Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelar på sidan dagligen och har lite kontakt med en av de inblandade som rätt så nyligen fått i uppgift att styra upp hey. De håller på med en omorganisering av supportpersonal och ledning där det tidigare inte fungerat helt tillfredsställande tydligen. De jobbar för fullt med en rad förbättringar men det verkar som att befintliga spelare inte får denna info och det är ju otroligt dåligt.

 

Med lite tålamod tror jag det kommer bli riktigt bra och hända en del roliga saker framöver.

 

Om det nu är så som du säger. Är det verkligen under all kritik att man inte går ut med detta. Hemsidan som Y3a säger ligger nere och det känns ju inte som att någon kommer spela kvar där tills de hinner "styra upp" sidan. Allt fungerade bra till för inte så länge sen. Strax efter flera från heysupporten slutade. När ska de vara på banan igen då? Hur länge har de hållt på med dessa förbättringar om man frå fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla forumiter, först och främst vill vi be om ursäkt för undermålig support via pokerforum. Vi har som tidigare sagts i forumet gjort förändringar i Heypokers organisation och därmed har det uppstått väntetider i våra supportärenden.

 

Hädanefter kommer vi att svara på allt eller i alla fall kommentera det som skrivs under vår flik på pokerforum och vi kommer också hitta på lite roliga tävlingar för er forumiter.

 

Vi ser fram emot en ljus framtid tillsammans med er medlemmar i pokerforum.

 

 

Lite smyg info: Inom kort kommer vi erbjuda

 

Ny hemsida!

Helt nya och feta bonusar!

Nya roliga kampanjer!

 

/ Ha en fin helg nu - Zlatan stänker in en till på lördag!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Update:

Har nu fått tillbaka pengarna för 1-2 veckor sedan. Skickade ett till mail som jag fick svar på ganska omgående att dom skulle tala med ongame om utbetalningen. Skall skicka ett till mail snart om vip bonusen jag vill plocka ut. Dock mycket tveksam till att spela hos hey igen efter allt detta strul... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla forumiter, först och främst vill vi be om ursäkt för undermålig support via pokerforum. Vi har som tidigare sagts i forumet gjort förändringar i Heypokers organisation och därmed har det uppstått väntetider i våra supportärenden.

 

Hädanefter kommer vi att svara på allt eller i alla fall kommentera det som skrivs under vår flik på pokerforum och vi kommer också hitta på lite roliga tävlingar för er forumiter.

 

Vi ser fram emot en ljus framtid tillsammans med er medlemmar i pokerforum.

 

 

Lite smyg info: Inom kort kommer vi erbjuda

 

Ny hemsida!

Helt nya och feta bonusar!

Nya roliga kampanjer!

 

/ Ha en fin helg nu - Zlatan stänker in en till på lördag!!

 

Du har pm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pedroboy och alla andra oroliga,

 

Jag tycker att det här är en mycket vettig fråga och självklart så skall jag svara dig och alla andra som undrar. Man kan inte förlora sina pengar då det är precis som du säger att ongame är ansvariga för spelarnas likviditet. Man har ingen anledning att oroa sig som spelare, vare sig för sina pengar eller dessa rykten.

 

Så nu hoppas jag att alla gamla Heykunder skall känna sig trygga och att ni är hjärtligt välkommen tillbaka.

 

Mvh

Heygrabbarna

 

Då många känner sig osäkra på att spela på er site för de är rädda för att ni kan konka undrar jag om det spelar någon roll om ni konkar för pengarnas skull.

Är inte ongame ansvariga för dessa och det kvittar om ni konkar för spelarnas pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är läget på Heypoker nu? Är det safe att öppna konto där? Någon som vet.

 

 

Jo då det skall vara riskfritt nu =)

 

Det har vart en hel del strul på hey men ny personal och nya tag har gjort att mycket händer och kommer att hända i framtiden.

 

Ett tips är att faktiskt öppna upp ett konto och verkligen förstå att det är SAFE!!!!!

 

/Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur många anställda har ni? ni skriver online support dygnet runt på mail, men nu när jag skickat frågor i helgen så har jag inte fått ett svar.. känns så där och spela på en site som inte kan ge bra support.

 

 

Adda deras support på MSN så får du bra support. Vet inte hur det är på helgerna men övriga tider väldigt bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är en gammal kampanj. Vi har inget sådant samarbete idag som heypoker hade förr med pokerforum, kanske att det blir nånting i framtiden.

 

Jo det stämmer vi har kommit igång igen och jobbar verkligen för att minst bli lika bra som hey en gång var på alla områden.

 

Vi ger dig gärna en fin signup bonus om du är intresserad av att testa oss =)

 

/Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...