CarlDenStore Postad 25 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2007 Vad är det för skitsnack du kör i chatten mot macnrad? Borde iaf visa lite respekt när man tagit så mkt $ av han och han kör vidare. Du är fan pinsam. Inte konstigt du aldrig får ngn brud. gg Men gött för dig som "cumed hard". Jag är jättearg på att min partner håller på sådär. Här har du bland annat delar av vår konversation på msn just nu : Carl Lie Salle CarlDenStore cha_t*u säger: dk, skriv inte sådär i chatten, folk blir verkligen lacka på det....ger sånt sjuukt dåligt rykte och det vill jag inte ha Peter, hemma säger: jag runkade Peter, hemma säger: de e sant Peter, hemma säger: säger saninngen Carl Lie Salle CarlDenStore cha_t*u säger: okej, men varför skylta med det ? ingen som vill veta det Ni vill inte se resten av konversationen. Jag har sagt att skriver han ett till sånt ord då kommer jag ta tag i det på allvar, nu har han fått en varning iallafall. Förresten, tack för de fina orden du gav till mig som alltid beter mig ödmjukt mot alla (Vissa vissa undantag) runt bordet jämt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Hur har det gått med liret för din del idag? Rekordplusdag på gång? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 hahahahahaahaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 25 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2007 Hur har det gått med liret för din del idag? Rekordplusdag på gång? Nejnej vi är knappt plus, min partner förlorade mycket pengar tidigare idag men det går iallafall bättre just nu även om han beter sig som en idiot i chatten emellanåt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Något rykte har sagt att han är minderårig men detta ärsom sagt bara något jag hört för ett tag sen Peter, hemma säger: jag runkade Peter, hemma säger: de e sant Peter, hemma säger: säger saninngen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Tror jag vill se hela konversationen mr. Carl sir. I really do. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Herre jävlar... Den där killen verkar vara allt jag hört han ska vara. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 hehe det där var en ganska komisk analys av den handen =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 från ongamechatten: CarlDenStore: so horn y CarlDenStore: max 5 CarlDenStore: brb CarlDenStore: 3 more min CarlDenStore: cumed hard CarlDenStore: ty for waiting Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Carl, vill du att jag ska låsa konto CarDenStore chatten i klienten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 25 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2007 Carl, vill du att jag ska låsa konto CarDenStore chatten i klienten? Danne, vi tar det på msn istället. VIll inte ha en sån konversation här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MoneyTree Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Var nog ett skämt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limp_asterix Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 från ongamechatten: CarlDenStore: so horn y CarlDenStore: max 5 CarlDenStore: brb CarlDenStore: 3 more min CarlDenStore: cumed hard CarlDenStore: ty for waiting Haha, helt sjukt ju! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Guss Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Hahaha, jag måste tacka för denna tråden. Underbar läsning. Din samarbetspartner verkar ju vara den skönaste killen någonsin, God bless! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 25 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2007 Jag kom hem ifrån Stockholm idag och har alltså inte spelat någon poker alls i helgen men däremot har min partner lyckats skrapa ihop $17,762 vilket är riktigt bra jobbat med tanke på att han låg 30k back ett tag i helgen. Jag drar utomlands imorgonnatt och kommer förmodligen inte att spela poker på nästan 3 veckor men jag lägger säkert in några inlägg då & då ifrån något internetcafé där borta i Bali. Det kommer sannerligen att bli en rejäl rekordmånad för mig utifall min partner inte skulle få sin livs värsta downswing här de kommande fem dagarna men det låter högst osannolikt. Min semester kommer vara i sjutton dagar och jag längtar verkligen ihjäl mig just nu. I övermorgon kommer jag bo på ett lyxhotell med min bror och ligga i en solstol med en paraplydrink i handen under en palm i 30 graders hetta på stranden alldeles vid havet...Bali, tack för kaffet! Ska bli oerhört skönt och jag välkomnar verkligen resan som kommer alldeles lägligt då jag inte alls är särskilt överförtjust i den svenska kalla, ruggiga vintern. Det blir nog inge mer poker för mig denna månad utifall jag kanske går in och slaskar lite 1/2 på fyllan i Bali om jag nu möjligtvis skulle känna ett behov av att få spela lite poker. Hahahah... Lycka till med liret nu allihopa och se nu till att köp er en riktigt varm och gosig pälsjacka nu när snön & slasket rasar in över hela Sverige med iskalla vindar på posten. (Hahahah ja jag vet att jag är retsam just nu men jag kan ärligt talat inte låta bli!!!) Hare gott allihopa så höres vi strax igen! