Gå till innehåll

Wellbok - well...


heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

    • Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17


Recommended Posts

Du tror att det är nyttigt att blåsa någon i örat, eller att använda tops?

 

Jag tror Apples TV satsning kommer gå åt helvete, annars ser det väll lite halvtufft ut. Överprisat och underfeatured, men snygga iaf ;)

 

överprisat? de sänkte priset från $229 till $99, känns som det börjar närma sig sweetspot för många... sedan satsar de ju inte på tvn, det är bara deras "hobby"

 

tror inte den blir någon storsäljare jag heller, men flop tror jag inte den blir, de få som köper den lär älska den och den kommer säkert tjäna in sig för apple.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heltok: as ~kinda promised ;-) "Our drugs war" dokumentären

 

 

Del 2 (i ep 1) är egentligen mer intressant än detta för det handlar mer om exakt hur lite s.a.s "damage" polisen gör mot själva bruket av narkotika oavsett hur hårda straff de än delar ut. Men men, ovan är iaf avsnitt 1, del 1.

 

Tycker hela dokumentären är en väldigt klarsynt och nykter analys av situationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går ut och springer lite barfota i änggårdsbergen, hörde lite musik på vägen dit så tar vägen via slottskogen tillbaka. när jag närmar mig slottskogen ser jag en jävla massa tjejer springandes i klunga och blir givetvis glad. när jag väl kommer dit inser jag att det är ett tjejlopp, frågar någon randomtjej vad det är och får reda på att det var iform-loppet på 5/10km. gör det enda rätta och springer med.

 

hamnade i en tjock klunga, antar det var rätt tidigt på loppet för vissa tjockisar gick medan andra sprang i helt normalt tempo, alternativt så var vissa på andra varvet. springer iaf med några kilometer. fick höra väldigt många "oj barfota", "heja barfotalöparen" "nämen titta" etc etc. sprang extra ljudlöst och nära inpå folk och ökade på drivet i steget lite för att skrämmas och för att skämma ut alla platåskorlöpare. säkert flera hundra löptränande tjejer som fick se en livs levande barfotalöpare för första gången i sitt liv och mtp på hur lätt steg jag hade och hur problemfritt jag sprang om alla så kommer säkert någon av dem bli lite nyfiken på fenomenet och kanske lägga ett positivt ord om det nästa gång de diskuterar ämnet, kanske det inte bara är mumbojumbo... sedan 3år senare har jag indirekt såld 10par fivefingers tack vare idag 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg en gång en snubbe springa i clowndräkt och fick en jävla massa uppmärksamhet.

 

Tror dock ingen blev sugen på att köpa en sån dräkt, utan folk tyckte mest det var en rolig konstig grej.

 

 

 

Helt orelaterat till din Five-finger story dock ;)

 

Hahaha!

 

Jag såg 3 snubbar som sprang i heraldisk pose (hur nu det är möjligt) med hemmagjorda superhjältedräkter på avenyn i fredags. Blev lite sugen. Synd att man är kass på syslöjd. Betydligt enklare att ta av sig skorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol.

 

Btw, vilken ras spelar du i SC2? Eller blandar du?

 

är bäst på protoss men börjat köra lite terran. kanske börjar köra zerg efter nästa patch, verkar mer noobvänlig :)

 

Galfond kommenterar på spelet i durrr-challenge mellan jungleman och durrr.

http://www.pokerstatic.com/static-tv...-phil-galfond/

 

vilken donk han är alltså, vad hände med honom? först hans artikel, sedan CR-filmen och alla trodde han var kungen, sedan DB-filmen och nu detta?

 

hawkings motbevisar gudshypotesen?

http://www.guardian.co.uk/science/2010/sep/02/stephen-hawking-big-bang-creator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilken donk han är alltså, vad hände med honom? först hans artikel, sedan CR-filmen och alla trodde han var kungen, sedan DB-filmen och nu detta?

Varför suger han så mycket i filmen? Kan du ge några korrekta kommentarer och analyser kring de händer som spelas? Det skulle vara intressant att jämföra analysmetoder.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...