Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]


CarlDenStore

Recommended Posts

Du är rolig du, tror du verkligen de låser han sida, han är en av deras bästa spelare och jag tror det kvittar om han delar konto eller inte darför han skriver det rakt ut din iq befriade människa.

 

Varnad för personangrepp /Juggler79

 

HAHA en av deras bästa spelare? Killen rushar, en av deras bästa? No way.. Säger inte att han är dålig men bland ongames bästa? inte en chans i världen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHA en av deras bästa spelare? Killen rushar, en av deras bästa? No way.. Säger inte att han är dålig men bland ongames bästa? inte en chans i världen.

 

Roligt att dom flesta skrivit CDS rushat sen dagboken startat tills nu.

Men men vissa kanske rushar från dom föds tills dom dör...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla glada,

 

Ville bara bekräfta att det självfallet är tillåtet för 2 personer att spela på samma konto så länge ägaren av kontot godkänner detta.

 

mvh,

 

BestPoker

 

Hahaha, då är ni då den första siten som ja vet erbjuder detta? ska ta kontakt med ongame o kolla om detta verkligen är tillåtet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, då är ni då den första siten som ja vet erbjuder detta? ska ta kontakt med ongame o kolla om detta verkligen är tillåtet..

 

Börjar det inte spåra ur nu ? Föreslår att Du inte går några omvägar via ex. ongame, utan gör slag i saken - Gå direkt till SÄPO alt. Interpol och gör en efterlysning på CDS samtidigt.

Trevlig pokerkväll önskas - Hej hej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon ignore-funktion på forumet? Jobbigt och behöva scrolla igenom León ´s skitinlägg i flera olika trådar.

 

León - Jag tryckte på ignore knappen nu - du är iggad - Ha ett bra liv där ute nu !:-D

Är det fler än jag som drabbas av någon slags krampaktig, fantomliknande magsmärta efter att ha läst ovanstående inlägg? Och varför fungerar man så? Vad har jag för anledning att skämmas å CecceH:s vägnar egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har iggat varandra förstår du , först Leon ...och sedan jag - ett ömsedigt beslut från oss båda dvs León och jag ,,så vi ska slippa och springa på varandra , tyvärr kopierade jag León första inlägg och bytte ut namnen - får väl hoppas att han inte någon copy rättigheter på sitt orginal text !?

Skäms du !? :cry: Varför det då ?! Något som är oklart !?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon ignore-funktion på forumet? Jobbigt och behöva scrolla igenom CecceH's skitinlägg i flera olika trådar.

 

Finns det någon ignore-funktion på forumet? Jobbigt och behöva scrolla igenom León ´s skitinlägg i flera olika trådar.

 

León - Jag tryckte på ignore knappen nu - du är iggad - Ha ett bra liv där ute nu !:-D

När du fyller 15 kommer du att förstå, förhoppningsvis. Men du kan få en ledtråd redan nu: jag fick inte det minsta ont i magen av Leons inlägg.

 

</end ot>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ärligt talat inte förstå vad ni får ut av detta beteende. Vad spelar det er för roll om de är 2 som spelar på samma konto? Varför detta otroliga hat imot en människa som de flesta här inte ens träffat.

 

Det finns ju massor av "pokerkändisar" som delat konton, varför inte gå efter dom istället, så får ni mer publicitet för er sak.

Kan inte förstå varför man håller på så här, om det inte är för att man är avundsjuk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla patetisk erat beteende va fan gör det er om 2 pers delar konto? Ni måste ju fan ha något bättre att göra en att leka låtsas poliser SKÄRP ER FÖR FAN!!!

 

Precis, knipkeft framstår ju bara som patetisk när han först säger att bestpoker inte tillåter detta och dessutom HAR FEL och sen ska han minsan gå till en högre instans :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oh, vilket tjat det är i den här tråden då.

Rätta mej om jag har fel, men är det inte ganska vanligt och allmänt känt att många kända spelare delar konton med varandra... och vad jag nu har sett så brukar ingen protestera mot detta.

 

Att personen sedan är under 18 är ju en annan sak, iofs så antar jag att det finns den hel del underåriga spelare här på forumet tex. - och igen få som klagar... förutom nu.

 

Härlig rush CDS! Hoppas den fortsätter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...