Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kommer väl säga nått nu som alla vetat ett bra tag, men måste understryka det lite mer. Går inte att lita på Hey. Jag beställde ett ps3 från shopen i september förra året som jag fortfarande inte fått. Visste att dom hade lite strul så hade tålamod till typ november då jag började klaga över att jag inte fått det. Sen åkte jag till aussie 5 månader och la det på is ett tag. Har som sagt frågat heyoscar (heysupport) efter det många gånger och varje gång har han sagt att han skulle kolla upp det snabbt, men inget svar. Tillslut mailade jag deras shop direkt. Fick ett fint svar;

 

Hej,

 

Enligt vårat register som vi tog över i december 2008 är du inte med som vilande order (inte fått sin beställning än). Alla vilande ordrar skickades ut till alla svenskar i januari och vi ser att du inte var med på detta utskick.

 

Vi måste tolka detta som om du redan fått antingen produkten skickad eller poängen inbytta mot annat vid tidigare tillfälle.

 

Det kommer inte att skickas något PS3 till dig på grund av ovanstående tolkning. Detta beslut är slutgiltigt och går inte att ända på.

 

Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter detta kan kosta.

 

Ha en trevlig dag.

 

Så bara för att dom har dåliga rutiner, vilket alla redan visste så säger dom blankt nej. Det är egentligen ingen stor sak för mig men ville bara säga att man ska undvika hey, speciellt nu när dom inte ens har bra erbjudanden längre.

 

Edit; När det står poäng inbytta mot annat så fick jag ca 100.000 poäng inbytta mot tickets i november men poängen som drogs för ps3;an i september fick jag inte tickets för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Vi har valt att prioritera andra saker före lanseringen av shoppen då ni säkert vet att vi har haft problem med våran cashier och hemsida sedan övergången till p5.

 

Detta valde vi att göra så att ni känner er trygga och bekväma hos oss, vilket är mycket viktigare än en VIP-shop enligt oss.

 

Shoppen kommer att komma upp så fort vi har löst allt, ni behöver inte oroa er för fem öre.

 

Tack för ert tålamod

 

Mvh,

 

Hey

 

 

jag tror inte de blir någon shop, utan den kommer att komma om 2 veckor i resten av året
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Självklart får du göra det!

 

Detta erbjudande gäller så länge shoppen inte är öppen

 

Skicka iväg en förfrågan till heyshop@heypoker.com så förser de dig med all information du behöver.

 

Mvh,

 

Heypoker.com

 

Nej erbjudandet gäller inte. Jag får inte växla in mina VIP-poäng till cash. Fortfarande. Efter en månad. Tekniska problem med VIP-poängen.

 

Jag orkar inte ens skriva ner några väl valda svärord. Tittade på moderbolagets offentliga räkenskaper istället. Den konspiratoriskt lagda pokerspelaren tror att det är där det verkliga problemet ligger. Bolaget blöder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla forumiter!

 

Nu är det sommar och allt börjar äntligen lösa sig med den nya klienten.

 

Som kompensation för allt strul som har varit tänkte vi erbjuda ALLA spelare en 8x $500 bonus!

 

Skriv bara in Summer500 i bonus fältet vid nästa insättning så får du $500 i bonus uppdelat i $10 bitar. För varje 80 player points du samlar ihop får du $10 utbetalat i bonus.

 

 

Villkoren ser du nedan:

 

• Bonusen gäller endast för en insättning

• Bonusenperioden är 30 dagar från insättningtillfället

• Minsta insättning är $20

• Bonusen är 8x

• Bonusen utbetalas i $10 upp till maximalt $500, du får $10 varje gång du samlat ihop 80 player points

 

En trevlig sommar önskar Heypoker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Hej

 

Nu börjar det märma sig!

 

Vi väntar bara på att vårt lojalitets program skall bli klart då shoppen är en del utav lojalitets programmet.

 

Skulle du ha inloggnings problem, skicka då ett mail till våran support för en vidare undersökning.

 

Ha en trevlig helg /

 

Heypoker

 

Vad menar ni med närma sig? 1 vecka? 1 månad? 1 år?

Hoppas för eran skull att ni gör en everest och ljuger ännu en gång.

 

edit: Fick svar från supporten att lojalitets programmet ska upp i september.

Iofs så sa han inte om det var september 2009 eller september 2014....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick följande mail från Heypoker nyss. Bara jag som tycker det känns halvseriöst??

