Gå till innehåll

Hetsiga diskussioner, från Jellos dagbok


_Nesse_

avslutad och borttagen  

  1. 1. avslutad och borttagen

    • .
      0
    • .
      0


Recommended Posts

Eeh, Jello, jag tror att du misstolkade Myssion en smula.. Kan dock vara jag som misstolkar. Men chilla en sekund och läs hans inlägg igen med andra glasögon.

 

Edit: Hmm, när jag bytte glasögon så insåg jag att det kanske var jag som missförstått...

Jag blir så jävla trött på folk som inte kan tänka efter innan de skriver alltså. Det är tamejtusan det här forumets största problem och inte undra på när moderatorerna är de som syndar värst! Fy fan alltså. Jag fattar inte hur det här forumet kan ha så fullkomligt inkompetenta och illiterata moderatorer. Man börjar ju nästan undra hur de har lyckats hitta ut på internet överhuvudtaget.

 

Och skulle fascistmodsen vänligen kunna ändra tillbaka till den gamla rubriken och sluta upp med sitt maktmissbruk i min dagbok? Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 215
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag blir så jävla trött på folk som inte kan tänka efter innan de skriver alltså. Det är tamejtusan det här forumets största problem och inte undra på när moderatorerna är de som syndar värst! Fy fan alltså. Jag fattar inte hur det här forumet kan ha så fullkomligt inkompetenta och illiterata moderatorer. Man börjar ju nästan undra hur de har lyckats hitta ut på internet överhuvudtaget.

 

Och skulle fascistmodsen vänligen kunna ändra tillbaka till den gamla rubriken och sluta upp med sitt maktmissbruk i min dagbok? Tack!

 

Den här gången så är jag iaf med i svängen! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och skulle fascistmodsen vänligen kunna ändra tillbaka till den gamla rubriken

 

Sååå sick, så van vid att mamma tvättar och städar åt honom...

 

Snorvalpen ombedes vänligen att tvätta sina egna bajsrandiga kalsonger och dylika sysslor som han lika gärna kan göra själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...