Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

Jag har haft det problemet med Heypoker i flera månader. Till en början va dom snabba med att svara på mina mail, fick tom ett samtal från dom. Men det va dom första veckorna...nu 2-3 månader senare har jag inte hört ett skit och dom verkar inte göra ett dugg åt saken!? Det sista jag hörde va att dom inte visste vad som va fel och inte visste hur lång tid det skulle ta. Men förstår inte varför det ska va så svårt att få ut sina pengar!?

 

Värsta servicen jag varit med om, jag menar problemet kan ju inte vara så svårt? Det är väl bara att dom avslutar kontot och sen öppnar ett nytt? eller?

 

Man kan ju inte ha en pokersajt som det inte går att ta ut sina pengar och framför allt inte ha ett företag som inte kan hantera sina kunder...

 

 

så du kan inte ta ut pengar då? jag testade och det gick igenom men det står fortfarande PENDING Visa Cashout. Hur lång tid brukar det ta att ta ut pengar från heypoker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det endast VISA uttag som inte går?

 

Neteller, bankkonto?

 

det finns bara två allternativ, visa eller neteller. Netteller kan jag inte använda för jag inte satt in pengar via den. Testat med visa och det verkar gå att göra. har inte fått pengarna på kontot än men det gick igenom.

 

så här står det på sidan

 

Cash bonuses paidout to your account.

Amount Status Cashout blocked

$10 Released No

 

nu när jag läste det igen, så kan det ha och göra med bonusar, eller?

jag har mailat supporten på heypoker och fått svar att dom kontaktar ongame. Men det går inte fort. Det som är konstigt är ju att dom inte kan svara på vad det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar varken att ta ut till VISA eller NETELLER, får upp det här felmedelandet " Money could unfortunately not be withdrawn" ??

 

Tycker det är skandal att dom inte kan fixa det, så stort problem kan det inte vara så det ska ta flera månader. Ska testa skicka ett mail till idag så får vi se vad dom svarar, OM dom svarar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det finns bara två allternativ, visa eller neteller. Netteller kan jag inte använda för jag inte satt in pengar via den. Testat med visa och det verkar gå att göra. har inte fått pengarna på kontot än men det gick igenom.

 

så här står det på sidan

 

Cash bonuses paidout to your account.

Amount Status Cashout blocked

$10 Released No

 

nu när jag läste det igen, så kan det ha och göra med bonusar, eller?

jag har mailat supporten på heypoker och fått svar att dom kontaktar ongame. Men det går inte fort. Det som är konstigt är ju att dom inte kan svara på vad det är.

 

Hej!

 

Tyvärr så kan inte supporten svara på ovanstående fråga utan att prata med Ongame. Vi har ingen egen betalningslösning utan Ongame hanterar alla transaktioner. Ongame är fruktansvärt sega när det gäller lösning på problem som uppkommer och vi har daglig kontakt med dem.

 

Det är ett fåtal spelare som är drabbade av detta problem! Skicka ett PM med erat Nick så skall jag försöka att hjälpa er på bästa sätt!

 

Vi håller även på att uppdatera betalningsrutinerna (eller rättare sagt, Ongame) så i framtiden kommer vi att kunna erbjuda fler alternativ!

 

Mvh HeySupport

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har hänt med er websida?

 

http://www.heypoker.com ger bara en sida där det står "parkerad hos Loopia webhotell"

 

Hej,

 

Vi fick problem med Loopia under förmiddagen och dem har fortfarande inte löst problemet. Vi väntar på att dem skall återkomma med besked, men än så länge har det varit knäpptyst från deras sida. Vi ligger på dem varje timme för att dem skall hitta en lösning!

 

Vi ber om ursäkt för problemen!

 

Mvh HeySupport

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Heypoker Julkalender!

 

 

Heypoker i samarbete med tomten ger dig möjlighet att spela ihop massor av julklappar varje dag fram till julafton.

 

Du kan öppna en ny lucka varje dag och i luckan så ser du vad priset för dagen är och reglerna är enkla. Den spelare som rakat mest under den dagen får priset som finns i luckan.

En dag sträcker sig från 01:00-01:00 svensk tid. En spelare kan vinna fler än ett pris.

 

Det kommer vara olika priser varje dag allt ifrån playstation 3, Xbox 360 till presentkort och resecheckar.

 

Vinnarna kommer att presenteras i respektive lucka dagen därpå.

 

Har ni några frågor eller funderingar så hör av er till info@heypoker.com så kommer heynissarna göra allt för att svara på dina frågor.

 

Lycka till!

 

Med vänliga hälsningar

Heytomten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

alltså det här ärs å fruktansvärt dåligt.

 

mailade ongames ombudsman igår. för ca 3veckor sedan beställde jag ifrån vipshopen. grejerna har int kommit, fick svar på mitt första mial för 2 veckor sedan då jag frågade när et skulle komma, då sa de förra veckan.

 

det har fortfarande itne kommit och jag har mailat flera ggr men får inte ens ett svar.

 

skiter ni fullständigt i era kunder eller? att inte ens svara är så otroligt dåligt. omdet är försenat säg det bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Har kollat med Heyshop angående din order. De väntar på att en av de produkter som du har beställt skall komma sen skickas det.

 

Mvh HeySupport

 

alltså det här ärs å fruktansvärt dåligt.

 

mailade ongames ombudsman igår. för ca 3veckor sedan beställde jag ifrån vipshopen. grejerna har int kommit, fick svar på mitt första mial för 2 veckor sedan då jag frågade när et skulle komma, då sa de förra veckan.

 

det har fortfarande itne kommit och jag har mailat flera ggr men får inte ens ett svar.

 

skiter ni fullständigt i era kunder eller? att inte ens svara är så otroligt dåligt. omdet är försenat säg det bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är fruktansvärt besviken på Heypoker sedan bytet till Ongame. Har väntat flera månader på utbetalningar som hamnat på Pending och skulle kunna publicera en högst pinsam mailkonversation med er support.

 

Förmodligen grundar sig en hel del av besvikelsen i att jag följt Heypoker sedan det startade och inledde sitt samarbete med detta forum. Då var det verkligen i framkant vad det gällde kundkontakt och service med deras HeyJohan...

 

Jag förstår att Ongame sköter utbetalningar men någonstans måste väl Heypoker ta sitt ansvar som klient och betala era kunder manuellt?!

 

Nu återstår väl snart bara att spela upp dollarna som redan verkar förlorde, alternativt att chipdumpa dom... Back 2 B2B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heypucko ägs av 360 holding, som är ett svenskt AB som handlas på First North. Om inte supporten svarar så kan 360h vara ett lämpligt objekt att "terrorisera" med alla rättmätiga frågor.

 

Fan, jag saknar HeyJohan.

 

Vart tog han vägen? Saknar han med :P

 

Inte kvar alls eller håller lägre profil?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...