Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

För det andra och största problemet är att det blir mycket svårare att bevisa att pengarna kommer från en skattefri site.

 

Flera problem med det.. 1.9% avgift när man tar ut från neteller för det första. Nej, åka utomlands varje vecka och använda neteller kort etc går inte.

 

 

 

Sätt in pengarna på en skattefri sajt då och ta ut dom där ifrån. Tar några dagar extra men då slipper du skattebekymmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sätt in pengarna på en skattefri sajt då och ta ut dom där ifrån. Tar några dagar extra men då slipper du skattebekymmer.

 

vissa siter(alla) tycker inte om att betala enorma neteller avgifter för att slussa ut mina pengar.

Siterna betalar 3-6% till neteller när spelarna använder neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om det fortfarande råder problem vid utbetalningar via visa?

 

Är intresserad av att signa upp för att ta del av 6xbonusen, skulle därför kännas tryggt att få svar på frågan ovan.

 

Jag lyckades bara ta ut pengar 4 januari och sedan dess har det varit kört med VISA, och ingen lösning i sikte mer än att de säger att de lägger alla krafter på att lösa problemet. (Hur heypoker/ongame inte lyckas lösa det är bortom min förståelse, hur kan en/flera programmerare inte lösa en så extremt viktig sak på en gång om det nu skulle lägga all kraft på det)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lyckades bara ta ut pengar 4 januari och sedan dess har det varit kört med VISA, och ingen lösning i sikte mer än att de säger att de lägger alla krafter på att lösa problemet. (Hur heypoker/ongame inte lyckas lösa det är bortom min förståelse, hur kan en/flera programmerare inte lösa en så extremt viktig sak på en gång om det nu skulle lägga all kraft på det)

 

Gäller problemen med uttag bara Visa eller även Neteller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag har väntat i tre veckor nu på en manuellt uttag, börjar kännas riktigt jobbigt.

dom påstår att det är ongame som är byråkratiska och något riskdepartement.

 

Känns väldigt jobbigt att man bara kan kontakta dom på msn, känns inte som det händer ett dugg.

 

Blev tillsagd att skicka in kopia på pass, konto kort fram och baksida och en räkning på adress, gjorde det och fick svar att dom skickat till ongame.

 

en vecka senare frågar man hur det går och då får man samma svar, att dom har pratat med ongame och dom kräver kopia på pass, konto kort och räkning,

men för helvete det skicka ja inte för en vecka sen.

blir så trött på det här.

Förstår dock inte vad ongame har med det hela att göra heller?

 

Kan varken ta ut till visa eller neteller,

 

Undra om man nånsin kommer få ett uttag.?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som tagit ut pengar och det inte har fungerat blir det så att pengarna står kvar på pending då? (mina pengar har stått på pending i 4 dagar nu, ett uttag brukar ta 3 dagar från andra ongame sajter)

 

Heypoker säger att det är i ongame problemet ligger, borde det då inte vara problem med andra ongame sajter också??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

åhh, nu har jag inte fått något svar på mail på över en vecka, inte är dom online på msn heller.

 

Har pumpat in en del pengar förra månaden så nu får man ju låna för att betala igen det till dom när man egentligen har fullt med pengar hos dom som man väntat i snart fyra veckor på.

 

Hoppas verkligen man får en stor ersättning för de problem dom orsakat mig.

Det här är det sämsta jag varit med om..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

åhh, nu har jag inte fått något svar på mail på över en vecka, inte är dom online på msn heller.

 

Har pumpat in en del pengar förra månaden så nu får man ju låna för att betala igen det till dom när man egentligen har fullt med pengar hos dom som man väntat i snart fyra veckor på.

 

Hoppas verkligen man får en stor ersättning för de problem dom orsakat mig.

Det här är det sämsta jag varit med om..

 

Själv förstår jag inte varför folk inte använder neteller när det diskuterats i tråden att det fungerar?

 

Kom inte med skatteargumentet för om du inte tar ut mer än $20k/månad så har det i princip ingen effekt.

Kom inte med:

"Jag orkar inte" , vad är mer värt än pengar? se det som jobb att skaffa det om det fixar dina pengar snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

åhh, nu har jag inte fått något svar på mail på över en vecka, inte är dom online på msn heller.

 

Har pumpat in en del pengar förra månaden så nu får man ju låna för att betala igen det till dom när man egentligen har fullt med pengar hos dom som man väntat i snart fyra veckor på.

 

Hoppas verkligen man får en stor ersättning för de problem dom orsakat mig.

Det här är det sämsta jag varit med om..

 

supporten svarar inte mig heller och jag har också en massa pengar att plocka ut.

jag fick nästan mer hjälp av bestpokers support i form av kontakt med ongame, fast det är hey det gäller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv förstår jag inte varför folk inte använder neteller när det diskuterats i tråden att det fungerar?

 

Kom inte med skatteargumentet för om du inte tar ut mer än $20k/månad så har det i princip ingen effekt.

Kom inte med:

"Jag orkar inte" , vad är mer värt än pengar? se det som jobb att skaffa det om det fixar dina pengar snabbt.

 

Du kanske inte har förstått mitt problem, men jag kan varken ta ut med neteller eller visa!.

 

Händer liksom ingenting, så du som har kommit så att det står pending är iallafall bättre än vad jag lyckas med, när jag ska ta ut pengar får jag bara en röd text (Money could unfortunately not be withdrawn.)

 

Hade jag kunnat ta ut med neteller så hade jag ju såklart gjort de fattar du väl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv förstår jag inte varför folk inte använder neteller när det diskuterats i tråden att det fungerar?

 

Kom inte med skatteargumentet för om du inte tar ut mer än $20k/månad så har det i princip ingen effekt.

Kom inte med:

"Jag orkar inte" , vad är mer värt än pengar? se det som jobb att skaffa det om det fixar dina pengar snabbt.

 

Jag förstår faktiskt inte varför du fortsätter stå bakom Hey, Djens. Sajten är ju uppenbart rejält misskött och jag litar inte på dem en sekund. Jag är uberglad att jag fick ut mina pengar i tid. Jag väntar för övrigt fortfarande på saker från shoppen men det är ju en droppe i havet i jämförelse med alla som väntar på sina pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår faktiskt inte varför du fortsätter stå bakom Hey, Djens. Sajten är ju uppenbart rejält misskött och jag litar inte på dem en sekund. Jag är uberglad att jag fick ut mina pengar i tid. Jag väntar för övrigt fortfarande på saker från shoppen men det är ju en droppe i havet i jämförelse med alla som väntar på sina pengar.

 

Mestadels av anledningen att allt har fungerat som det ska. Min senaste NETeller utbetalning gick igenom smidigt och snabbt och "shoppingen" har fungerat som den ska göra.

 

Dock är det tråkigt att höra att andra har problem med de. Men av det jag vet så är krångel med tyskar (ongame) ungefär som att krångla med britter, det är inget som direkt sker över en natt då allt är sjukt reglerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...