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Mvh, CarlDenStore Här följer mina senaste resultat i November : 1/11 $22,385 2/11 $10,273 3/11 $11,601 4/11 $19,375 5/11 $8,076 6/11 $7,281 7/11 $5,832 8/11 $6,451 9/11 $3,829 10/11 $15,552 11/11 $4,001 12/11 $17,238 13/11 $10,769 14/11 $10,445 15/11 $497 16/11 $1,630 17/11 $24,747 18/11 $2,083 19/11 $5,482 20/11 $1,213 21/11 $15,690 22/11 $4,014 23/11 - 25/11 $8,881 Totala resultatet hittills i November : $143,251+ Mitt slutresultat i oktober = $48,051+ (298 411+ SEK) Mitt slutresultat i september = $45,146+ (289 743+ SEK) Mitt slutresultat i augusti= $34,127+ (219 023+ SEK) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zauroman Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Sjukt bra resultat nu! Men är din krampartner verkligen happy med att dra in en massa cash till dig ifall du drar på semester i 3 veckor? Känns som ni typ måste va släkt eller nåt för att det skall accepteras! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2007 Sjukt bra resultat nu! Men är din krampartner verkligen happy med att dra in en massa cash till dig ifall du drar på semester i 3 veckor? Känns som ni typ måste va släkt eller nåt för att det skall accepteras! Han kommer bara spela Fredag-Lördag medan jag är borta, så det är nog ingen fara. Och nej, vi är absolut inte släkt, hahahaha (tack och lov). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Antar att Bestpoker känner till att han är under 18 år, de har ju tillåtit minderåriga spelare förut.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bijou Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Hahaha, jag måste tacka för denna tråden. Underbar läsning. Din samarbetspartner verkar ju vara den skönaste killen någonsin, God bless! haha störtskön juh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 I övermorgon kommer jag bo på ett lyxhotell med min bror och ligga i en solstol med en paraplydrink i handen under en palm i 30 graders hetta på stranden alldeles vid havet...Bali, tack för kaffet! Ska bli oerhört skönt och jag välkomnar verkligen resan som kommer alldeles lägligt då jag inte alls är särskilt överförtjust i den svenska kalla, ruggiga vintern. Lycka till med liret nu allihopa och se nu till att köp er en riktigt varm och gosig pälsjacka nu när snön & slasket rasar in över hela Sverige med iskalla vindar på posten. (Hahahah ja jag vet att jag är retsam just nu men jag kan ärligt talat inte låta bli!!!) Hare gott allihopa så höres vi strax igen! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Mvh, CarlDenStore ) Du har inte klurat ut att hälften av oss på PF typ bor i thailand redan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinn3r42 Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Du har inte klurat ut att hälften av oss på PF typ bor i thailand redan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
knipkeft Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Carl, vill du att jag ska låsa konto CarDenStore chatten i klienten? Hur i helvete kan ni acceptera att dom spelar 2st på ett konto? Snälla förklara de för mig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Hur i helvete kan ni acceptera att dom spelar 2st på ett konto? Snälla förklara de för mig! Normalt sett hade en snubbe fått kontot fryst pengarna låsta för vidare utredning, men här erkänner en snubbe öppet att de är två som spelar på ett konto, varför i helvete fryser ni inde CDS konto då? HALLÅÅÅ BESTPOKER VAKNA!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CecceH Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Normalt sett hade en snubbe fått kontot fryst pengarna låsta för vidare utredning, men här erkänner en snubbe öppet att de är två som spelar på ett konto, varför i helvete fryser ni inde CDS konto då? HALLÅÅÅ BESTPOKER VAKNA!!!! Vadå, man kan väl vara 2 personer på ett konto !? Så länge det inte är 2 konton och 2 personer som sitter vid ett och samma bord och spelar ihop, mot övriga? Eller är jag helt ute på hal is nu ....?! Jag och min brorsa delar på ett konot på en pokersite - vari ligger felet ?! För övrigt önskar jag CDS en trevlig semester. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MoneyTree Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Ge upp nu grabbar ni e fan pinsamma Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts