Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför är dom skyldiga dig pengar?

Många personer som blivit bestulna pengar av Gheypoker. Inte bara jag. Läs igenom sajttråden.

 

Kanske dax å åka dit och snacka heypoker snubbarna till rätta man mot man öga mot öga? bättre än att maila iaf ;)

Till skillnad från Gheypoker är jag inte kriminell. Alltså nöjer jag mig med att informera så många jag kan istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många personer som blivit bestulna pengar av Gheypoker. Inte bara jag. Läs igenom sajttråden.

 

Nej du är då inte ensam.

 

Såg förresten på någon jobbsida att de söker en ny "kreativ webbutvecklare", antar att det är dags att göra ett nytt "VIP" system nu när folk hunnit spara ihop lite poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Goddagens forumiter

 

För er som kommer besöka Restaurang Curman och hämta ut er gratis lunch på onsdag, kan jag informera att " Dagens Husman " kommer att vara torsk med färskpotatis och persiljesås. Mumsigt värre! :-D

 

Hoppas lunchen smakar och se nu till att ha en riktigt trevlig midsommarhelg!

 

/ Heypoker.com

 

Fortsätt ducka, klädsamt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätt ducka, klädsamt!

 

Killar,

 

Vi duckar inget, det är ju svårt att undgå att ni har kritik gentemot Heypoker. Vi har ju talat om detta åtskilliga gånger och lagt kort ligger. Vi har haft besvikna kunder och vi har fantastiskt nöjda kunder. Vi talar gärna med er igen om detta men hänvisar er då till vår andra tråd, PM, telefonsamtal eller en träff. Vi bemöter inte påhopp och andra ironiska uttryck då det tar tid från oss att fokusera på det väsentliga; nämligen vår kampanj och våra nöjda kunder.

 

Ni kan antingen förkasta oss eller ta del av kampanjen, hur enkelt som helst. Ibland kan man tro att ni endast söker en argumentation för nöjes skull. Denna bitterhet måste vara extremt tung för er att bära...

 

Nåväl, jag är inte den som är den. Talar mer än gärna med er. Skicka PM så skall jag kontakta er personligen!

 

I övrigt så hade jag inte tänkt att medverka på lunchen på onsdag, men om ni är intresserade av att träffa oss så gör vi gärna det.

 

Välkomna!

 

Mvh

Ted Magnuson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi talar gärna med er igen om detta men hänvisar er då till vår andra tråd

 

Då du hänvisar till denna tråd så gör jag därför ett försök att få ett vettigt svar.

 

Innan den gamla shopen gick i graven (och under tiden vi väntade på att den nya skulle öppna upp) så spelade jag ganska frekvent på Hey Poker.

När den nya shopen dröjde så kommunicerades det via vissa kanaler om erbjudandet att växla in sina poäng mot "tickets". Detta var, enligt mig, ingen officell information och jag gissar att denna möjlighet aldrig nådde fram till många av era kunder.

 

Inte någonstans nämndes att poängen skulle bli värdelösa den dag nya shopen öppnade upp.

Tvärtom presenterade ni er temporära poäng-mot-tickets-lösning som just temporär,

främst till de som inte ville vänta till nya Shoppen var på plats.

 

Efter många löften och förseningar kom slutligen dagen då nya shoppen fanns att skåda. Samtidigt nåddes vi av beskedet att de gamla poängen var helt värdelösa.

 

Kommentarer på texten ovan?

 

Tycker ni att det är ett hedervärt beteende att ni utan notis gör vippoängen värdelösa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är konstigt svar. Jag kollade själv igenom sitetråden och ser överhuvudtaget inga kommentarer från Heypoker där. Varför ger du inga kommentarer kring det som kritiserats där om du hänvisar till den tråden?

 

Håller med dig dock om att sådana klagomål hellre ska tas i den tråden men ta då itu med att besvara de beskyllningar som finns där och övertyga bl.a. mig om att ni gjort rätt för er eller om ni inte gjort rätt för er att detta misstag inte ska upprepas och varför i så fall.

 

Personligen tycker jag att poker.se/pokerforum.nu borde säkerställa att de anklagningar som finns kring Heypoker utreds seriöst och att man ifall man ska ha samarbeten likt detta med Heypoker tar ställning för Heypoker. Känns väldigt märkligt att poker.se/pokerforum.nu inte enbart samarbetar med partners med ett gott rykte och att man säkerställer att forumturneringar verkligen fungerar som de ska. Inte bara tar emot pengar från affiliates blint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Olycka77, drabbade och övriga medlemmar,

 

Jag skall försöka uttrycka mig så korrekt och tydligt som möjligt.

