Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]


CarlDenStore

Recommended Posts

Vad är det för skitsnack du kör i chatten mot macnrad? Borde iaf visa lite respekt när man tagit så mkt $ av han och han kör vidare. Du är fan pinsam. Inte konstigt du aldrig får ngn brud. gg

 

Men gött för dig som "cumed hard".

 

Jag är jättearg på att min partner håller på sådär. Här har du bland annat delar av vår konversation på msn just nu :

 

Carl Lie Salle CarlDenStore cha_t*u säger:

dk, skriv inte sådär i chatten, folk blir verkligen lacka på det....ger sånt sjuukt dåligt rykte och det vill jag inte ha

Peter, hemma säger:

jag runkade

Peter, hemma säger:

de e sant

Peter, hemma säger:

säger saninngen

Carl Lie Salle CarlDenStore cha_t*u säger:

okej, men varför skylta med det ? ingen som vill veta det

 

 

Ni vill inte se resten av konversationen. Jag har sagt att skriver han ett till sånt ord då kommer jag ta tag i det på allvar, nu har han fått en varning iallafall.

 

Förresten, tack för de fina orden du gav till mig som alltid beter mig ödmjukt mot alla (Vissa vissa undantag) runt bordet jämt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kom hem ifrån Stockholm idag och har alltså inte spelat någon poker alls i helgen men däremot har min partner lyckats skrapa ihop $17,762 vilket är riktigt bra jobbat med tanke på att han låg 30k back ett tag i helgen. Jag drar utomlands imorgonnatt och kommer förmodligen inte att spela poker på nästan 3 veckor men jag lägger säkert in några inlägg då & då ifrån något internetcafé där borta i Bali.

 

Det kommer sannerligen att bli en rejäl rekordmånad för mig utifall min partner inte skulle få sin livs värsta downswing här de kommande fem dagarna men det låter högst osannolikt. Min semester kommer vara i sjutton dagar och jag längtar verkligen ihjäl mig just nu.

 

I övermorgon kommer jag bo på ett lyxhotell med min bror och ligga i en solstol med en paraplydrink i handen under en palm i 30 graders hetta på stranden alldeles vid havet...Bali, tack för kaffet! Ska bli oerhört skönt och jag välkomnar verkligen resan som kommer alldeles lägligt då jag inte alls är särskilt överförtjust i den svenska kalla, ruggiga vintern.

 

Det blir nog inge mer poker för mig denna månad utifall jag kanske går in och slaskar lite 1/2 på fyllan i Bali om jag nu möjligtvis skulle känna ett behov av att få spela lite poker. Hahahah...

 

Lycka till med liret nu allihopa och se nu till att köp er en riktigt varm och gosig pälsjacka nu när snön & slasket rasar in över hela Sverige med iskalla vindar på posten. (Hahahah ja jag vet att jag är retsam just nu men jag kan ärligt talat inte låta bli!!!) :D Hare gott allihopa så höres vi strax igen!

 

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

 

Mvh,

 

CarlDenStore

 

 

 

Här följer mina senaste resultat i November :

 

1/11 $22,385

 

2/11 $10,273

 

3/11 $11,601

 

4/11 $19,375

 

5/11 $8,076

 

6/11 $7,281

 

7/11 $5,832

 

8/11 $6,451

 

9/11 $3,829

 

10/11 $15,552

 

11/11 $4,001

 

12/11 $17,238

 

13/11 $10,769

 

14/11 $10,445

 

15/11 $497

 

16/11 $1,630

 

17/11 $24,747

 

18/11 $2,083

 

19/11 $5,482

 

20/11 $1,213

 

21/11 $15,690

 

22/11 $4,014

 

23/11 - 25/11 $8,881

 

Totala resultatet hittills i November : $143,251+

 

Mitt slutresultat i oktober = $48,051+ (298 411+ SEK)

 

Mitt slutresultat i september = $45,146+ (289 743+ SEK)

 

Mitt slutresultat i augusti= $34,127+ (219 023+ SEK)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt bra resultat nu!

 

Men är din krampartner verkligen happy med att dra in en massa cash till dig ifall du drar på semester i 3 veckor? Känns som ni typ måste va släkt eller nåt för att det skall accepteras!

 

Han kommer bara spela Fredag-Lördag medan jag är borta, så det är nog ingen fara. Och nej, vi är absolut inte släkt, hahahaha (tack och lov). ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I övermorgon kommer jag bo på ett lyxhotell med min bror och ligga i en solstol med en paraplydrink i handen under en palm i 30 graders hetta på stranden alldeles vid havet...Bali, tack för kaffet! Ska bli oerhört skönt och jag välkomnar verkligen resan som kommer alldeles lägligt då jag inte alls är särskilt överförtjust i den svenska kalla, ruggiga vintern.

 

Lycka till med liret nu allihopa och se nu till att köp er en riktigt varm och gosig pälsjacka nu när snön & slasket rasar in över hela Sverige med iskalla vindar på posten. (Hahahah ja jag vet att jag är retsam just nu men jag kan ärligt talat inte låta bli!!!) :D Hare gott allihopa så höres vi strax igen!

 

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

 

Mvh,

 

CarlDenStore

 

)

 

Du har inte klurat ut att hälften av oss på PF typ bor i thailand redan? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur i helvete kan ni acceptera att dom spelar 2st på ett konto? Snälla förklara de för mig!

 

 

 

Normalt sett hade en snubbe fått kontot fryst pengarna låsta för vidare utredning, men här erkänner en snubbe öppet att de är två som spelar på ett konto, varför i helvete fryser ni inde CDS konto då?

 

HALLÅÅÅ BESTPOKER VAKNA!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Normalt sett hade en snubbe fått kontot fryst pengarna låsta för vidare utredning, men här erkänner en snubbe öppet att de är två som spelar på ett konto, varför i helvete fryser ni inde CDS konto då?

 

HALLÅÅÅ BESTPOKER VAKNA!!!!

 

Vadå, man kan väl vara 2 personer på ett konto !? Så länge det inte är 2 konton och 2 personer som sitter vid ett och samma bord och spelar ihop, mot övriga?

Eller är jag helt ute på hal is nu ....?!

 

Jag och min brorsa delar på ett konot på en pokersite - vari ligger felet ?!

 

För övrigt önskar jag CDS en trevlig semester.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...