Aike Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Fiskbert verkar ju göra fina resultat, om man ser hans stackar. Men har en Väldigt konstig spelstil! . Fiskbert spelar numera 1/2 och går allin med färgdrag på floppen. Jag hörde att han förlorade 3k på denna nivån häromdagen. Visst, han har stora stackar ibland, men han blöder oftare. Citera
Aike Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Jag har en liten lista som ni säkert har bättre koll på än vad jag har, alla som jag rabblar upp får ursäkta mig så mkt. Notes på dessa?: gnussen TRIXXI RICKY76 TARZAN_81 ?? N PAITBALL Ricky76 är lösaggro. Kan spela nästan allt, men brukar ha något ok när han satsar. Tarzan är bra. Vinner bra på FR 2,5/5 och uppåt. Inte en ren nötförsäljare och ybertajt, utan spelar nog omkring 25 vpip. Paitball är en av många tajta på FR 2,5/5. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Någon som spelar HU sng som har koll på: marima kungaline Toumi booring ? Citera
Arnan Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Någon som spelar HU sng som har koll på:marima kungaline Toumi booring ? Donks hela bunten , Booring e lite bättre men resten är katastrof. Citera
yberjonte Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Tarzan är bra. Vinner bra på FR 2,5/5 och uppåt. Jaaså, i min databas är han ganska stort back över 50k händer... Citera
weddie Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Jaaså, i min databas är han ganska stort back över 50k händer... Jasså? Jag har inga stats på han men för att chansa så ligger han 3 inköp pluss på 10k händer(typ?). Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Donks hela bunten , Booring e lite bättre men resten är katastrof. Har bara spelat en del mot dem, men det är de jag ser oftast på lite högre HU bord. Och alla är vinnande enligt Sharkoscope. Vad har de för läckor man kan utnyttja Citera
vuns187 Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 comments om "mrlee10" och "Leahan" @ 2.5/5 Citera
ypsil0n Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Fiskbert spelar numera 1/2 och går allin med färgdrag på floppen. Jag hörde att han förlorade 3k på denna nivån häromdagen. Visst, han har stora stackar ibland, men han blöder oftare. Kan bara instämma. Ganska lättspelad och blöder som sagt en hel del. Citera
ebisumaru Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 vad har hänt med staketet? Citera
villeb Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Kan bara instämma. Ganska lättspelad och blöder som sagt en hel del. +1, jag har en kompis som spelar 1/2 och fiskbert tar de knepigaste linjerna och donerar väldigt mycket. Rushen har uppenbarligen tagit slut Citera
ea_0707 Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 vad har hänt med staketet? inte sett henne på jättelänge gulat kanske... Citera
Arnan Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Har bara spelat en del mot dem, men det är de jag ser oftast på lite högre HU bord. Och alla är vinnande enligt Sharkoscope. Vad har de för läckor man kan utnyttja marima e jävligt enkel o möta . Spelar raise , cbet flop och sen brukar han checka turn om han ej har ngt eller om ha blivit synad river oxå . Han kan bluffa once in a life time annars är det standard. Toumi donk rakt igenom behövs inga läckor då man slår honom rakt igenom med lite enkel strategi. har 10-0 mot honom. kungline kmr ej ihåg riktigt men har för mig han bluffar mkt kan ha fel dock. O Booring kan lite mer än alla dom tillsammans. Pm nick ? Citera
jierli Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Vilka ska man akta sig för på 2.5-5. Hur är kalllekula(kallebalik?) sparlåga? AcidBanana? NewIngron? patjohan? Kein Geld sitter alltid på sjukt stora stackar där brukar jag akta mig. Aktar mig även för radicalen. PartyJack försöker jag alltid sätta mig vid eftersom borden han sitter på finns det garanterat fisk, däremot kanske jag drar ner på spelandet oop samt 3-betar lika mycket som jag annars gör om jag bestämmer mig för att gå upp i potter mot honom. Breikaleg, BLÅ_GUL, tittistrom är folk jag gärna spelar mot Citera
Sweetchuck Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Ricky76 är lösaggro. Kan spela nästan allt, men brukar ha något ok när han satsar. Lösaggro? 21.9 / 5,75 / 0,72 på 2800 händer Citera
villeb Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Vilka ska man akta sig för på 2.5-5. Hur är kalllekula(kallebalik?)sparlåga? AcidBanana? NewIngron? patjohan? Kein Geld sitter alltid på sjukt stora stackar där brukar jag akta mig. Aktar mig även för radicalen. PartyJack försöker jag alltid sätta mig vid eftersom borden han sitter på finns det garanterat fisk, däremot kanske jag drar ner på spelandet oop samt 3-betar lika mycket som jag annars gör om jag bestämmer mig för att gå upp i potter mot honom. Breikaleg, BLÅ_GUL, tittistrom är folk jag gärna spelar mot Kalle är bra, men kan spewa lite för mycket ibland. Sparlåga är ok men inte läskig Acid har jag ingen direkt koll på och de andra vet jag inte. Vad nickar du? Citera
sturedenstore Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Tankar om dessa 7.5/15 regs? Slaskarrrrn fjallis Guybrush rados789 Citera
Aike Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Lösaggro?21.9 / 5,75 / 0,72 på 2800 händer Är det verkligen hans stats? När jag har spelat med honom är han med ofta i potterna vare sig FR eller SH. Det finns en spelare med snarlikt namn Mickey666 han spelar nog omkring de statsen. Citera
Aike Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Jaaså, i min databas är han ganska stort back över 50k händer... Intressant. Jag går iofs bara på vad han har sagt. Hans spelstil är inte särskilt galen, men inte för tajt heller. Citera
Aike Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 +1, jag har en kompis som spelar 1/2 och fiskbert tar de knepigaste linjerna och donerar väldigt mycket. Rushen har uppenbarligen tagit slut Fiskbert trebetar all möjlig skit pre. Fortsätter betta flopp, men blir passiv turn om han är svag. Har aldrig sett honom slowspela nåt. Men han synar gärna med lägsta paret/färgdrag/stegdrag, så det är bara att smacka på. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 OT: Kan ni ta fram HHs från Svenska Spel nu? Fungerar nämligen inte för mig. EDIT: De ligger ju lokalt, så det borde inte ha med klienten att göra? Citera
Trillske Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 sparlåga? patjohan? Rätt normala spelare i alla avseenden. (bör visserligen därför antagligen äga 5.0:- hyffsat bra) AcidBanana? hej-kom-och-hjälp-mig det lilla jag sett. Citera
Sebas Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Vad tycker ni om Arken som spelat 100/200 HU på sistone, bla idag mot stfuplz? Citera
kravmärkt Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 elmo_ant? olymic? annica38? Maremec? vad tycker ni om dessa? sett elmo_ant spela högt men jag såg han även misshandla en hand så mycket som det går så därför börja jag undra. olymic har lirat 2550 vad jag har sett och jag har tyckt att han har vart rätt fiskig(?). maremec och annica har jag spelat mot 1020 och båda har väl vart rätt TAG. vad anser ni? Citera
Recommended Posts