 

Det har "varit" en turbulent tid hos Heypoker gällande organisation och drift. De duktiga entreprenörerna Johan och Goran vann många hjärtan hos pokerforums medlemmar under tiden Heypoker befann sig på b2b (Entraction) nätverket. Heypoker beslutade sig sedan för att byta till Ongame och det var här många av svårigheterna som idag är lösta uppstod. Efter en tid lämnade grundarna Heypoker och nya människor tog över. Utvecklingen började ta fart och personalen började se framsteg och utlovade då en ny Vip Shop för våra medlemmar. Utvecklingen som var beroende av en tredje part (systemutvecklare) drog ut på tiden och man lovade om nya datum som gång på gång överskreds till allas förtvivlan. Samtidigt uppstod andra allvarliga transaktionsproblem.

 

Till slut vågade inte personalen lova något längre och man gömde sig istället för att bemöta all kritik. Ett mycket allvarligt tillstånd då ovetande skapade många olika teorier om Heypoker. En vanlig reaktion hos oss individer och kanske tom berättigad.

 

Jag förstår er frustration och aggression över detta oprofessionella beteende hos den dåvarande personalen.

 

Under tiden Vip Shopen utvecklades gick Ongame ut med sitt nya lojalitetsprogram som innebar att det var förbjudet att använda Vip Shop utöver lojalitetsprogrammet. Heypoker´s personal fattade då beslutet att kompensera våra kunder med "tickets" eller pengar mot ett litet sämre värde.

 

Vi skall dock beakta att samtliga spelare hade 8x bonusar vilket motsvarar en cashback upp emot 62,5 % och var en fantastisk återbäring, men mycket vill ha mer. Detta stred mot reglerna och var tvunget att förändras.

 

Jag personligen anser att det inte är pengarna i sig som är det allvarliga då många medlemmar hade en god avkastning utan snarare om brutna löften och tillit. Jag ber om ursäkt å mina och Heypoker´s vägnar för detta missöde och finner det även beklagligt att ni först nu får en officiell ursäkt.

 

Idag är vi en annan organisation med ny personal och teknikleverantörer. Vi har lärt oss av tidigare misstag och vår expansion är ett faktum att vi idag har vuxit i vår kostym.

 

Tack för er tid, vänligen

Ted Magnuson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi skall dock beakta att samtliga spelare hade 8x bonusar vilket motsvarar en cashback upp emot 62,5 % och var en fantastisk återbäring, men mycket vill ha mer. Detta stred mot reglerna och var tvunget att förändras.

 

Och vi skall även beakta att ALLA andra sidor hade 8x bonusar, så det är inget speciellt med det, det som skilde var just de olika vip-shopsen. Då eran shop var något bättre än de flesta andras var det endast p.g.a den man valde er.

 

Ni lockade alltså till er massa storrejkare, sa "kör på, shoppen öppnar snart igen", och lät oss i över ett helt år som shoppen var nere fortsätta plocka bonus efter bonus i tron om att shoppen skulle öppna. Hade ni sagt direkt när ni stängde shoppen att poängen skulle bli värdelösa hade det inte varit något problem, då hade vi kunnat välja någon annan sida om vi inte var nöjda. Men ni ljög oss rakt upp i ansiktet så länge ni kunde och plockade in mängder i rake som vi nog hade lagt någon annanstans.

 

Under tiden Vip Shopen utvecklades gick Ongame ut med sitt nya lojalitetsprogram som innebar att det var förbjudet att använda Vip Shop utöver lojalitetsprogrammet. Heypoker´s personal fattade då beslutet att kompensera våra kunder med "tickets" eller pengar mot ett litet sämre värde.

 

Ja och vi som fick detta erbjudandet fick välja att ta ticketsen eller att vänta på den nya shoppen. Jag som många valde att vänta på shoppen, klart man blir fly förbannad när den kommer och man inte får ett skit.

 

Om ni nu inte kan låta oss använda shoppen vore det minsta ni kan göra att iaf låta oss växla in poängen mot tickets, det som ni redan har erbjudit oss tidigare.

 

Till slut vågade inte personalen lova något längre och man gömde sig istället för att bemöta all kritik. Ett mycket allvarligt tillstånd då ovetande skapade många olika teorier om Heypoker. En vanlig reaktion hos oss individer och kanske tom berättigad.

 

Precis, gömde er. Men att plocka in mängder med rake under tiden var okej. Som jag sa tidigare, hade ni gått ut tidigt i detta och sagt tydligt: "Poängen kommer inte att gå att använda" så hade det vart en annan sak. Men att fortsätta att gång på gång lura oss är rent bedrägeri.

