Gå till innehåll

Hetsiga diskussioner, från Jellos dagbok


_Nesse_

avslutad och borttagen  

  1. 1. avslutad och borttagen

    • .
      0
    • .
      0


Recommended Posts

  • Svars 215
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var mest bara för att visa att den posten var helt seriöst menad.

 

Hade du nåt syfte i övrigt med ditt inlägg?

 

Ja, syftet var att visa på att detta är ett forum: ett ställe man inte signerar sina inlägg på. Du ser, jag använde mig av verktyget SARKASM för att driva hem den poängen, men det gick dig tydligen över huvudet ändå. I framtiden ska jag vara mer tydlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok nu vill jag att forumets MODERATORER slutar gå ot i min dagbok. Meningen är väl att ni ska sätta något slags standard för forumets övriga medlemmar? Just snygga förebilder som kommer in och totalförstör en bra och informativ dagbok med irrelevant trams så här. Skämmes tamejfan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, syftet var att visa på att detta är ett forum: ett ställe man inte signerar sina inlägg på. Du ser, jag använde mig av verktyget SARKASM för att driva hem den poängen, men det gick dig tydligen över huvudet ändå. I framtiden ska jag vara mer tydlig.

 

Jasså, det var sarkasm.. ja, då så. :oops:

 

Hur som haver, faktum är att jag redan visste att detta är ett forum. Det framgår ju av web-adressen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok nu vill jag att forumets MODERATORER slutar gå ot i min dagbok. Meningen är väl att ni ska sätta något slags standard för forumets övriga medlemmar? Just snygga förebilder som kommer in och totalförstör en bra och informativ dagbok med irrelevant trams så här. Skämmes tamejfan!

!!!!!!!

!!!!!!!

!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej pajkastning i all ära men nu får ni ge er..

Moderatorer som sitter och tjaffsar på varandra i de öppna delarna av ett forum sköter inte sin uppgift på ett bra sätt.

Som medlem på detta forum accepterar jag att följa de regler som PF.nu har och att dessa efterhålls av moderatorerna men jag kräver å andra sidan att moderatorerna sköter sin uppgift och är fullt införstådda med allt vad deras uppgift innebär!

 

Har nu myssion och klyka något emot varandra så fine men fixa detta internt och inte här.

Tills problemet är löst anser jag att klyka och myssion inte ska figurera som moderatorer.

 

Mvh Burning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...