 

"Dear Players and Affiliates,

 

HeyPoker was forced to terminate Teddy Vendersbo from his position as the Director of Operations at HeyPoker this week. During his time at HeyPoker he came into contact with many players and affiliates. As many of you are aware he made many empty promises and said things that he was rarely able to follow through on. For these reasons we felt it was best to relieve him of his position at HeyPoker.

 

We would kindly ask all players and affiliates who have communicated with him to block and remove his address from their skype and msn messenger software. It is advised that communication with him be ceased out of fear that some players and affiliates may be coerced into activities they would normally abstain from. This has been requested in order to protect the best interests of our players and affiliates.

 

HeyPoker is eager to move forward without Teddy in the coming months. We feel the overall customer experience at HeyPoker will improve greatly with these recent changes. We apologize for any inconvenience this may cause anyone. Should you have any questions or concerns you can always contact the HeyPoker team at the following addresses:"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Teddy Vendersbo är för övrigt suppleant i moderbolaget 360 Holdings styrelse. Upplagt för ännu fler extra bolagsstämmor alltså?

 

Efter ännu en nyemission är kursen för 360 Holding nere i 0,02 kr och dessutom fortsätter de resultatmässigt att blöda, år efter år.

 

Jag skriver inte detta för att smutskasta Heypoker utan för att det är viktig information för seriösa pokerspelare. Dålig money managment att lasta in sin BR hos ett bolag som riskerar konkurs helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag cashade ut från heypoker efter några månaders seriöst spelande där, tycker det är många lovord och man kan aldrig riktigt lita på dem just därför jag slutade spela där.

 

Har annars inte haft några krångel utan har fått det jag blivit lovad, bara att jag har fått vänta otroligt länge och istället för att slänga bort min tid på Heypoker har jag nu cashat in på nytt ongameskin där jag är supernöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla forumiter!

 

Nu är det sommar och allt börjar äntligen lösa sig med den nya klienten.

 

Som kompensation för allt strul som har varit tänkte vi erbjuda ALLA spelare en 8x $500 bonus!

 

Skriv bara in Summer500 i bonus fältet vid nästa insättning så får du $500 i bonus uppdelat i $10 bitar. För varje 80 player points du samlar ihop får du $10 utbetalat i bonus.

 

 

Villkoren ser du nedan:

 

• Bonusen gäller endast för en insättning

• Bonusenperioden är 30 dagar från insättningtillfället

• Minsta insättning är $20

• Bonusen är 8x

• Bonusen utbetalas i $10 upp till maximalt $500, du får $10 varje gång du samlat ihop 80 player points

 

En trevlig sommar önskar Heypoker!

 

Hur länge är den här bonusen aktiv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Teddy Vendersbo är för övrigt suppleant i moderbolaget 360 Holdings styrelse. Upplagt för ännu fler extra bolagsstämmor alltså?

 

Efter ännu en nyemission är kursen för 360 Holding nere i 0,02 kr och dessutom fortsätter de resultatmässigt att blöda, år efter år.

 

Jag skriver inte detta för att smutskasta Heypoker utan för att det är viktig information för seriösa pokerspelare. Dålig money managment att lasta in sin BR hos ett bolag som riskerar konkurs helt enkelt.

 

Bankrullarna förvaltas utav Ongame och inte utav Heypoker.

 

Om bolaget mot all förmodan skulle gå i konkurs är spelarnas pengar säkra i Ongames cashier.

 

Vi har haft ett fantastiskt år och har mycket kvar att ge!

 

Mvh,

 

Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hur lång tid brukar Neteller-uttag ta?

Jag gjorde ett för två dagar sen och det har inte kommit in trots att jag ganska snabbt fick detta meddelandet:

"HeyPoker is pleased to confirm that the following cash transaction was successfully executed".

 

Tror du kommer få det imorgon, för jag har fattat det som att det är på arbetsdagarna man får pengarna och inga transaktioner överförs på helger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gsop2.jpg

 

GRAND SERIES OF POKER III

 

För att fortsätta framgångarna från våra tidigare GSOP evenemang, Heypoker är stolta att presentera den tredje upplagan av The Grand Series of Poker, som löper från den 27e september till 11e oktober 2009. Struktur och regler följer samma format som de senaste GSOP från april 2009. Den garanterade prispotten är totalt $ 3,1 miljoner.

 

För mer info, besök vår hemsida.

 

Mvh,

 

Heypoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...