 

Jag personligen anser att det inte är pengarna i sig som är det allvarliga då många medlemmar hade en god avkastning utan snarare om brutna löften och tillit. Jag ber om ursäkt å mina och Heypoker´s vägnar för detta missöde och finner det även beklagligt att ni först nu får en officiell ursäkt.

 

Om du nu inte anser att det är pengarna i sig som är allvarligt, ersätt oss då det vi har blivit lovade! För för oss är det pengarna som är det allvarliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppenbarligen ligger det gammalt groll som vi på poker.se/pokerforum inte hade någon aning om.

 

Vad vi kommer göra är att flytta alla klagomål till site tråden och se till att det blir svar på dessa frågor så vi har nöjda spelare och partners.

Ursäktar att jag snor den här tråden. Men tycker ni på poker.se/pokerforum.nu måste hantera de klagomål ni får på något sätt. Har fortfarande inte fått någon som helst ursäkt för Chilipoker strulet t.ex. Om ni låter en liten okänd aktör arrangera en tävling i ert forums namn bör ni ta ansvar över detta och om ni inte är nöjda med det sätt de hanterat turneringen åtminstone be om ursäkt för detta. På samma sätt borde ni innan ni bjuder in t.ex. Heypoker kolla över vilken kritik de fått i forumet och fundera över om ni tycker det är ok att samarbeta med dem innan de förklarat sig själva och förändrat sitt dåliga rykte. För det är ju uppenbart att de har dåligt rykte utifrån den tråden. Sen om det är befogat eller inte är i det hänseendet mindre viktigt.

 

Jag ber om ursäkt för att jag svarar i denna tråden men är i denna tråden som partneransvarig valt att kommentera det så vore märkligt svara i annan tråd.

 

Sen ska poker.se/pokerforum.nu ha stort beröm för allt som fungerar utmärkt. Det glöms ju bort när endast kritiken hörs ljudligt. Har hört små eller inga klagomål på merparten av de siter ni samarbetar med, t.ex. Poker Stars, Titanpoker, Bet24, Betsson, William Hill osv. De samarbeten ni haft med dessa verkar ha fungerat utmärkt. Att det kan vara segt med utbetalning av racepengar osv tycker jag är ett mycket marginellt problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäktar att jag snor den här tråden. Men tycker ni på poker.se/pokerforum.nu måste hantera de klagomål ni får på något sätt. Har fortfarande inte fått någon som helst ursäkt för Chilipoker strulet t.ex. Om ni låter en liten okänd aktör arrangera en tävling i ert forums namn bör ni ta ansvar över detta och om ni inte är nöjda med det sätt de hanterat turneringen åtminstone be om ursäkt för detta. På samma sätt borde ni innan ni bjuder in t.ex. Heypoker kolla över vilken kritik de fått i forumet och fundera över om ni tycker det är ok att samarbeta med dem innan de förklarat sig själva och förändrat sitt dåliga rykte. För det är ju uppenbart att de har dåligt rykte utifrån den tråden. Sen om det är befogat eller inte är i det hänseendet mindre viktigt.

 

Jag ber om ursäkt för att jag svarar i denna tråden men är i denna tråden som partneransvarig valt att kommentera det så vore märkligt svara i annan tråd.

 

Sen ska poker.se/pokerforum.nu ha stort beröm för allt som fungerar utmärkt. Det glöms ju bort när endast kritiken hörs ljudligt. Har hört små eller inga klagomål på merparten av de siter ni samarbetar med, t.ex. Poker Stars, Titanpoker, Bet24, Betsson, William Hill osv. De samarbeten ni haft med dessa verkar ha fungerat utmärkt. Att det kan vara segt med utbetalning av racepengar osv tycker jag är ett mycket marginellt problem.

 

De groll som tidigare varit uppe i tråden är sedan långt tillbaka och vi har haft ett bra och trevligt samarbete med Heypoker efter detta. Prostaker kampanjen till exempel.

 

Dessa frågor och eventuella klagomål kommer nu att ligga i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår er frustration och aggression över detta oprofessionella beteende hos den dåvarande personalen.

 

Vi skall dock beakta att samtliga spelare hade 8x bonusar vilket motsvarar en cashback upp emot 62,5 % och var en fantastisk återbäring, men mycket vill ha mer. Detta stred mot reglerna och var tvunget att förändras.

 

Jag personligen anser att det inte är pengarna i sig som är det allvarliga då många medlemmar hade en god avkastning utan snarare om brutna löften och tillit. Jag ber om ursäkt å mina och Heypoker´s vägnar för detta missöde och finner det även beklagligt att ni först nu får en officiell ursäkt.

