Gå till innehåll

Hetsiga diskussioner, från Jellos dagbok


_Nesse_

avslutad och borttagen  

  1. 1. avslutad och borttagen

    • .
      0
    • .
      0


Recommended Posts

  • Svars 215
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sluta upp med de där fasonerna Staahla, att komma in och uppvigla på det här sättet tjänar absolut ingenting till. Det är barnsligt att ta en sida när du inte har en aning om vad som föranlett den här hostiliteten parterna emellan.

 

Försök agera på ett sätt som är din ålder värdigt, det är hög tid för det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja för den ödmjuke supercoachen Nebbis är ju rätt man att ge råd om hur man ska bete sig rätt och riktigt. Killen som är bäst på poker utan att ens spela själv. Jävla stropp...

 

håller med snacka om fel person på fel platts den svenska avunsjuckan lyser igennom i allt han skriver jävla stropp LOL håller med!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså shit du vet ju liksom verkligen inte vem du snackar om. Pinsamt asså.

 

bara för han är nån super kändis i poker tänker ialla fall inte jag lägga några fingrar imellan! och du ska vara mod och sär behandlar vissa och andra inte?? myckkkkkkkket dålig stil tycker jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låser den här dagboken nu en stund så att berörda parter får ta och coola ner sig lite. Gäller särskilt Jello och Staahla. Klykas beteende har redan tagits upp internt så tro inte att det handlar om särbehandling bara för att någon är mod och vissa andra är mongon.

 

EDIT: Och tro inte heller att personangrepp i PM passerar obemärkt, ingen nämnd ingen glömd.

 

EDIT2: Lugnade ner sig rätt fort efter att jag hade låst så jag låser upp igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här måste vara bland det bästa jag har läst, trots att jag säkert är dubbelevlad ett par gånger om. Hur som helst är jag inte levlad som den nya MYKKKKKKE-killen i alla fall. Är han ens en riktig användare eller var det ngn som ville krydda till kriget med en r-tard? Eller är det ens ett krig? Är det här pojkars sätt att gosa? Är jag r-tarden?

 

Förvirrande morgon..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Myssion, det är ingen som bryr sig om ditt påhopp på mig i mod-forumet! Så jävla patetiskt gjort, den växte inte en enda centimeter på dig för det!

 

Och jag vet att jag kanske har särbehandlat Nebbis o hållit honom om ryggen förr, men det har knappast med det här att göra, eller hur??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla drygt asså! Bara för att jag har mindre plånbok så behöver jag inte ha mindre pen**. Iaf är det inte två sammanlänkade faktum!!

 

Sov så jävla gott på din pengastoppade madrass!

Hum han kan ju ha byggt om den för sina pengar:)

Gl med ditt spel och liv Jello du verkar vara en skön snubbe av det jag sett av dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en sak att ha inte vara eniga om några grundläggande saker i det privata och på arbetsplatsen, men att se 2 av sidans moderater diskutera med varandra i öppet forum tycker jag är väldigt oprofessionelt. Det är väldigt viktigt att stå samman med en förnuftstyrd hållning i forumet. Ta diskussion internt. Annars blir själva begreppet moderator inte respekterat av forumiterna. Snälla håll denna sida seriös tack!

 

Det är som om 2 lärare står och munhugger med varandra framför eleverna... det gör man bara inte.

 

hilsen Ninja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...