Gå till innehåll

Hetsiga diskussioner, från Jellos dagbok


_Nesse_

avslutad och borttagen  

  1. 1. avslutad och borttagen

    • .
      0
    • .
      0


Recommended Posts

Så jag blev varnad för det där, lol, jag sa bara till jello att skärpa sig... Vad det är för fel på Nebbis vet jag inte riktigt dock, men att han och Jello inte är speciellt balanserade personer kommer väl inte som en nyhet för någon. Aja, alltid kul att se någon flippa. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 215
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så jag blev varnad för det där, lol, jag sa bara till jello att skärpa sig... Vad det är för fel på Nebbis vet jag inte riktigt dock, men att han och Jello inte är speciellt balanserade personer kommer väl inte som en nyhet för någon. Aja, alltid kul att se någon flippa. :)

stick tillbaka till din egen lowstakesdagbok va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jag blev varnad för det där, lol, jag sa bara till jello att skärpa sig... Vad det är för fel på Nebbis vet jag inte riktigt dock, men att han och Jello inte är speciellt balanserade personer kommer väl inte som en nyhet för någon. Aja, alltid kul att se någon flippa. :)

 

konstikt att du blir varnad men inte nebbis :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OFFENTLIG AVBÖN

 

De senaste dagarna har jag inte varit riktigt i balans. Jag ber om ursäkt för det. Jag ber om ursäkt till den eminenta coachen Nebbis för att jag var ironisk mot honom, han har stor talang fast han inte kan spela poker. Och till Staahla för att jag var uppnosig, jag vet att jag inte ska bete mig så mot äldre personer.

 

Ja, det var väl alla jag hade att be om ursäkt. Jag måste ännu en säga att jag är väldigt ledsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker att Klyka mest förstör stämningen här på forumet som moderator? Det var bättre förr!!

 

Har inte med Klyka att göra ...

 

Har att göra med många ny-kaxiga medlemmar, äldre medlemmar som enbart skriver skit, äldre medlemmar som går fnatt över helgen och får halva forumet emot sig, folk som tycker moderatorerna är fascist-moderatorer, folk som tror att man får skriva vad man vill för att det står så i grundlagen ...

 

Mvh, KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte med Klyka att göra ...

 

Har att göra med många ny-kaxiga medlemmar, äldre medlemmar som enbart skriver skit, äldre medlemmar som går fnatt över helgen och får halva forumet emot sig, folk som tycker moderatorerna är fascist-moderatorer, folk som tror att man får skriva vad man vill för att det står så i grundlagen ...

 

Mvh, KF

Klart att det har med honom att göra ifall han skapar en negativ stämning i de trådar han är inne och "modererar". Jag snackade inte om stämningen på forumet i helhet sen han började här utan just hans jobb som moderator. Det känns mest som att han trissar upp alla hetska diskussioner ännu mer när han kommer in och ska agera ordningsvakt. Ingen annan moderator har en sån inverkan på stämningen när de gör sitt "jobb".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart att det har med honom att göra ifall han skapar en negativ stämning i de trådar han är inne och "modererar". Jag snackade inte om stämningen på forumet i helhet sen han började här utan just hans jobb som moderator. Det känns mest som att han trissar upp alla hetska diskussioner ännu mer när han kommer in och ska agera ordningsvakt. Ingen annan moderator har en sån inverkan på stämningen när de gör sitt "jobb".

 

Helt utan att mena det som nån form av "ja men visa på ett enda jävla ställe där jag har [...]"-inlägg, så vill jag be dig att länka till några trådar där du tycker att min moderering har lett till dålig stämning. Jag ska ta mig en titt på det och försöka ta till mig av det.

 

Mvh Göran

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt utan att mena det som nån form av "ja men visa på ett enda jävla ställe där jag har [...]"-inlägg, så vill jag be dig att länka till några trådar där du tycker att min moderering har lett till dålig stämning. Jag ska ta mig en titt på det och försöka ta till mig av det.

 

Mvh Göran

 

Tur att du signerade din post med "Mvh Göran" så vi vet att det var du som skrev!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt utan att mena det som nån form av "ja men visa på ett enda jävla ställe där jag har [...]"-inlägg, så vill jag be dig att länka till några trådar där du tycker att min moderering har lett till dålig stämning. Jag ska ta mig en titt på det och försöka ta till mig av det.

 

Mvh Göran

 

lol, fascistmod jävel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...