Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]


CarlDenStore

Recommended Posts

Kontodelning är OK enligt bestpokers uttryckliga bekräftelse. Vill man diskutera vidare om den frågan (de moraliska aspekterna, huruvida bestpoker bör ändra sin policy, vad som gäller på andra siter, etc) så får man starta en ny tråd. I denna tråd är det nu att anse som OT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skaems over att jag ens kommenterar i denna dbn men maste papeka att det inte var en enda sur min i hela poker communityn naer anette obrestad som 15 aring borjade lira natpoker och under de 3 aren innan hon fyllde arton. Det var VIDA kant vad hon nickade och hur gammal hon var.

 

Men det e klart hon var ju tjej :roll:

 

den stora skillnaden är väl att dilba_1 beter sig som en riktig fitta, tror det är där problemet ligger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den stora skillnaden är väl att dilba_1 beter sig som en riktig fitta, tror det är där problemet ligger.

 

 

Sa det aer ok att rycka handvaeskor av tanter sa laenge man lyfter pa hatten efterat? Jag forstar hur du menar mowmow, folk retar sig pa dilba_1 och ser daerfor garna att han blir avstangd fran siten, har dock svart for att tycka att det taenket aer ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den stora skillnaden är väl att dilba_1 beter sig som en riktig fitta, tror det är där problemet ligger.

 

För ca 18 år sedan var dilbas mamma i Melbourne på besök. Tyvärr loosade hon stora summor vid pokerborden. Den stora vinnaren för kvällen var en ung lirare som hette Tony G och luktade kiss och well... u do the math

 

EDIT: Personen tillsagd för nonsens /appel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa det aer ok att rycka handvaeskor av tanter sa laenge man lyfter pa hatten efterat? Jag forstar hur du menar mowmow, folk retar sig pa dilba_1 och ser daerfor garna att han blir avstangd fran siten, har dock svart for att tycka att det taenket aer ok.

 

gaaaaah tilta mig inte med en sån där jämförelse =(. Gav dig bara min teori om varför folk bryr sig mer om dilba_1 än om Annette, inget mer. sååja, slut på OT nu =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För ca 18 år sedan var dilbas mamma i Melbourne på besök. Tyvärr loosade hon stora summor vid pokerborden. Den stora vinnaren för kvällen var en ung lirare som hette Tony G och luktade kiss och well... u do the math

 

Haha, dagens...inte helt otroligt faktist. Tony G är ju känd som en stor fitta så! Han måste ha en störning så som han beter sig vid borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något som har sett dilba_1 säga något liknande när han spelar? Det verkar otroligt att man på någon annans konto skämmer ut sig om det inte är något man gör relativt ofta.

 

Jag känner honom privat och kan intyga att det som skrev med all sannolikhet skrevs av honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hörrni, seriöst; vad spelar det för roll hur gammal dilba_1 är? Tjänar ni mindre pengar om en 15-åring lirar poker? Är ni oroliga för era far- och morföräldrars säkerhet, då 15-åringar inte drar runt i gäng och slåss, utan spelar poker? Eller är ni människor med jävligt hög moralisk standard, som tycker det är totalt oacceptabelt att en pokersite snuddar med tån vid den juridiska linjen när dom låter en 15-åring spela?

 

Så jävla mycket ado about nothing, har ni inget bättre för er?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att göra saker och ting intressant.

Jag delade hotellrum sommaren 06 i båstad @ bestpokerevent med en då 17årig high/medium stake snubbe. Han hängde med på krogen. De på bestpoker visste garanterat att han var 17 år och hjälpte honom mygla :)

 

Denne var/är medlem på detta forum

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner honom privat och kan intyga att det som skrev med all sannolikhet skrevs av honom.

 

mmmmm, du verkar ju känna honom jätte bra när han inte har en aning om vem du e när jag snackade med honom..

 

Jag frågade honom igår om han visste vem någon av er var, och han ba "que the fuck?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att göra saker och ting intressant.

Jag delade hotellrum sommaren 06 i båstad @ bestpokerevent med en då 17årig high/medium stake snubbe. Han hängde med på krogen. De på bestpoker visste garanterat att han var 17 år och hjälpte honom mygla :)

 

Denne var/är medlem på detta forum

 

Lol det tror jag fan inte på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att göra saker och ting intressant.

Jag delade hotellrum sommaren 06 i båstad @ bestpokerevent med en då 17årig high/medium stake snubbe. Han hängde med på krogen. De på bestpoker visste garanterat att han var 17 år och hjälpte honom mygla :)

 

Denne var/är medlem på detta forum

 

Gillar han hus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...