SpeZial Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 ännu en gång , när kommer VIP-SHOPEN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 ännu en gång , när kommer VIP-SHOPEN Den ska tydligen vara på gång har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeySupport Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 ännu en gång , när kommer VIP-SHOPEN Hej! Vi kommer inom kort gå ut med ett nyhets utskick via mail och här i forumet gällande vårt nya lojalitesprogram samt shoppen. Vi tackar för ditt tålamod fram tills dess. Mvh, Hey Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Got-no-talent Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Hej! Vi kommer inom kort gå ut med ett nyhets utskick via mail och här i forumet gällande vårt nya lojalitesprogram samt shoppen. Vi tackar för ditt tålamod fram tills dess. Mvh, Hey Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Man ska definitivt inte ha tålamod med pokersidor. Idag finns en så stor uppsjö av nätverk och skins så man ska ständigt försöka spela på den sida som passar en själv bäst. I det får man väga in säkerhet, pålitlighet, fiskbestånd, rake/rakeback, utbetalningar, shop, kundtjänst osv osv. Vi betalar massa rejk för en vara/service och ska ställa krav på sidorna. Ta ingen skit och ha inte tålamod, bara bra om oseriösa/dåliga företag får lägga ner. Nu var inte allt detta riktat mot just Heypoker. Men värderar man shop högt så ska man givetvis inte spela på en sida som utlovat att shopen ska återöppnas i en eller två evigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CannoliMaster Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Hej! Vi kommer inom kort gå ut med ett nyhets utskick via mail och här i forumet gällande vårt nya lojalitesprogram samt shoppen. Vi tackar för ditt tålamod fram tills dess. Mvh, Hey Hmmm... har man hört detta upprepade gånger förut? troligtvis är det även denna gång skitsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Hmmm... har man hört detta upprepade gånger förut? troligtvis är det även denna gång skitsnack. nej nej, snart kommer shoppen, ha tålamod Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gotland Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2009 Jag har letat ihjäl mig efter information på er sida som kan definera "Player Points" respektive "Poker Player Points" utan något vidare resultat. Vidare går det endast att läsa om "VIP-points", vad är vad och vad gör vad? För att få ta del av de utlovade bonusarna så krävs points, är det de "Poker points" eller de s.k. regular pointsen? Väldigt dåligt förklarat tycker jag.. Vänliga hälsningar anyway Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeySupport Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Hej! Vi ber om ursäkt för att ha bristfällig information gällande vårt poängsystem. Hur som helst, VIP-poäng finns inte längre i vårat system. Det är något vi hade tidigare men som är borttaget nu. Poker Player Points och Player Points är poäng vi baserar våra bonusar på och dessa tillhandahålls av Ongame. Poker Player Points uppdateras kontinuerligt medans Player Points uppdateras en gång per dygn. Mvh Heypoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeySupport Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Hej, Nu på onsdag den 21/10 körs ett Sit & Go decathlon igång på Heypoker Ta vara på chansen och vinn ett exklusivt EPT paket helt gratis! Besök vår hemsida för mer detaljerad information. Mvh, Heypoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 hej, jag undrar hur det går med vipshopen. är det en sån där "SCAM" ni håller på med eller försöker ni på riktigt få igång något? Mvh Ongaylirare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeZial Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Skit sajt , ljuger om allting ! lämna sajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stefan99 Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Nu när den har öppnat så får man reda på att om man har spelat med bonusar i ryggen så kan man inte använda dessa inspelade pokerplayer points i shoppen längre !!! Passande tidpunkt för den informationen! Blivit blåst på enhel del hög med elektronikprylar eller dyl! Helt sannslöst! IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxe Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 sånt jävla skämt gHeypoker är URSCH. aldrig med en rakad hand jävel ska jag spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Helt sanslöst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CannoliMaster Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Vidrigaste man varit med om i pokersammanhang... Heypoker har ljugit en rakt upp i nyllet och sagt att de PP man har haft innan sen växlas till LP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Vidrigaste man varit med om i pokersammanhang... UB-skandalen Absolute-skandalen SM-rövknullandet på SvS Partypoker kastar ut sina skins UEIGA Listan kan göras lång, minnet sviker fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Väntar fortfarande på att bli godkänd för deras lojalitetsprogram. Menar ni att man inte kan växla in sina gamla PP mot LP, ens efter att man blivit med i lojalitetsprogrammet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CannoliMaster Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 UB-skandalenAbsolute-skandalen SM-rövknullandet på SvS Party Poker kastar ut sina skins UEIGA Listan kan göras lång, minnet sviker fort. Dåligt formulerat av mig där. Menade vidrigaste jag har varit med om. Agent Cooper: jusst så ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alex1759 Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Nån rätta mig om jag har fel. Man har alltså kunnat växla in sina poäng mot rena pengar under flera månader då ni har jobbat på att få igång shopen. Ni har under uppreppade tillfällen satt datum då shopen ska öppna igen, vilket inte har skett. Vi som litat på att shopen ska komma igång igen (något som inte alls känts som en sjävlklarhet) och hållit ut för att kunna få saker för sina poäng blir nu alltså helt blåsta och får ingenting. Bra jobb HP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Agent Cooper: jusst så ja... Då håller jag med om att det är jävligt vidrigt. Framförallt som Heypoker upprepade gånger, både här på PF och i mail med mig, lovat att jag ska få växla in mina poäng mot pengar. Bedrägeri helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Man har alltså kunnat växla in sina poäng mot rena pengar under flera månader då ni har jobbat på att få igång shopen. Nej, först sa dom att man fick göra det. Men när jag då bad dom växla in mina poäng till cash så visade det sig att det var tomma löften. Istället bad dom mig vänta till shoppen och lojalitetsprogrammet var klart, för då skulle jag få växla in mina poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stefan99 Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Nej, först sa dom att man fick göra det. Men när jag då bad dom växla in mina poäng till cash så visade det sig att det var tomma löften. Istället bad dom mig vänta till shoppen och lojalitetsprogrammet var klart, för då skulle jag få växla in mina poäng. Exakt samma information fick jag! Va tror in om chanserna att HP inser sitt bedrägeri och att man kan bli kompenserad??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Exakt samma information fick jag! Va tror in om chanserna att HP inser sitt bedrägeri och att man kan bli kompenserad??? Låga, har nämligen för mig att de "slarvat bort" all orderhistorik och att de pp man har är den totala summan av poäng man spelat in, oavsett om man beställt grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Anledningen är såklart att moderbolaget har mycket dålig ekonomi och att dom sparar en hel del pengar på det här bedrägeriet. På kort sikt alltså. En klassisk "pissa i brallorna"-taktik alltså. (Varmt och skönt i början, men blir bara ännu mycket kallare efter ett tag.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts