Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej,

 

Har tagit bort signaturen. Lägger tillbaka den när det är dags!

 

Mvh HeySupport

 

Hej Hey support jag har frågat förr..

alla dessa roliga specialtävlingar för forumet som du har i din signatur, när äger dom rum ?

Tycker nog det är dax att byta signatur nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Bara jag som har problem med heypoker just nu? Antingen är Heysupport på denna sida på semester lr så blev jag blåst. Skulle få 20% extra värde i shoppen o lade en beställning som han tog emot o sa var klar. Men har gått över en månad nu fan och inga grejer syns till. Så gick in o skulle beställa på sidan istället. Men själva vipshoppen verkar löpa amkokk, har lagt 2 beställningar o vip poängen dyker upp igen så är något väldigt fel där känns det som. Konkar de snart lr? Surt men innestående vip är ändå mkt pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vette fan vad de hållr på med, har mejlat dem två utan att få svar, en gång om grejer från shoppen som aldrig dyker upp sen en gång skulle jag sätta in pengar men det gick inte och jag har inte hört ett ord från dom. de har bland den sämst kundservice jag har varit med om iaf så det är nog slut lirat dä skulle jag tro..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också en jävla massa problem med shoppen, får inte heller svar på mina mail! I och för sig ingen stor grej som jag vill ha av dem men rätt ska vara rätt...

 

Nej precis! rätt ska vara rätt. Glad att jag inte fortsatte spela där, som jag tänkte först för att cleara en xbox 360. Men som sagt dags att gå ut o varna för Heypoker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men då, har precis börjat spela hos dom igen efter massa uttagssproblem i början av året, fick en dubbling av vip poängen som jag antar va en ersättningen för problemen, å sen har ja inte läst något dumt om dom på länge så jag antog att allt var i sin ordning,

Hoppas verkligen dom sköter sig nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Funderar på att signa upp på Heypoker snart. De har ju en 8x bonus + shop så blir ju lite värde där. $1000 i bonus samt 8000 VIP som man kan köpa nått skoj för.

 

Hur ser skinnet ut idag? Några som spelar där? Problem med shopen, insättning, uttag eller liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att signa upp på Heypoker snart. De har ju en 8x bonus + shop så blir ju lite värde där. $1000 i bonus samt 8000 VIP som man kan köpa nått skoj för.

 

Hur ser skinnet ut idag? Några som spelar där? Problem med shopen, insättning, uttag eller liknande?

 

Hej! Som det ser ut nu kan du ignorera att de har vipshop. Har beställt grejer för snart 2 månader sen och får ej tag i support längre. Skulle välja Bestpoker istället dom har liknande erbjudande plus vipshop, dock ej lika bra värde som hey. Men som sagt ej fått mina grejer och inte något svar varför de inte har kommit heller. Min egen teori är att de kan vara nära att konka....så passa dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni får också tänka på att Heypoker inte har avtalat med forumet längre så era frågor ska tas till supporten i första hand och inte i denna tråden.

 

Mjo fast eftersom jag hade en deal med supporten här tycker man att de ska svara även fast de inte har avtal med forumet. Dessutom svarar de inte på vanlig support mail heller. Så får inte tag i dem varken här eller via hemsidan....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller med dig _slipknot1_

Jag gjorde ett uttag den 18:e och har fortfarande inte sett röken av några pengar. Skulle använda mina vip points i shoppen, men kunde inte beställa fast jag hade tillräckligt med poäng. Dom svarar varken till vip points mailen eller supportmailen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Har inte spelat på heypoker på ett bra tag, men när jag spelade där kom jag ihåg dem som superb support av heyJohan...

hmm som _slipknot1_ ställer...någon som vet vad som hänt med Hey?

 

Spelar på sidan dagligen och har lite kontakt med en av de inblandade som rätt så nyligen fått i uppgift att styra upp hey. De håller på med en omorganisering av supportpersonal och ledning där det tidigare inte fungerat helt tillfredsställande tydligen. De jobbar för fullt med en rad förbättringar men det verkar som att befintliga spelare inte får denna info och det är ju otroligt dåligt.

 

Med lite tålamod tror jag det kommer bli riktigt bra och hända en del roliga saker framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...