Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du verkar totalt missa hela poängen här?

 

Vore det två veckor sedan shovar jag 28o oavsett stackdjup (eller, ptjah, <500bb).

 

ja, vad var poängen? jag satt vid bordet vid den där handen och han hade 3bettat och synat 4bets med skit som en apa, och sen skriver du i chatten att du foldar ak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja, vad var poängen? jag satt vid bordet vid den där handen och han hade 3bettat och synat 4bets
Poängen var att han helt slutat 3betta mig, för att inte tala om 4bet eller squeeze. Nada. Session efter session av mildhet. Kan inte tolka det som annat än att han faktiskt anpassade sig och istället väntade på en bra hand. ~300bb vore en soft spot för det.

 

Sen att jag hade fel känns inte så relevant. Kan ju vidare säga att om jag skulle spela den optimalt pushar jag där ändå, men jag var så säker på att han gjorde det för värde och att vi alltså skulle flippa eller så. Marginellt värde. Palla swings. Var därför jag lämnade bordet direkt.

 

 

Ang. att jag skrev det i chatten, är väl kul att jag är ärlig någon gång per sekel?

 

Ja, han var guld Har inte spelat så mkt mot den nye dock.
Låter ju som att han fortfarande är den gamla goda Sao mot alla utom mig.

Fast iof, nämner jag en grej som att jag slänger AK - efter att jag squeezat!!! - antar jag att han börjar igen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Har någon koll på en kjfjr som stört mig grymt den sista månaden?

köper aldrig ALDRIG in fullt (åtminstone på 2.5) inne på kvällarna någon timme sen borta:evil:

låter som any random nöjesspelare på svs? :rolleyes: Är inte precis standard för fölk att köpa in fullt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...