Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]


CarlDenStore

Recommended Posts

Nej, ingen varningsflagg. Ovanstående var ju faktiskt ett konstruktivt svar.

 

Tänkte bara att ni varit så heta i CDS farsa frågan :)

 

Annars skönt att höra!

 

Och yea.. Har lite tråkig inställning på forumet atm. Får försöka bättra mig men det är fan svårt alltså.. Kan ju inte direkt säga att det inte finns de som lockar fram det :rolleyes:;-)

 

 

Ampixo:

 

Sådant kan säkert vara fallet! Det jag hade i tanke var snarare vårat spel på NL400 när han spelade 30/10/2 stats o.s.v Sedan dess har jag rätt dålig koll på honom och han måste ju definitivt improvat sitt HU spel även om det fortfarande är halvsjukt att han postar händer som den TT häromdagen.

 

Ang den där HU matchen så har han säkert edge men jättestor tror jag inte den är, men då är jag ändå inte särskilt van HU spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara att ni varit så heta i CDS farsa frågan :)

 

Ja, det har vi varit. Men det är för att folk har dragit fram det kortet helt osökt och orelaterat bara för att kunna skriva nåt negativt. Så som du skrev om saken i det aktuella inlägget är en helt annan sak, och ingenting vi har nåt emot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CarlDenStore wins pot $12 445 with three fours.

CarlDenStore: SUG MIN KUK

CarlDenStore: MAMMAKNULLARE

 

mogen kille den där Carl...

 

Det var än en gång inte jag som spelade men okej, fortsätt anklaga mig bara. Jag såg att min samarbetspartner skrev så men jag förstod verkligen inte varför, för motståndaren hade redan gått ur bordet när han skrev så. Och NEJ, det hade inte varit okej om han skrivit så trots att motståndaren suttit kvar men jag har redan sagt åt min samarbetspartner att allt det där snacket får STÅ FÖR HAN, inte mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var än en gång inte jag som spelade men okej, fortsätt anklaga mig bara. Jag såg att min samarbetspartner skrev så men jag förstod verkligen inte varför, för motståndaren hade redan gått ur bordet när han skrev så. Och NEJ, det hade inte varit okej om han skrivit så trots att motståndaren suttit kvar men jag har redan sagt åt min samarbetspartner att allt det där snacket får STÅ FÖR HAN, inte mig.

 

Vore det då inte bättre att ni spelar från olika konton så man inte blandar ihop er? Ni skulle ju endå kunna ha gemensam bankrulle. Inte för att jag direkt bryr mig men jag skulle då inte vilja att nån kastade ur sig en massa spydigheter från mitt konto...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var än en gång inte jag som spelade men okej, fortsätt anklaga mig bara. Jag såg att min samarbetspartner skrev så men jag förstod verkligen inte varför, för motståndaren hade redan gått ur bordet när han skrev så. Och NEJ, det hade inte varit okej om han skrivit så trots att motståndaren suttit kvar men jag har redan sagt åt min samarbetspartner att allt det där snacket får STÅ FÖR HAN, inte mig.

 

Jag fattar inte att du låter han hålla på, han verkar ju dum i huvet. Låt han dra in pengar men säg till att han ger fan i att dissa folk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som får dåliga vibbar av den här dagboken.....?

Och är det verkligen bra reklam för Bestpoker när en känd spelare skriver sådana

här okvädsord i chatten...........?

 

Herregud, "han skrev mammaknullare i chatten"- ärligt talat det är ju bara att stänga av chatten om man blir irriterad av sånt. Jag hade också skrivit sånt i chatten om det tiltar motståndet. Palla bry sig vad folk tycker om en på nätborden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud, "han skrev mammaknullare i chatten"- ärligt talat det är ju bara att stänga av chatten om man blir irriterad av sånt. Jag hade också skrivit sånt i chatten om det tiltar motståndet. Palla bry sig vad folk tycker om en på nätborden...

 

Ja, det stör mig faktiskt att en spelare sitter och vräker ur sig en massa sk**t

i chatten och inte kan visa sina motspelare lite respekt och vill man ha honom kvar vid bordet så beter man sig inte på det viset. Thats it!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud, "han skrev mammaknullare i chatten"- ärligt talat det är ju bara att stänga av chatten om man blir irriterad av sånt. Jag hade också skrivit sånt i chatten om det tiltar motståndet. Palla bry sig vad folk tycker om en på nätborden...

 

Jag tycker iförsig också att det är överdrivet att göra en stor sak av det även om jag förstår att det är dålig pokeretik, jag själv håller som sagt inte på sådär men jag vet att många kända storspelare har varit minst lika aggressiva i chatten såsom t.ex. William Thorsson, terribleturk osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud, "han skrev mammaknullare i chatten"- ärligt talat det är ju bara att stänga av chatten om man blir irriterad av sånt. Jag hade också skrivit sånt i chatten om det tiltar motståndet. Palla bry sig vad folk tycker om en på nätborden...

 

Alla som säger så till en motsåndare de precis vunnit 12k av hoppas jag dör en snar och plågsam död.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker iförsig också att det är överdrivet att göra en stor sak av det även om jag förstår att det är dålig pokeretik, jag själv håller som sagt inte på sådär men jag vet att många kända storspelare har varit minst lika aggressiva i chatten såsom t.ex. William Thorsson, terribleturk osv...

Haha, va nickar Terribleturk på nätet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker iförsig också att det är överdrivet att göra en stor sak av det även om jag förstår att det är dålig pokeretik, jag själv håller som sagt inte på sådär men jag vet att många kända storspelare har varit minst lika aggressiva i chatten såsom t.ex. William Thorsson, terribleturk osv...

 

Nu känner jag inte turken alls men jag har spelat live mot honom ett antal gånger och tycker han verkar vara betydligt trevligare än genomsnittsspelare så min gissning är att du ljuger igen eller har misstagit dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla som säger så till en motsåndare de precis vunnit 12k av hoppas jag dör en snar och plågsam död.

 

Det är ju klart man lackar och önskar man hade personen ifråga framför sig, men det är ju bara att stänga av chatten så slipper man det. Anledningen att folk sitter och skriver sånt måste ju främst vara för att försöka få motståndet på TILT...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...