Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ursprungligen postat av Balooo

Nån som har lust att rada upp en aktuell lista på stabila grinders på 2,5/5? Är påväg upp och undrar om det finns något monster att akta sig för^^

 

Skriver igen eftersom ingen svarade på första inlägget: P det rör sig alltså om shorthanded

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursprungligen postat av Balooo

Nån som har lust att rada upp en aktuell lista på stabila grinders på 2,5/5? Är påväg upp och undrar om det finns något monster att akta sig för^^

 

Skriver igen eftersom ingen svarade på första inlägget: P det rör sig alltså om shorthanded

 

Alltså, det finns ju verkligen inte några monster.

De som inte är riktiga idioter märker du nog själv när du har spelat några hundra händer.

 

Tror alla som jag tycker det är lite jobbigt att skriva en lista på stabila grinders då det finns ett ganska stort gäng som grindar, men inte särskilt många som faktiskt är riktigt stabila.

Generellt sett är nog nick du känner igen härifrån PF iaf en bra bit över average.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Betongbarn - dålig eller tard?
SvS kanske coolaste spelare som förmodligen tycker att 3bet och shove är samma sak oavsett stackdjup. Iof tror jag mest han fjollar när jag sett honom på 2.5:-/5.0:-. :mrgreen:

 

Ingen som sett Trillske på 5.0:- förresten? Hörde att jag fick en ny note idag. "Mongo".

 

Nån som har lust att rada upp en aktuell lista på stabila grinders på 2,5/5? Är påväg upp och undrar om det finns något monster att akta sig för^^

Dom existerar nästan inte. Ibland kommer du hitta någon här och där, men det märker du snabbt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...