Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

Hej,

 

Först vill jag bara säga att vi tar åt oss av all kritik som vi får i tråden. Vi jobbar kontinuerligt med att förbättra våra rutiner och speciellt inom supportdelen har vi gjort flertalet förändringar den senaste månaden. Alla supportmail besvaras inom 24h. Vi har ett system som reglerat detta och gör påminnelser så att samtliga mail besvaras. Några få spelare som har använt mailformuläret på sidan har sagt att dem inte fått svar på sina mail och vi kommer att undersöka denna funktion omedelbart, så fort vi har fått bukt på uttagsproblemen. I dagsläget lägger vi alla våra resurser på att lösa uttagsproblemet eftersom det brinner något så fruktansvärt. Ni som inte har fått svar på era mail, skicka ett PM till mig med er mailadress samt ert problem så hjälper det oss väldigt mycket i felsökningen.

 

Vi kan ärligt säga att shoppen har varit misskött under en längre tid men att vi ni har fått bukt med problemet. Det har bland annat varit diverse leveransstrul/konflikter som gett oss problem. Som vi skrivit tidigare i tråden skall inte detta drabba er som kunder, men olyckligtvis så händer det ibland. Ni som väntar på saker från shoppen, skicka ett PM till mig med vad ni har beställt så skall jag se till att det kommer PRONTO!

 

Vi uppskattar era synpunkter och vi gör allt för att förbättra oss. Hela företaget skäms som hundar för de problem som vi har. Vi har ett tungt bagage med blanda annat uttagsproblemen men vi ser ljuset i tunneln och tror att det kommer att bli en riktig rolig vår på Heypoker! Vi hoppas att ni delar den med oss!

 

Tveka inte att skicka ett PM till mig om ni har problem!

 

Med vänliga hälsningar

 

Heypoker.com gm HeySupport

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vad är heypokers överföringskod? (var kan jag hitta den), behöver lägga in pengar via neteller för att kunna ta ut mina pengar därifrån...

 

Förde över pengar från neteller till heypoker gjorde jag för tre veckor sen för att den manuella överföringen skulle gå snabbt å smidigt, men fortfarande inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godmorgon!

 

Vi ser att det varit en del åsikter om vårt moderbolag 360 Holding AB. Vi (Heypoker) har sedan övergången till Ongame haft en successiv ökning av spelarantal och de senaste månaderna har vi sett att ni spelare uppskattar vår produkt. Vi är glada över att ha så många spelares förtroende och vi vill tro att detta beror på att vi bryr oss om er spelare.

 

Vi vill även passa på att klargöra att det är Ongame som hanterar alla era medel, dvs. vi har ingen tillgång till de pengarna. Som spelare på Heypoker behöver man inte känna någon som helst oro över sina likvida medel. Vi vill också passa på att klargöra att det finns inget som helst samband mellan uttagsproblemen eller den ryktesspridning om verksamheten som förekommit i tråden, då Heypoker för tillfället går oerhört bra.

 

Vi kommer att fortsätta jobbet med att ta hand om våra spelare och se till så att ni trivs hos oss på Heypoker. Om ni har några synpunkter på oss, tveka inte att kontaka oss här via pokerforum eller vår support! Det är era synpunkter som gör att vi blir bättre som företag!

 

Med vänliga hälsningar

 

Heypoker.com gm HeySupport

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förde över pengar från neteller till heypoker gjorde jag för tre veckor sen för att den manuella överföringen skulle gå snabbt å smidigt, men fortfarande inget.

 

ok men hur lägger man in via neteller då, mina går inte igenom... jag måste ha en överföringskod som jag ska skriva på neteller vad är den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok men hur lägger man in via neteller då, mina går inte igenom... jag måste ha en överföringskod som jag ska skriva på neteller vad är den?

 

skriv till supporten. Men tror inte att det skall behövas en speciell kod. Är väl bara att gå in på webbsidan och typa in neteller numrena.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok men hur lägger man in via neteller då, mina går inte igenom... jag måste ha en överföringskod som jag ska skriva på neteller vad är den?

 

jag behövde ingen kod, var bara att gå in på hemsidan och sätta in pengar från neteller kontot, att stoppa in pengar har aldrig varit något problem:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vi har precis tagit ned hemsidan heypoker.com för att göra lite uppdateringar i cashiern! Sidan kommer snart att vara uppe igen!

 

Med vänliga hälsningar

 

Heypoker support

 

Vad gjorde ni för uppdateringar i cashiern egentligen?

Uttag fungerar ju fortfarande inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gjorde ni för uppdateringar i cashiern egentligen?

Uttag fungerar ju fortfarande inte...

 

Hej,

 

Vi jobbade i Cashiern för att lösa uttagsproblemet. Sedan gjorde vi några mindre uppdateringar som ni spelare tyvärr inte ser.

 

Vi jobbar för högtryck just i detta nu och vi hoppas på överseende!

 

Med vänliga hälsningar

 

HeySupport

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öh. Jag kan inte se min real money balance, trots att jag är inloggad. Kan inte heller sätta mig vid ett bord, får bara upp "You need to make a deposit to sit down at this table". Och ja, jag är säker på att jag har pengar nog att sätta mig vid bordet.

 

Dock står min real money balance på hemsidan.

 

Någon annan som upplever detta problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Detta låter inte bra. Om problemet kvarstår, skicka ett PM till mig med Nickname så kan jag kolla vidare!

 

Trevlig kväll!

 

Mvh HeySupport

 

Öh. Jag kan inte se min real money balance, trots att jag är inloggad. Kan inte heller sätta mig vid ett bord, får bara upp "You need to make a deposit to sit down at this table". Och ja, jag är säker på att jag har pengar nog att sätta mig vid bordet.

 

Dock står min real money balance på hemsidan.

 

Någon annan som upplever detta problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Nu är utbetalningsproblemen lösta. Vi kommer dock att jobba vidare med att göra mer undersökningar kring problemet och ta reda på varför det tog så lång tid att lösa. Om det är någon här på PF som har några frågor kring uttag eller andra saker, tveka inte att kontakta mig så skall jag göra allt för att hjälpa dig! Vi kommer med en lite mer utförlig information i början på nästa vecka!

 

Med vänliga hälsningar

 

HeySupport

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...