Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

+1

Någon jag stör mig väldigt mycke på är TILTME_NOT. Han verkar spela 72o precis som AA och alla händer däremellan även de exakt likadant. bara en TAGtard eller någon att passa sig för?

 

Hur försvarar man sig? 3/4betta på allt?

 

Höj honom lätt, men blir du synad har han oftast en bra hand. Det är vad jag minns av mitt spel mot honom för tusen år sedan, men det kan ju vara fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon jag stör mig väldigt mycke på är TILTME_NOT. Han verkar spela 72o precis som AA och alla händer däremellan även de exakt likadant. bara en TAGtard eller någon att passa sig för?

 

Hur försvarar man sig? 3/4betta på allt?

 

Låt han inte dra, ta betalt pre. Han är inte rädd för att dega och gör det även helt tom, djup som fan. Trebet pre, och så trycker han på turn efter fyrbet flop, med J hög. Nu vet jag inte riktigt vad jag har för stats på mina senaste veckors spel men han spelar många händer och ännu fler om han förlorar.

 

Leta inte för mkt värde bara, han är helt ok spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
DadoProso? Sett endel HU på 10-20+ genom railen..

 

gammal kroatisk landslagsman med stor näsa och hästsvans. Lite som en porrskådis faktiskt. Spelade senast jag hörde något för Glaskow Rangers.

 

Hur han är som pokerspelare har jag ingen aning om. Mött honom lite på 5/10 för något år sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
DadoProso? Sett endel HU på 10-20+ genom railen..

 

Lirade mot honom precis 13 inköp upp. Sen bad jag honom sluta för att inte tilta av mer. Men han ville forsätta spela . Efter lite snack så fortsatte vi och han tog tillbaka lite sen strula min dator så vi fick avsluta. Tkr inte han är nogorlunda bra och han anser mig ha tur men jag skulle nog kalla det skicklighet då jag syna ner honom med bottenpar ett flertal gånger. :) Kan ge mer info vid pm osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
mötte jimmiey lite i förmidags på 1/2..och har mött honom en del innan på 2.5/5 och 5/10 och tyckt han varit grym...någon som vet om han blivit kass nu?!

 

själv tycker jag den lilla vesslan är en lurifax...

 

så min fråga är om någon har stats på honom?

 

har han bra eller dåliga?

:-)

 

39/21/0.75 över en liten sample , han med att donera 600 kr till mig på dom händerna också. Vet dock för lite om hans spel än det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Kein geld
das überlimp von limpwursten.

 

Nästan bara limp, rätt högt VP, men så satt jag där en dag och tänkte att "wtf, han vinner ju!". Limp/foldar skräpet och limp/raisar väl 10% kanske.

 

Fast sedan kollade jag i PT och till min stora besvikelse var han back 2k. Det är iof nästan alla som suttit vid mig senaste 15k händer på 5:-/10:- eftersom jag tryck i godmode, DNSTUFF och diverse andra cheatcodes för typ 20bb/100.

 

Sparlåga hade jag för mig var hyfsad, men kan ha varit dåligt minne, för han var inte hyfsad senast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...