra att han är tight som en oskuld, och andra sidan får höra att han saknar allt utom en raise-knapp, borde ju generera åsikter nog att hamna i en sån här tråd tycker man. Men icke. Eller så spelar jag för lite.

 

ParyJack och fiskbert har jag spelat mot, där PartyJack varit en stabil spelare och fiskbert varit lol. Men svårt att avgöra på så små samples.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade en gammal note på dig som stabil, har väl inte mött dig så mycket. tyckte mig dock se att du inte körde fullt inköp häromdagen eller minns jag fel?

 

Ah okej, tack. Joo det stämmer med halva inköp. Sätter mig i så många marginella situationer för tillfället, och då känns det bättre att donka bort 100 bb istället för 200:-). Du såg förövrigt jävligt stabil ut!

 

Jag vill inte veta,eller jag vet, men jag vill inte höra andra kalla mig div mindre smickrande saker:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Förstår inte riktigt vad du säger, men antar att du tror att min fråga var någon brag-fråga!? Om jag inte vill att folk ska säga att jag är fisk skulle jag väl inte frågat det?:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

fhaugen sitter och väntar på dom två husng borden med störst insats (10 & 20k) samtidigt som han spelar 50/100 Omaha sh.

 

Rich eller reg? Eller både och kanske?

Kul, jag har aldrig sett någon på kräftan.

 

EDIT: Han fanns ju på forumet under samma nick och har postat i tråden, vilket scoop jag kom med. Är ingen forum-reg :D

 

EDIT2: Om fhaugen himself ser detta kan du ju berätta om det går att få någon action på kräft-nivån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...