 

Först plussar jag på allt som skwatte skrev.

 

Sen att nu komma ut och skylla på den tidigare personalen känns ju rätt vekt. Tar man över ett företag tar man väl över såväl det goda som det onda? Att ni duckat för frågan såhär länge är väl inte ok nånstans ?

 

Tror tyvärr inte som du verkar tro, att det är en offentlig ursäkt folk vill ha. Folk vill ha de pengar som de haft som avtal med ert företag. Tror faktiskt att i princip alla skiter i ert lilla företag (pardon my french). De signade upp hos er pga den deal som ni erbjöd. Sen om den var ovanligt bra eller inte är ju helt egalt. Men precis som skwatte skrev så ska man ju minnas att ALLA sajter erbjöd 8x rullande bonusar på den tiden.

 

Att du nu säger att folk ska vara nöjda med det de fick, för att det i DINA ögon var en fantastisk deal för spelarna, är ju oerhört förvånande!!! Om ni/de tidigare ägarna hade tyckt att 10x (motsvarar 50%) hade varit ok och bara betalt ut det, hade du tyckt samma sak då? Det är ju samma logik ivf.

 

Faktum kvarstår att ni lovade spelare en sak, och sedan tog deras pengar. Detta trots att ni visste att Ongame skulle byta system och att ni då inte skulle få erbjuda samma deal. Svårt att se hur man ska kunna tolka det på annat sätt än att man ville slippa betala ut dessa pengar, för som flera redan påpekat hade det ju varit plättlät att kontakta sina spelare och berätta för dem att de innan datumet för Ongames lojalitetsprogram kickade igång.

 

För när lojalitetsprogramet kickade igång slutade ni väl med rullande 8x också...:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De groll som tidigare varit uppe i tråden är sedan långt tillbaka och vi har haft ett bra och trevligt samarbete med Heypoker efter detta. Prostaker kampanjen till exempel.

 

Dessa frågor och eventuella klagomål kommer nu att ligga i denna tråd.

 

Spelar det roll att det var längesen de blåste folk på pengar?

 

De höll inte vad de lovade. Det är liksom inte ens ett missförstånd. Inte ens 'HeySupport' hävdar ju det i inlägget ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De groll som tidigare varit uppe i tråden är sedan långt tillbaka och vi har haft ett bra och trevligt samarbete med Heypoker efter detta. Prostaker kampanjen till exempel.

 

Dessa frågor och eventuella klagomål kommer nu att ligga i denna tråd.

Detta är Heypokers tråd och vill ogärna blanda in annat men vet inte var jag ska göra det i så fall. Jag undrade varför ni inte hanterar ärenden där era samarbetsbolag gör bort sig. Varför har ni helt undvikit kommentera Chilipoker turneringen t.ex.? Jag var en av dem som satte in pengar för att spela forumturnering men sen pga schabbel från Chilipoker inte fick spela turneringen. Varför har ni undvikit kommentera detta och antingen bett om ursäkt för att de schabblat eller tvingat dem till att kompensera de som inte fick spela turneringen?

 

Detta är ett exempel på dålig hantering av kritik från er sida. Tycker även ärendet Heypoker låter mycket märkligt. Varför samarbetar ni med ett bolag som strulat bort stora pengar för sina kunder utan att ersätta dem? Tycker som tidigare inlägg att de som tagit över bolaget inte kan skylla ifrån sig på tidigare ägare så enkelt som de gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej alla pokerentusiaster,

 

Klicka gärna på bilden nedan för att bli ett Heypoker fan på Facebook!

När ni gör detta kommer ni kunna ta del av exklusiva kampanjer, bonusar och andra erbjudanden..

 

Bli ett fan redan idag så får ni deltaga i vår " Facebook freeroll " som går av stapeln i morgon, onsdag 4/8!

 

hey_face_small.png

 

Mvh,

 

Heypoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Missa inte....

 

amazingrace_promo_s.png

 

Heypoker Amazing Race är tävlingen som ger er chansen att uppleva jordens mest otroliga platser enbart genom att spela poker hos oss. Besök Asiens vackraste platser och beundra de fantastiska bebyggelserna. Stå öga mot öga med hajarna längs Sydafrikas kuster eller bli miljonär i Las Vegas!

 

Allt detta och mer därtill kan du ta del av i vårt race som startar idag ( måndag 6/9 )! Totalt finns det priser värda ca $40.000 att hämta!

 

Klicka på bannern ovan för mer info.

 

Mvh,

 

Heypoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...