Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

Hm, nu när ni säger det vill jag minnas att jag förut fick in några tusen på visakortet när jag hade tagit ut till Moneybookers. Då lär det väl dimpa in denna gång också. Tack för att ni redde ut missförståndet.

 

Edit: Ni får gärna ta bort mitt förnamn från ert förra inlägg, jag vill förbli en anonym forumtomte:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag lyckas inte få in några pengar med Moneybookers. Det står att beloppet jag försöker sätta in är över eller under min limit. Detta trots att jag aldrig har satt in några pengar.

 

Hej,

 

Skulle du kunna skicka ett pm med ditt nick till mig så ska jag nollställa din insättningslimit. Det som hänt är att du har gjort en insättning som inte har blivit bekräftad utav Ongame. Detta problem uppstår ibland om du inte avslutar alla stegen på ditt moneybookers konto, eller om din insättning timade ut.

 

Mvh,

 

Heypoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är sidan nere nu med eller varför kan jag inte logga in? Kan inte ens beställa nytt lösen....

 

+1kkkkk

 

Är det inte möjligt att ordna en telefonservice typ?

Jag blev livrädd för en stund sedan när jag skulle logga in på hemsidan och det inte fungerade. Trodde obv att jag hade blivit hackad och ni var inte online på msn plus att ni inte är särskilt snabba med mailsupporten så det fick bli att sätta sig med hela rullen på borden eftersom jag var inloggad på klienten.

Kan ju sluta illa när det väl händer att någon blir hackad så någon slags emergency call line hade ju inte varit fel :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är sidan nere nu med eller varför kan jag inte logga in? Kan inte ens beställa nytt lösen....

 

Hej

 

Vi hade tyvärr ett tekniskt problem under natten vilket orsakade att spelarna hade svårigheter att logga in via hemsidan. Problemet är nu löst och vi beklagar att detta hände!

 

Tack för ert tålamod!

 

Mvh,

Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade över pengar från er sajt till MB för 3 veckor sen. Dom pengarna har fortfarande inte kommit.

 

annars en trevlig sajt:D

 

Hej Simon!

 

Kan du vara vänlig att skicka ett pm med ditt nickname till mig så ska jag undersöka vart dina pengar har blivit skickade. Annars kan du alltid skicka ett mail till support@heypoker.com så hjälper de dig.

 

Mvh,

 

Heypoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder du procentsatsen jag skrev eller förstår du tanken med faktorn 1/6 ?

 

EDIT: 1/5 var det visst i ditt fall. Varför?

 

Vad menar du? Beroende på spelform så får man olika mycket FPP per rejkad dollar. I turneringspoker får man 5 FPP per dollar, vilket i exemplet innebär 400 rejkade dollar (2000/5). 400*0,07=28 dollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menar du? Beroende på spelform så får man olika mycket FPP per rejkad dollar. I turneringspoker får man 5 FPP per dollar, vilket i exemplet innebär 400 rejkade dollar (2000/5). 400*0,07=28 dollar.

 

Som de skriver här:

 

;)

 

För er som inte har tålamod att vänta på shoppen kan växla in era gamla player points mot cash till ett värde av 7%. Om ni vill göra detta, skicka ett mail till heyshop@heypoker.com

 

så blir det #player points * 0,07. Vad är det annars som är 7 %?

 

Istället användes ekvationen #player points/600 * 7, för att räkna ut hur mycket jag skulle få. Någon som begriper?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...