Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Funkar PokerOffice 2 på Heypoker? får det iaf inte att fungera. Står på doms sida att det ska funka :roll:

 

 

 

Jag tror inte att det fungerar tyvärr. Varför de står i listan att hey fungerar är då pga att de inte uppdaterat denna lista på år och dar då de fungerade när hey låg på b2b.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej,

 

har kundtjänsten tagit semesterledigt?!?!?!

 

Jag beställde två produkter från er vip-shop för mer än en vecka sedan. Poängen har fortfarade inte dragits. Jag har mailat till er om det tidigare utan svar. VAD HÄNDER?

 

Mailade dessutom till er när jag hade fått 500 vip-poäng för att få vip-paketet. Har inte hört eller sett något sådant paketet. har mailet till er om det också. men inget svar. VAD HÄNDER?

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan.

 

Vi har inte tagit semester, du kan kontakta oss när som helst, men därimot har Shop killarna en veckas semester. Och angående klädkiten så har vi gjort en beställning på nya kläder och skall skicka det så fort vi bara kan.

 

Du behöver inte vara orolig och vi beklagar förseningen

 

Mvh,

 

Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Christoball. Dessa grejer skall redan vara skickade. Men det kanske har blivit en liten miss någonstans på vägen. Skicka ditt nick till mig i ett pm så ska jag kolla upp vilken adress vi har skickat priset till och självklart skickar vi ett nytt pris om vi har gjort en miss.

 

Mvh Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst! Vad händer hos er egentligen? Har fortfarande inte fått sakerna jag har beställt hos er. Heypoker-kitet har inte kommit. Er klient är väldigt instabil. Hos er behöver man inte var rädd för bad beats utan att bli bortkopplat. Jobbigt! Speciellt när man spelar turneringar. Åkte precis ut ur en turnering för att jag blev bortkopplad. Har inte var med om en sådan ostabil klient på andra sidor. Skärpning! Annars får jag grinda någon annanstans!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade det inte vart smartare o skriva förklaringen här så alla såg varför han blir disconnectad hela tiden?

 

Förklaringen handlade om hans beställning i viphopen, att han disconnectas beror inte på vårat skin utan förmodligen ligger det i hans uppkoppling, eller i väldigt få fall hos ongame. Ongames klient är väldigt krävande så spelar du många bord samtidigt och har låg prestanda kan det även bero på det.

 

mvh,

Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade det inte vart smartare o skriva förklaringen här så alla såg varför han blir disconnectad hela tiden?

 

 

Tjena igen Marcus.Vi har frågat ongame gällande dina uppkopplings problem och inväntar svarpå det.Och dina varor från shoppen ligger rätt långt ner på våran lista eftersomdu gjorde din beställning såpass nyligen, men vi uppskattar verkligen omdu accepterar detta och kan vänta ett litet tag till med dina varor. Dekommer förmodlingen komma i slutet av augusti. Mvh,Hey

 

 

Givetvis har jag kollat om det är uppkopplingen det hänger på. Har tex testat att logga in på någon annan sida (tex pary poker) och testat att lira där medan jag har blivit bortkopplad från Heypoker. Att spela på Party Poker har gått utmärkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...