Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur är sidan förutom just problemen med en shop?

 

Support, utbetalningar mm?

 

Supporten är kanon, utbetalningar är samma som alla som har Ongame som sköter det, 1 dygn till Neteller, 3-4 dygn till visa.

 

En 8x signup bonus är helt klart värt att köra....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan folk spela kvar på en sida som denna?

 

Man får ju fortfarande vip-poäng för det man spelar. Sen är det bara att plocka ut varor när shoppen kommer upp :) Allt annat fungerar då kanon, så jag småspelar gärna på Hey då jag ska samla ihop mer poäng för att kunna få lite hyfsade prylar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får ju fortfarande vip-poäng för det man spelar. Sen är det bara att plocka ut varor när shoppen kommer upp :) Allt annat fungerar då kanon, så jag småspelar gärna på Hey då jag ska samla ihop mer poäng för att kunna få lite hyfsade prylar :)

 

Jag har beställt saker i shoppen som jag efter 7mån påtryckningar på dem ändå inte fick. De kunde tydligen inte fixa fram 5st biobiljetter till mig så jag fick $40 ist. Men fortsätt du o grinda ihop dina VIP-poäng och så hoppas vi på lite bättre lycka samt bemötande från hey-staffen när det är dags för din beställning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter flera dagars krångel, till viss del mitt fel, så fick jag börja spela på sidan. Nu har jag spelat några dagar och tänkte testa att ta ut pengar, men får reda på att eftersom jag satte in rullen med Moneybookers, så måste jag ta ut lika mycket samma väg, och sen sätta in med Visa.

 

Det skulle ta både tid och kosta rätt mycket med Moneybookers avgifter, tror det kosta typ 100$ att göra de förra veckan.

 

Finns det ngt sätt att gå runt skiten? Är Ongame som satt upp reglerna, men vore ju bra om ngn sa ngt om de när man gjorde insättningen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter flera dagars krångel, till viss del mitt fel, så fick jag börja spela på sidan. Nu har jag spelat några dagar och tänkte testa att ta ut pengar, men får reda på att eftersom jag satte in rullen med Moneybookers, så måste jag ta ut lika mycket samma väg, och sen sätta in med Visa.

 

Det skulle ta både tid och kosta rätt mycket med Moneybookers avgifter, tror det kosta typ 100$ att göra de förra veckan.

 

Finns det ngt sätt att gå runt skiten? Är Ongame som satt upp reglerna, men vore ju bra om ngn sa ngt om de när man gjorde insättningen!

 

Snacka med supporten. Jag kom runt det genom att sätta in samma summa via visa kortet som jag tidigare satt in via neteller(i mitt fall). Kanske funkar att bara sätta in minimum summan för att få visa kortet reggat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har beställt saker i shoppen som jag efter 7mån påtryckningar på dem ändå inte fick. De kunde tydligen inte fixa fram 5st biobiljetter till mig så jag fick $40 ist. Men fortsätt du o grinda ihop dina VIP-poäng och så hoppas vi på lite bättre lycka samt bemötande från hey-staffen när det är dags för din beställning.

 

Det är väl just det som ska bli bättre när nya shoppen kommer? Jag har fått de grejor jag har beställt hittills. Och öppnar inte shoppen får man väl ersättning på annat sätt så jag är lugn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man fortfarande växla in sina VIP-poäng mot pengar? I så fall är jag intresserad. Beror såklart på växelkursen man får.

 

Hej

 

Självklart får du göra det!

 

Detta erbjudande gäller så länge shoppen inte är öppen

 

Skicka iväg en förfrågan till heyshop@heypoker.com så förser de dig med all information du behöver.

 

Mvh,

 

Heypoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smarta som dom är så har de gjort att man inte kan ta ut emd Visakort närmsta tiden så inte spelarna som ogillar P5 drar direkt.

 

Perfekt för oss andra som vill göra ett vanligt uttag!! Bra jobbat!:evil:

 

Som grädde på moset så spärrade de mitt MB konto BARA för att jag skulle kunna ta ut till Visa.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

 

För alla er som har varit missnöjda över vissa funktioner som saknas i den nya klienten, kan nedan se en detaljerad lista på funktioner som komma skall!

 

- Vad som redan är fixat och gått live med -

 

Table scale-up. Nu kan man ha full size table.

Disable Auto pop-up function.

Lagt till ljud när man raisar.

 

- Vad som jobbas på nu och hoppas gå live med inom några få dagar -

 

Öka hastigheten på pokerspelandet efterssom det går för långsamt nu.

Fixa till grafiska problem med borden. Det är problem speciellt då man gör resize.

 

- Vad som kommer efter det. Förhoppningsvis Juli. -

Waiting lists

Fixa till perfomance. Se till att CPU inte belastas så mycket.

Fixa bättre visualisering för multi-tabling. Ta tillbaka mini-tables!

 

Hoppas att detta ger er en mer positiv inställning till P5

 

Mvh,

 

Heypoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde heypoker räknas som skattefritt?

 

Licens på gibraltar, ägs av 360 holding som har sitt säte i Sverige och samtidigt styrd från 360 online som är baserad på Malta. Så lång allt grönt... Ongameserverns står dock i Kanawhke i kanada...

 

Herregud vilken röra!! Nån som med största sannolikhet vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Supporten svarar väl på svenska och förstår svenska eller?

 

Har ihnte fått något svar från supporten än.

 

spelade en session när klienten plötsligt kraschade. När jag loggade in igen var mina pengar jag vunnit borta! Dessutom när det kraschade bettade jag 20$ i en pott på 27$ på river och motståndaren la sig. Precis när han gjorde det o pengarna (27$) skulle skeppas till mig kraschade klienten och de pengarna försvann okså.

 

Nu vill jag ha tillbaka mina pengar jag vann, inklusive den sista potten på 27$ som jag vann. Totalt cirka 70$

 

Liknande efarenheter med pengar som försvinner efter den nya programvaran kraschar?

 

Nån support här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Vänligen notera att du har fått ett svar samt att dina pengar har blivit överförda till ditt konto igen

 

Vi ber om ursäkt för detta och tackar för ditt tålamod.

 

Mvh,

 

Heypoker.com

 

Supporten svarar väl på svenska och förstår svenska eller?

 

Har ihnte fått något svar från supporten än.

 

spelade en session när klienten plötsligt kraschade. När jag loggade in igen var mina pengar jag vunnit borta! Dessutom när det kraschade bettade jag 20$ i en pott på 27$ på river och motståndaren la sig. Precis när han gjorde det o pengarna (27$) skulle skeppas till mig kraschade klienten och de pengarna försvann okså.

 

Nu vill jag ha tillbaka mina pengar jag vann, inklusive den sista potten på 27$ som jag vann. Totalt cirka 70$

 

Liknande efarenheter med pengar som försvinner efter den nya programvaran kraschar?

 

Nån support här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...