Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

Nån som kan kommentera dessa spelare.

Är ny på svenska spel men har haft propblem med dessa.

 

Johnny10 AndyQQ herr_hedl skitmås

 

Vad tycker ni om dom själv spelar jag 2.5/5 Nån mer man ska se upp med.

 

problem med AndyQQ? :shock::mrgreen:

 

Bland dom sämre på 1-2 och även 2,5-5 säkert. Spewar ju minst 1 gång per session samtidigt som han limpsynar allt iprinicip. Spelar man någolunda vettigt så tar man pengarna tillslut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
marima e jävligt enkel o möta . Spelar raise , cbet flop och sen brukar han checka turn om han ej har ngt eller om ha blivit synad river oxå . Han kan bluffa once in a life time annars är det standard. Toumi donk rakt igenom behövs inga läckor då man slår honom rakt igenom med lite enkel strategi. har 10-0 mot honom. kungline kmr ej ihåg riktigt men har för mig han bluffar mkt kan ha fel dock. O Booring kan lite mer än alla dom tillsammans. Pm nick ?

 

 

Tack så mkt =). I år tänkte jag börja lira en hel del och mer seriöst. Har verkligen börjat bra, 45 vinster på senaste 59 matcherna och 21vinster på senaste 23, alla 300krs.. nick på dig då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lovar.. När han spelar mot mig är den här snubben bra.

Bakgrund: Han var väldigt obv. spew ett tag vilket jag utnyttjat och repushat skräp tills jag åtminstone svängde situationen till marginellt pluss.

 

Då, när man inte trodde det var möjligt, börjar han anpassa sig. Rejält. Inga fler squeeze. Inget stealande. Lugn och fin, session efter session. Och plötsligt från ingenstans, efter en jävligt mild 3bet-frekvens som procentuellt lutar åt nutz osv.. Sitter vi plötsligt nästan 300bb deep och..

 

BossMedia Game #984091126: Table Eva Turbo 4 - kr5.00/kr10.00 - No Limit Hold'em - 03:50:07 - 2009/03/28

Seat 1: Trillske (kr4576.89)

Seat 4: jalbout (kr2372.54)

Seat 2: SaoSlaska (kr2748.59)

Seat 3: GastonNik (kr470.77)

Seat 5: Earthnut2 (kr1975.00)

Trillske posts the small blind of kr5.00

SaoSlaska posts the big blind of kr10.00

Earthnut2 is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Trillske King of SpadesAce of Diamonds

GastonNik raises kr35.00

jalbout calls kr35.00

Earthnut2 folds

Trillske raises kr140.00

SaoSlaska raises kr490.00

Trillske folds deletes klient and quits poker

Det är så jävla vackert. :mrgreen:

 

I verkligenheten var det väl visserligen bara den botten av rangen det funkade på m.t.p. att jag gjorde det för värde här trotts halvnits, men ändå. Han hamnar så jävla rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lovar.. När han spelar mot mig är den här snubben bra.

Bakgrund: Han var väldigt obv. spew ett tag vilket jag utnyttjat och repushat skräp tills jag åtminstone svängde situationen till marginellt pluss.

 

Då, när man inte trodde det var möjligt, börjar han anpassa sig. Rejält. Inga fler squeeze. Inget stealande. Lugn och fin, session efter session. Och plötsligt från ingenstans, efter en jävligt mild 3bet-frekvens som procentuellt lutar åt nutz osv.. Sitter vi plötsligt nästan 300bb deep och..

 

Det är så jävla vackert. :mrgreen:

 

I verkligenheten var det väl visserligen bara den botten av rangen det funkade på m.t.p. att jag gjorde det för värde här trotts halvnits, men ändå. Han hamnar så jävla rätt.

 

klart du får problem mot honom om du foldar ak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...